Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


N.a.v. (Ver)oordelen op het forum

<<

Merai

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:36

Bericht 15 Mei 2014 19:21

N.a.v. (Ver)oordelen op het forum

Het valt me de laatste tijd vaak op en nu bij het topic over kinky zijn weer. Sommige mensen zijn zo veroordelend. Opmerkingen die gemaakt worden, op het forum en bij meetings, waarom? Er worden mensen echt met de grond gelijk gemaakt, en dan juist door de mensen die hier zo ontzettend open minded en naastenliefde-verantwoord over (willen) komen. Wat is dat toch? Waarom heb je last van wat een ander doet of laat?
"Worry is a misuse of imagination"
<<

Anoniem222

Bericht 15 Mei 2014 20:57

Re: N.a.v. (Ver)oordelen op het forum

Ik denk niet dat iemand nu gaat zeggen: nu je het zegt, ik zal niemand meer met de grond gelijk maken. Ik vind ook wel dat sommige dingen anders verwoord kunnen worden, soms. Maar over het algemeen is het hier toch heel vredig? Ik vind ook niemand echt veroordelend.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 15 Mei 2014 21:01

Re: N.a.v. (Ver)oordelen op het forum

Ik vind het ook wel meevallen. Met de grond gelijk gemaakt? Dat zie ik eigenlijk echt nergens terug, mensen kunnen een andere mening hebben en dat ook vertellen. Maar echt met de grond gelijk maken, nee.. dat heb ik al een tijd niet gezien.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 15 Mei 2014 21:02

Re: N.a.v. (Ver)oordelen op het forum

Oh.. en op meetings? Die snap ik niet eens.
<<

Anoniem301

Bericht 15 Mei 2014 21:24

Re: N.a.v. (Ver)oordelen op het forum

Ik ben een van de mensen in het kinky-topic aangaf het niet nodig vond zulke dingen te delen. Maar ik heb niemand met de grond gelijk gemaakt? En heb dat ook niet sien gebeuren eigenlijk. Wat bedoel je precies?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 15 Mei 2014 21:27

Re: N.a.v. (Ver)oordelen op het forum

Overigens.. je zin 'waarom heb je last van wat iemand anders doet'. In de basis heb ik nergens last van wat iemand anders doet, maar je kan toch aangeven dat een bepaald iets niet voor jou is? Of dat je het niet hoeft te weten. Ik denk dat je wat dat betreft wat overgevoelig bent.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 15 Mei 2014 21:27

Re: N.a.v. (Ver)oordelen op het forum

Ik wa shet kinky topic gaan lezen, maar snap niet helemaal wat je bedoelt?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 15 Mei 2014 21:47

Re: N.a.v. (Ver)oordelen op het forum

Ik denk niet dat merai het alleen heeft over het kinky topic, ibbel.

En sorry hoor, caro, maar jij vindt het wel meevallen en je snapt de opmerking niet mbt meetings? En bovendien heb je ook noet last van wat een ander doet? Waarom dan vaak die steken onder water richting mij? Sorry dat ik het persoonlijk maak, maar op de laatste meeting dat ik op durfde te komen daagde, maakte je me ongeveer uit voor hoer dat voor alles en iedereen z'n benen spreidt. Dat kwetste me enorm, en ja, dat doet pijn als iemand op je inpraat alsof je het zelfs met een aap zou doen. Dat voel ik zeker niet als onveroordelend.

Ik zie die dingen trouwens ook terug tegenover andere in meerdere topics. Bliss mag geen twijfels hebben, beachgirls vriend zou onveroordelend vreemd gaan, ed kletst altijd onzin en stookt alleen en stuiter loopt elke keer te hard van stapel.

Ik herken echt wel wat merai zegt. Waarom? Geen idee. Wat er aan te doen? Ik houd gewoon steeds meer m'n hoofd laag en dan hopen dat niemand me afbrandt. Maakt het forum zeker minder leuk.
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 15 Mei 2014 21:50

Re: N.a.v. (Ver)oordelen op het forum

Wow Tabbie..
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 15 Mei 2014 21:52

Re: N.a.v. (Ver)oordelen op het forum

Ben het trouwens wel eens met Tabbie. Ik vind het forum ook best veroordelend. Maar dat is eigenlijk niet gek met zoveel mensen, iedereen heeft wel ergens een mening over. Ik heb dat de laatste tijd echt losgelaten, als ik naar mijn omgeving kijk zie ik die harde oordelen helemaal niet, en ik had er op een gegeven moment echt last van dat iedereen op het forum zo 'perfect' dingen leek te doen. Zo kwam dat wel over voor mijn gevoel.
<<

Anoniem301

Bericht 15 Mei 2014 21:53

Re: N.a.v. (Ver)oordelen op het forum

De TO is even wat anders doen?

Wow Tabbie die zag ik ook niet aankomen.
<<

Anoniem51

Bericht 15 Mei 2014 22:05

Re: N.a.v. (Ver)oordelen op het forum

Wow.
<<

Anoniem124

Bericht 15 Mei 2014 22:06

Re: N.a.v. (Ver)oordelen op het forum

:wtf:
<<

Merai

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:36

Bericht 15 Mei 2014 22:09

Re: N.a.v. (Ver)oordelen op het forum

Is dat nou weer een oordeel Carrie :wink:

Wat Tabbie en Zelda zeggen inderdaad, er worden zoveel steken onder water gegeven, ik vind het ook wel opvallend dat er wordt gezegd dat het niet herkend wordt, voor mij ligt het er heel dik bovenop.
"Worry is a misuse of imagination"
<<

Anoniem301

Bericht 15 Mei 2014 22:11

Re: N.a.v. (Ver)oordelen op het forum

Merai schreef:Is dat nou weer een oordeel Carrie :wink:

Wat Tabbie en Zelda zeggen inderdaad, er worden zoveel steken onder water gegeven, ik vind het ook wel opvallend dat er wordt gezegd dat het niet herkend wordt, voor mij ligt het er heel dik bovenop.

Zie je dat echt als een oordeel?

Maar nogmaals in het kinky-topic is het me echt niet opgevallen hoor.
<<

Merai

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:36

Bericht 15 Mei 2014 22:16

Re: N.a.v. (Ver)oordelen op het forum

Nee natuurlijk niet, ik maakte een grapje, vandaar de :wink:
"Worry is a misuse of imagination"
<<

Anoniem51

Bericht 15 Mei 2014 22:17

Re: N.a.v. (Ver)oordelen op het forum

Ik zal overigens niet ontkennen dat ik bepaalde (voor)oordelen (al dan niet juist) over (veel) verschillende forummers heb, en die waarschijnlijk ook met enige regelmaat laat blijken.
<<

Anoniem301

Bericht 15 Mei 2014 22:18

Re: N.a.v. (Ver)oordelen op het forum

Merai schreef:Nee natuurlijk niet, ik maakte een grapje, vandaar de :wink:

Ooooh :razz:
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 15 Mei 2014 22:19

Re: N.a.v. (Ver)oordelen op het forum

Tabbie schreef:Ik denk niet dat merai het alleen heeft over het kinky topic, ibbel.

En sorry hoor, caro, maar jij vindt het wel meevallen en je snapt de opmerking niet mbt meetings? En bovendien heb je ook noet last van wat een ander doet? Waarom dan vaak die steken onder water richting mij? Sorry dat ik het persoonlijk maak, maar op de laatste meeting dat ik op durfde te komen daagde, maakte je me ongeveer uit voor hoer dat voor alles en iedereen z'n benen spreidt. Dat kwetste me enorm, en ja, dat doet pijn als iemand op je inpraat alsof je het zelfs met een aap zou doen. Dat voel ik zeker niet als onveroordelend.

Ik zie die dingen trouwens ook terug tegenover andere in meerdere topics. Bliss mag geen twijfels hebben, beachgirls vriend zou onveroordelend vreemd gaan, ed kletst altijd onzin en stookt alleen en stuiter loopt elke keer te hard van stapel.

Ik herken echt wel wat merai zegt. Waarom? Geen idee. Wat er aan te doen? Ik houd gewoon steeds meer m'n hoofd laag en dan hopen dat niemand me afbrandt. Maakt het forum zeker minder leuk.


Ik? Jou voor hoer uitmaken? Ik geloof dat je de dingen toch echt niet zo helder voor ogen ziet. Ik heb je amper gesproken die avond. Ik weet amper iets van je seksleven af joh. Doe eens niet zo maf.

Op het eind van die avond ging het over seks, volgens mij heb ik toen gezegd dat ik het nog nooit met een vrouw heb gedaan. Niks mee gelogen volgens mij. Ik heb er toen ook een tijd niet bijgezeten want ik was een sigaret aan het roken. Maar ik maak nooit iemand voor hoer of slet uit.

En steken onder water? Je leest dingen die er niet zijn. Verder ga ik het hier niet bespreken, blijkbaar heb je issues met mij. Dat mag.. daar ben je vrij in. Maar ik stel dan voor dat je me persoonlijk bericht. En je hand met bepaalde dingen toch ook écht in eigen boezem te steken.
<<

Anoniem193

Bericht 15 Mei 2014 22:22

Re: N.a.v. (Ver)oordelen op het forum

Als je eenmaal in je hoofd hebt dat het zo zou zijn, dan kom je daar in je hoofd ook niet snel vanaf. Dan zal je er alleen maar extra op gaan letten en in elke post van iemand wel een (voor)oordeel zien.

Ik heb ook best wel een idee over sommige forummers. Over een aantal is dat heel erg veranderd nadat ik ze eenmaal gezien had. In positieve zin veranderd ;) en nu kijk ik ook met andere ogen naar hun posts.
<<

Anoniem187

Bericht 15 Mei 2014 22:27

Re: N.a.v. (Ver)oordelen op het forum

Ja, mensen oordelen en veroordelen hier. Ik ook. Op meetings worden ook wel eens forumsters besproken, doe ik ook. En ja, dat is niet altijd positief. En ook daar doe ik aan mee.

En weet je, ik hebt niets te verliezen. De helft hier moet mij toch al niet en de andere helft vindt mij nog altijd het drukke, hyperactieve, niets van de wereld wetende pubermeisje.

Waarom ik hier nog kom? Tijdverdrijf en het is een gewoonte.
<<

Anoniem187

Bericht 15 Mei 2014 22:29

Re: N.a.v. (Ver)oordelen op het forum

En voor dat we het volgende gezeur weer krijgen:
- ik wil mezelf niet als zielig neerzetten nu, dat ben ik niet namelijk.
- mijn post is geen schreeuw om aandacht.
- je hoeft me niet over mijn bol te aaien en te zeggen dat je me aardig vindt.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 15 Mei 2014 22:38

Re: N.a.v. (Ver)oordelen op het forum

Ik heb geen idee wie jij errst was serendipity.

Mensen praten altijd over elkaar, als je veel van jezelf bloot geeft op een forum is het ook heel 'makkelijk' om een oordeel te vellen over iemand. Daarbij is het ook veiliger om te oordelen van achter je beeldscherm. Omdat alles getypt staat kan je het ook beter opslaan en zelfs nog terug zoeken mocht iemand zichzelf tegenspreken. Verder weet ik niks van de sfeer op meetings want daar ben ik niet bij.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 15 Mei 2014 22:39

Re: N.a.v. (Ver)oordelen op het forum

Wel grappig, meer dan 400 views en maar 21 reacties.. Ik mis Lejow met de popcornsmiley..

*Verder geen nuttige bijdrage*
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem51

Bericht 15 Mei 2014 22:40

Re: N.a.v. (Ver)oordelen op het forum

Steep schreef:Wel grappig, meer dan 400 views en maar 21 reacties.. Ik mis Lejow met de popcornsmiley..

*Verder geen nuttige bijdrage*

Mede schuldig, ik heb wel gereageerd maar kijk vervolgens nog bij elke nieuwe reactie, dus tien van die views zullen vast wel van mij zijn. Zijn vast geen 400 individuele personen.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron