Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mega muggenbulten

<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 18 Mei 2014 21:05

Mega muggenbulten

Schijnbaar heb ik een allergische reactie. Mijn muggenbult bedekt nu mijn halve kuit, is rood, warm, dik en jeukt als een gek. Wat helpt nou echt goed? Azijn heb ik gedaan, menthol, ijsblokjes, het helpt allemaal niet...
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 18 Mei 2014 21:17

Re: Mega muggenbulten

Ik heb dat helaas ook altijd maar heb nog niets gevonden wat echt helpt.. Ik lees even mee dus!
10.04.17
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 18 Mei 2014 21:20

Re: Mega muggenbulten

Is het echt een muggenbeet? Ik heb dit van een wespensteek...krijg er antihistamine tabletjes voor geloof ik, als het weer zo ver is.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem193

Bericht 18 Mei 2014 21:39

Re: Mega muggenbulten

Heb ik ook af en toe.
Ik maak dan een papje met paracetamol en water. Dit smeer ik er op en laat 15 minuten zitten. Ook neem ik 2 paracetamol in. Dan is het vinden een uur over.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 18 Mei 2014 22:42

Re: Mega muggenbulten

.
Laatst gewijzigd door Jorja op 30 Mei 2020 10:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 18 Mei 2014 23:42

Re: Mega muggenbulten

Mijn dochter heeft dat een keer gehad op haar wang, het was zo dik dat het leek alsof ze de bof had. Bij haar bleek de muggenbeet te zijn gaan ontsteken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 19 Mei 2014 00:53

Re: Mega muggenbulten

Jorja schreef:Heb ik ook weleens. Schijnt van een knut te zijn, een andere mug dan de gewone. Bij mij werkt witte tijgerbalsem goed tegen de jeuk en het branderige gevoel (verkoeld namelijk).
Heb twee keer iets van de huisarts er voor gehad (meestal is het na een week of zo minder, maar had het 1 keer heel heftig en een andere keer vlak voor vakantie, dus wilde het eerder over hebben). Bij de ene huisarts kreeg ik een antibioticakuurtje, de ander kreeg ik 1 dosis prednison. Beide hielpen wel.


Fijn dat het hielp, maar het zijn toch geen dingen die ik voor zoiets wil slikken!

Ik had toen van die wespensteek echt gewoon een hele grote frisbee op mijn dij. Zat helemaal zo'n schijf in. Kon ook geen broek er meer overheen krijgen haha. Duurde toen wel echt 2 weken voordat het over was...gelukkig had ik nog rokjes die ik aankon ;)
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 19 Mei 2014 07:57

Re: Mega muggenbulten

Het was echt een mug, heb hem zelf doodgeslagen. Maar bel zo de dokter even, hij is nog groter geworden en doet nu echt pijn. En aangezien ik mijn goeie been nu echt nodig heb...
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 19 Mei 2014 08:21

Re: Mega muggenbulten

Thunder, ik heb dat ook altijd. Het is een soort allergische reactie of ontsteking. Bij mij helpt het om een anti-histamine pilletje te nemen of anders een ibuprofen.

♥♥
<<

Anoniem151

Bericht 19 Mei 2014 08:25

Re: Mega muggenbulten

Ik had dit ook vaak, vooral op mijn kuit. De dokter deed er destijds niks aan.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 19 Mei 2014 09:29

Re: Mega muggenbulten

Die tabletjes heb ik Elliot, maar het helpt niet. Ik slik ze al vanaf zaterdagavond. Normaal zou ik de dokter ook niet bellen, maar het zit op mijn goede been en mijn enkel begint ook al dik te worden. Om te kunnen lopen heb ik dit been echt nodig, gezien de ander nog herstellende is van de operatie. Het is druk bij de praktijk, want kom er niet tussen...
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6681

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 19 Mei 2014 11:06

Re: Mega muggenbulten

Fenistil, gegen jückreiz. Dat laatste moet echt op de verpakking staan, is ook tegen allergische reacties. Is alleen in Duitsland of Oostenrijk verkrijgbaar, online helaas alleen zonder dat 'jückreiz'. Ik merk dat het mij alleen helpt als het precies deze is. Maar ik heb een tubes van in huis want hier word je soms gek van de muggenbeten.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem260

Bericht 19 Mei 2014 14:29

Re: Mega muggenbulten

Ben je dit jaar al vaker gestoken? Het kan zijn dat het, omdat het de eerste prikken van het jaar zijn, je heftiger reageert. óf hij is ontstoken...

Inmiddels al bij de dokter geweest?
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 19 Mei 2014 16:12

Re: Mega muggenbulten

Idd ontstoken. Komt nu ook troep uit. Heb een kuurtje gekregen. Bedankt voor de antwoorden allemaal.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 19 Mei 2014 18:23

Re: Mega muggenbulten

.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers