Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik weet het even niet meer..

<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:42

Bericht 18 Mei 2014 11:18

Re: Ik weet het even niet meer..

Sugar schreef:Hoe was je avondje weg? En hoe is T zij avobd doorgekomen?

Daar ben ik ook benieuwd naar. Hopelijk is het allemaal goed gegaan en heb je lekker kunnen genieten.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Anoniem75

Bericht 18 Mei 2014 11:29

Re: Ik weet het even niet meer..

We hebben ondanks het gedoe met T. toch een hele fijne avond gehad samen! T. heeft wel even flink gehuild maar viel al vrij snel na een flesje in slaap op de arm bij mijn schoonmoeder in slaap. Na een tijdje heeft ze hem in de box gelegd endaar heeft hij toch nog een half uurtje verder geslapen. Hij werd wakker toen wij net 10 seconden thuis waren :wink: Vandaag gaat het gelukkig ook wat beter. Ik zit nu al 1,5 uur lekker in de tuin met T. op schoot en hij heeft rustig een half uurtje lekker rondgekeken en slaapt nu.
<<

Anoniem75

Bericht 19 Mei 2014 22:56

Re: Ik weet het even niet meer..

Even een update. Morgenmiddag komt de fysio aan huis want vandaag bleek dat hij zijn hoofdje niet ver genoeg kon draaien. Het woord kiss-syndroom is ook gevallen (heeft te maken met de bovenste nekwervel dat niet goed zit wat gelukkig te goed te verhelpen is) Als het dat blijkt te zijn word ik ws doorgestuurd naar een Osteopaat. Ook heeft hij toch veel tekenen dat Reflux betekend. Daarvoor ga ik woensdag aan het einde van de ochtend mee naar de huisarts. Ik hoop na deze week toch een beetje een ander kind te hebben.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 20 Mei 2014 09:44

Re: Ik weet het even niet meer..

Als ze denken aan kiss kan je zelf ook een osteopaat bellen. Je hebt geen verwijzing nodig.
M:21072011
J :08012014
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 08:49

Bericht 20 Mei 2014 12:43

Re: Ik weet het even niet meer..

Hey Razz
Ik heb je al eerder mijn verhaal verteld met beide kids. Weet wat je doormaakt, dus een hele dikke :hug: :hug:
Volg je gevoel en de osteopaat heb ik inderdaad ook zelf benaderd zonder verwijzing. Veel succes.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers