Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat gaan jullie met jullie kindje(s) doen?

<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 18 Mei 2014 09:18

Wat gaan jullie met jullie kindje(s) doen?

Vandaag en/of de komende dagen? Het wordt natuurlijk prachtig weer.
<<

Anoniem123

Bericht 18 Mei 2014 09:21

Re: Wat gaan jullie met jullie kindje(s) doen?

Het word/is idd prachtig weer. De zomerbroeken, tshirtjes en sandalen zijn al uit de kast gehaald. :yes: :banaan:
Ook hebben we net al buiten het ontbijt gegeten, heerlijk vind ik dat.

Ik hoef deze week maar 2 dagen te werken, maar wel net op dinsdag de warmste dag :12:

Vandaag gaan we gewoon thuis blijven en in de tuin spelen. We willen nog wel even een rondje fietsen en vanavond misschien de bbq aansteken.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 18 Mei 2014 09:27

Re: Wat gaan jullie met jullie kindje(s) doen?

Hier was het zand in de schildpad-zandbak niks meer, dus die is gisteren leeg gehaald.
We gaan hem zo vullen met wat water. Dus wij blijven thuis. Nouja mijn vrouw en kinderen want ik moet van 11.30 tot 19.30 uur werken.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 18 Mei 2014 09:36

Re: Wat gaan jullie met jullie kindje(s) doen?

Wij gaan straks naar een grote buiten rommelmarkt, en vanmiddag ook nog een lekker stukje wandelen. Voor de komende warme dagen geen plannen, maar denk dat mijn dochtertje zich wel vermaakt in de tuin!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 18 Mei 2014 09:37

Re: Wat gaan jullie met jullie kindje(s) doen?

Hier ben ik het nog aan het verzinnen, ga in ieder geval zo even een stukje fietsen. Wil vanmiddag even met z'n drieen wat leuks gaan doen. Onze kleine man is alleen nog net iets te klein voor sommige dingen.
<<

Anoniem286

Bericht 18 Mei 2014 09:51

Re: Wat gaan jullie met jullie kindje(s) doen?

Gisteren hebben we gewandeld en zijn we bij een cafetje haan eten, vandaag eerst het een en ander in huis doen, misschien een stukje fietsen, en straks bbq'en bij mijn familie. De rest van de week niet zoveel bijzonders ivm werk.
<<

Anoniem85

Bericht 18 Mei 2014 10:01

Re: Wat gaan jullie met jullie kindje(s) doen?

Ik denk fietsen en naar de speeltuin. Misschien ook nog naar de bouwmarkt voor een zandbak, sinds jezzie de foto van haar dochter heeft geplaatst in het fototopic wil ik die zandbak ook haha.

Verder baal ik wel een beetje, normaal werk ik 3 dagen en komende week moet ik er 4. Afgelopen week vakantie gehad in center parcs, regende niet normaal zo hard.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 18 Mei 2014 10:06

Re: Wat gaan jullie met jullie kindje(s) doen?

Haha Sun, wat grappig om te lezen dat ik je op een idee heb gebracht :wink:

Ik heb nog een weekje vakantie.
Vandaag denk ik lekker thuis in de tuin en zandbak spelen. Misschien even een stukje fietsen of naar de speeltuin.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 18 Mei 2014 10:15

Re: Wat gaan jullie met jullie kindje(s) doen?

Ik heb een mini zwembadje buiten gezet met allerlei potjes en emmers bij en Louise amuseert zich daarmee. Aan ons deur is het ook kermis en ze kan nog 4 rondjes op de draaimolen, dus dat gaan we ook even doen.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem113

Bericht 18 Mei 2014 10:16

Re: Wat gaan jullie met jullie kindje(s) doen?

Vandaag blijven we lekker thuis, mijn schoonouders komen vanmiddag en blijven bbq-en. We vermaken ons met waterpistooltjes en waterballonnen. Misschien dat ik het babybadje nog wel even neerzet met een laagje water.

Komende dagen blijf ik denk ik ook dicht bij huis en indien nodig zet ik een zwembadje op. Voor mijzelf is het natuurlijk ook erg warm en zo op het einde ga ik liever niet ver meer van huis alleen met T.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 18 Mei 2014 10:27

Re: Wat gaan jullie met jullie kindje(s) doen?

Vandaag blijven we in de tuin spelen. We krijgen bezoek en gaan bbqen.
Morgen gaan de meiden gewoon naar het dagverblijf en dinsdag naar mijn ouders. Ik kan zelf nog niet super veel dus het is ook prima. Ze zullen zich daar prima vermaken denk ik.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem73

Bericht 18 Mei 2014 11:30

Re: Wat gaan jullie met jullie kindje(s) doen?

Strakjes gaan we naar heerjansdam en hebben we een sport en spelletjesmiddag vanuit de teckelclub! Daar is het nu heerlijk weer voor.
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 18 Mei 2014 12:17

Re: Wat gaan jullie met jullie kindje(s) doen?

Wij blijven vandaag lekker in de tuin, mijn vriend is nu aan het fietsen. Als hij weer terug is gaan we een eindje met ons drieen wandelen.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Anoniem121

Bericht 18 Mei 2014 13:03

Re: Wat gaan jullie met jullie kindje(s) doen?

Gisteren heb ik een mega zwembad met 2 badjes en een glijbaan neergezet. Dus vanochtend lagen de leden om 10.00 al met buurkinderen te plonzen in de achtertuin en ze zijn er net uit. Nu even een broodje eten en vanmiddag een powernap doen. 'S middags is het veel te warm voor ze achter het huis dus mogen ze later op de middag weer even.
<<

Patsy

Bericht 18 Mei 2014 13:04

Re: Wat gaan jullie met jullie kindje(s) doen?

appeltje schreef:Wij blijven vandaag lekker in de tuin, mijn vriend is nu aan het fietsen. Als hij weer terug is gaan we een eindje met ons drieen wandelen.


Hier precies hetzelfde, alleen is mijn man net terug van het fietsen.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 18 Mei 2014 13:05

Re: Wat gaan jullie met jullie kindje(s) doen?

Mijn vriend gaat zo werken en de oudste heb ik vanochtend naar zijn vader gebracht.
Dus ik ben alleen met de jongste. Misschien ga ik nog een rondje wandelen met haar en verder gewoon thuis en in de tuin.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem255

Bericht 18 Mei 2014 13:10

Re: Wat gaan jullie met jullie kindje(s) doen?

Mijn ouders komen zo en die blijven bbq'en.
Mijn man en dochter zijn nog wat lekkere dingen halen en mijn zoon zou eigenlijk nog even moeten slapen.
Maar hij stond net al op de deur te kloppen en door de babyfoon hoorde ik hem zeggen dat het mooi weer is en hij dan niet wil slapen maar spelen. Toen ik ging kijken probeerde hij al om zijn broek weer aan te doen en de sandalen hingen aan zijn armen.
Nu is het toch stil dus ik ben benieuwd. Zet straks wat bakken met water neer. Kunnen ze lekker kliederen.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 18 Mei 2014 14:30

Re: Wat gaan jullie met jullie kindje(s) doen?

Hij is vandaag nog bij papa, ga hem vanavond weer ophalen. Morgen wil ik met hem even gaan kijken voor sandalen. Verder ga ik denk ik het badje neerzetten en vermaken we ons wel in de tuin/speeltuin of lekker een stuk fietsen.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 18 Mei 2014 16:12

Re: Wat gaan jullie met jullie kindje(s) doen?

Ik heb voor R een badje gemaakt vanmiddag en nu zit hij in de zandbak alles af te likken.

Zometeen gaat hij naar binnen of buiten in de box en dan ga ik de bbq aansteken.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem186

Bericht 18 Mei 2014 16:36

Re: Wat gaan jullie met jullie kindje(s) doen?

Mijn dochter ligt met hoge koorts op bed...
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 18 Mei 2014 19:07

Re: Wat gaan jullie met jullie kindje(s) doen?

D heeft de hele dag in de tuin gespeeld met zn piratenboot watertafel. Smiddags kwamen vrienden met kids langs en D heeft samen met hun zoontje gespeeld. Lekker samen ondeugend doen en eind van de middag lekker samen gegeten.
Ik denk dat D de komende warme dagen wel druk zal zijn met zn piratenboot.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 18 Mei 2014 20:07

Re: Wat gaan jullie met jullie kindje(s) doen?

Vandaag moest ik werken, de kinderen waren thuis met mijn man en hebben in de tuin gespeeld mrt water en de buurmeiden.
Mogen gaan ze naar de go en gaan we smiddags een zwembadje kopen.
Dinsdag naar de dierentuin en woensdag in het zwembadje in de tuin
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 18 Mei 2014 20:19

Re: Wat gaan jullie met jullie kindje(s) doen?

Ik zit de hele week in de nachtdienst. :nopompom:
Vandaag zijn we een stuk wezen wandelen en naar de speeltuin geweest. D. had er alleen niet zoveel zin in vandaag, ik denk dat hij nog een beetje moe was van de meeting gister. :smile:
<<

Anoniem234

Bericht 18 Mei 2014 20:27

Re: Wat gaan jullie met jullie kindje(s) doen?

Wij zijn vandaag naar de Efteling geweest.
Morgen gaat dochter naar oma en ik ga een middagje werken.
Dinsdag nog geen idee.
<<

Anoniem85

Bericht 18 Mei 2014 20:58

Re: Wat gaan jullie met jullie kindje(s) doen?

Jans schreef:Mijn dochter ligt met hoge koorts op bed...


Ah wat sneu! Hopelijk knapt ze snel weer op. Beterschap
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers