Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Is hier iemand bekend met een Chromebook?

<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 31 Aug 2013 23:44

Is hier iemand bekend met een Chromebook?

Ik ben dringend toe aan een nieuwe laptop, want op mijn ipad kan ik geen scriptie schrijven....

Kun je dat wel op een Chromebook? Ze zijn met een prijs rond de 260 euro wel betaalbaar namelijk...ik ben bijna jarig en dan zou ik er eentje kunnen aanschaffen..

Ik hen hier alleen totaaaal geen verstand van....wel van gewone laptops, maar niet va Chromebooks!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Nyx

Bericht 31 Aug 2013 23:45

Re: Is hier iemand bekend met een Chromebook?

Ik heb geen ervaring met Chromebook, maar voor honderd euro extra heb je ook al snel een goede laptop. Ik zou dan het zekere voor het onzekere kiezen en lekker werken op een laptop die niet zo duur is i.p.v. geld uitgeven aan een product waar ik nog nooit van gehoord heb.
<<

Anoniem 63

Bericht 01 Sep 2013 09:08

Re: Is hier iemand bekend met een Chromebook?

Inderdaad, gewone laptops zijn tegenwoordig ook niet meer zo duur. Zeker als je niet het nieuwste van het nieuwste en het snelste van het snelste wilt hebben. Zou even goed rondkijken als ik jou was.
<<

Anoniem9

Bericht 01 Sep 2013 09:19

Re: Is hier iemand bekend met een Chromebook?

Ik vraag me af of je uberhaupt op zo'n ding een scriptie kan schrijven. Op mijn 17 inch laptop danst het al regelmatig voor de ogen, laat staan als je het moet gaan lezen van een 11 inch beeldscherm!
Ik zou inderdaad ook kijken naar een wat goedkopere laptop. Als je verder niet veel meer doet dan Word en internetten etc (dus geen grote games) op de laptop, dan kan de goedkoopste al volstaan, lijkt mij.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers