Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


IZA tandartsverzekering

<<

Moontje

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:37

Bericht 17 Mei 2014 14:47

IZA tandartsverzekering

Ik heb de IZA zorgverzekering, ik heb het IZA Classic pakket.

Nu heb ik zojuist een (fikse) tandarts rekening gekregen.
Het gaat hierbij alleen om V codes, en een A code.

Echter staat er op de nota niet dat de rekening wel of niet bij mijn zorgverzekeraar is geweest.

Ik heb de polis al bekeken bij IZA maar kan alleen terug vinden dat 80% van V en A codes vergoed worden.
Weet iemand of hier een maximale vergoeding per jaar aan zit? Ik kan het op IZA.nl niet terug vinden...
Ons leven eindigt op de dag dat we zwijgen over dingen die ertoe doen.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 17 Mei 2014 15:06

Re: IZA tandartsverzekering

Wat heb je laten doen bij de tandarts? Ik verdiep me eigenlijk nooit echt in die vergoedingen maar omdat ik wel vaak wat heb bij de tandarts heb ik wel een extra pakket voor tandartskosten bij de IZA. Ik geloof dat het anders wel snel kan oplopen idd... Kun je de polis niet vinden op de site?

Gaat het trouwens ook niet om je eigen bijdrage?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Moontje

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:37

Bericht 17 Mei 2014 15:55

Re: IZA tandartsverzekering

Ik heb 5 keer tweevlaksvulling gehad, en bij elke vulling etsen.
(dus 5 keer code V12 en 5 keer code V21, met 2 keer een verdoving met code A10.

Normaal verdiep ik me inderdaad ook niet in de vergoedingen, maar nu moet ik 322 euro betalen, en zie ik nergens op de nota of deze al naar mijn verzekering is door gestuurd. Ik ben van Famed wel gewend dat ze dat wel eerst doen.

In de Polis staat dus alleen dat je code V en code A 80 procent vergoed krijgt. Ik ben dit jaar al eerder naar de tandarts geweest en het kan natuurlijk zo zijn dat ze per kalender jaar maar maximaal bijv 750 euro vergoeden voor Code V en A. Maar dat staat dus nergens.. dat er voor die code een maximum is. Bij een kroon staat dit weer wel in de polis.
Ons leven eindigt op de dag dat we zwijgen over dingen die ertoe doen.
<<

Chickster

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 26 Okt 2013 15:29

Bericht 17 Mei 2014 21:10

Re: IZA tandartsverzekering

Ik ben ook bij Iza verzekerd (gemeentezorgpolis) en heb voor het tAndpakket moeten kiezen welke waarde ik verzekerd wilde hebben. Ik kon kiezen tussen 500, 750 en 1000 euro, ik heb de laagste. Bij mij wordt 80% van alle tandartkosten met een maximum van 500 euro vergoed.

Als ik jou was zou ik even je polis nakijken en dan de factuur naar iza versturen, dat kan gewoon per mail.
<<

Anoniem205

Bericht 19 Mei 2014 15:19

Re: IZA tandartsverzekering

Mijn ervaring met Famed is juist dat de rekening NIET eerst langs de verzekering gaat, maar dat ik 'm zelf moet versturen! (ik heb ook IZA Classic volgens mij)

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers