Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zonnebrand crème gevoelige huid

<<

Anoniem255

Bericht 20 Mei 2014 14:14

Re: zonnebrand bij eczeem

Cotton schreef:
Mien schreef:Topic is verplaatst naar persoonlijk.

Gekke keuze, waarom niet beauty en mode haha.


Haha. Inderdaad.
<<

Burgemeester Saar

Bericht 20 Mei 2014 14:31

Re: Zonnebrand crème gevoelige huid

Ik heb de twee topics samengevoegd. Volgens mij is het goed gegaan, mijn eerste burgemeesterklusje is een feit :wink:
<<

Burgemeester Bo

Bericht 20 Mei 2014 14:36

Re: Zonnebrand crème gevoelige huid

Goed gedaan, Saar!

Ik twijfelde inderdaad tussen Beauty en Persoonlijk, maar dit leek me toch beter, omdat ik het echt iets voor je gezondheid vind om je in te smeren. Maar inderdaad soms passen topics op twee plekken.
<<

Anoniem80

Bericht 21 Mei 2014 10:46

Re: Zonnebrand crème gevoelige huid

Bij Radar kwam er ook uit dat in de vision zonnebrand voor kinderen een stof zat die best gevaarlijk kon zijn, maar nou kom ik niet meer op de naam van die stof :palm:
<<

Anoniem65

Bericht 21 Mei 2014 15:23

Re: Zonnebrand crème gevoelige huid

June schreef:Ik krijg eczeem van zonnebrandcrème en ik krijg bultjes van mijn zonne-allergie, maar sinds ik Biodermal zonnebrandcrème gebruik, is dit weg (dit klinkt echt als een reclamezin :laughcry:). Daarnaast verbrand ik ook nog heel snel. Vorig jaar had ik geen bultjes, geen eczeem en ik was niet verbrand. Het is wel heel duur, maar regelmatig wel ergens in de aanbieding. Vorig jaar heb ik het via bol.com gekocht.


Ik heb ook altijd biodermal. Elke dag op mijn gezicht en nooit ergens last van. Het is regelmatig bij Etos 1+1 gratis.
<<

Anoniem193

Bericht 21 Mei 2014 16:49

Re: Zonnebrand crème gevoelige huid

Parfum, alcohol en oxybenzone zijn 3 dingen die niet goed zijn in je zonnebrandcreme.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 21 Mei 2014 19:21

Zonnebrandcrème voor hele gevoelige huid

R krijgt van ongeveer alles rode plekken en bulten. We hadden vision, ook hiervan krijgt hij uitslag.

Welke is echt aan te raden?
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem151

Bericht 21 Mei 2014 19:29

Re: Zonnebrandcrème voor hele gevoelige huid

<<

Burgemeester Bo

Bericht 21 Mei 2014 19:33

Re: Zonnebrand crème gevoelige huid

Ik heb de topics samengevoegd.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 21 Mei 2014 19:37

Re: Zonnebrand crème gevoelige huid

Jeetje ik forum met mijn ogen dicht, sorry hoor!
R. 2013
D. 2016
<<

Burgemeester Bo

Bericht 21 Mei 2014 19:38

Re: Zonnebrand crème gevoelige huid

Geeft niet hoor, dat houdt me van de straat.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 21 Mei 2014 20:35

Re: Zonnebrand crème gevoelige huid

Julie heeft ook dikke eczeemplekken waarvoor we bij de ka lopen. Zij adviseerde La Roche kids. We hebben deze nu een aantal keer gebruikt en ik ben er erg tevreden over; haar huidje droogt niet uit en de plekken worden niet erger. De creme smeert ook goed uit en plakt niet zo erg vind ik.
AfbeeldingAfbeelding
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 21 Mei 2014 21:58

Re: Zonnebrand crème gevoelige huid

Hier ook vision voor zoon.
Wij hebben de kids mousse factor 30.
Factor 30 schijnt idd eter te zijn dat factor 50
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers