Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Google Chrome

<<

Anoniem50

Bericht 14 Mei 2014 18:17

Google Chrome

Ik kan met Google Chrome geen foto's plaatsen of linkjes plakken op het forum. Ligt dat aan iets in mijn instellingen? Met IE kan ik het namelijk wel, maar die heb ik verder uitgeschakeld en wil ik eigenlijk ook verder niet meer mee werken, dus misschien dat iemand de oplossing heeft?
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 14 Mei 2014 18:33

Re: Google Chrome

Hoe bedoel je dit? Want kun je geen enkele tekst knippen/plakken in Google Chrome?
Moet geen verschil zijn tussen een link van een plaatje en een stuk tekst van een artikel bijvoorbeeld.
<<

Anoniem119

Bericht 14 Mei 2014 18:37

Re: Google Chrome

Leg eens uit hoe je probeert een plaatje te kopiëren in Chrome. Je moet mer je rechtermuisknop op de afbeeldingen url kopiëren klikken.
<<

Anoniem50

Bericht 14 Mei 2014 18:43

Re: Google Chrome

Ik ga naar google. Ik zoek naar een nagellakkleur en dan op image. Omdat de url van een plaatje nog al eens heel groot is, ga ik naar de website. Met de rechtermuisknop klik ik op het plaatje en kies voor afbeelding kopiëren. Dan ga ik terug naar zegmaaryes en het topic waar ik iets wil kopiëren en klik op [ img ][ /img ] zet mijn cursor tussen de ][ en druk op Ctrl-V. Maar omdat het niet lukt klik ik wederom op de rechtermuisknop en kies plakken. Maar op beide manieren pakt hij hem niet.

Zelfs nu ik op ctrl v druk komt er niets. Doe ik dezelfde handeling via IE dan doet hij het wel.
<<

Anoniem51

Bericht 14 Mei 2014 18:47

Re: Google Chrome

Je kunt toch via rechtermuisklik- eigenschappen - url kopiëren doen? Dan maakt de lengte van de url toch niet uit?
<<

Anoniem50

Bericht 14 Mei 2014 18:52

Re: Google Chrome

Nee, maar dan kan ik hier nog geen plaatje plaatsen of een link plakken. Ik vind de extra handeling van website bezoeken niet vervelend, want daardoor heb ik al zeer veel leuke dingen gezien. Waar het probleem nu zit is dat ik niet kan kopieren/plakken met Google Chrome. En dat is niet alleen op het forum zo, want anders had ik hem wel onder forumzaken gezet, maar eigenlijk nergens. Ook als ik via google iets kopieer dan kan ik het niet in google zoekbalk plakken. Net alsof ik niets gekopieerd heb.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 14 Mei 2014 19:02

Re: Google Chrome

Ik vind het nogal een vreemd, want volgens mij gaat het bij elke browser hetzelfde. Thuis gebruik ik Chrome en op mijn werk Internet Explorer. Firefox heb ik ook nog een blauwe maandag gebruikt. Lijkt me niet dat je dat bij een browser uit kan zetten eigenlijk.

Dus als je dit plaatje

Afbeelding

met je rechtermuisknop op afbeeldings-URL kopieert, dan staat er niks onder je control V? of onder je rechtermuisknop bij plakken?
<<

Anoniem50

Bericht 14 Mei 2014 19:04

Re: Google Chrome

Even proberen.

Afbeelding

Probleem opgelost. :palm:

Dank je wel, Nicky. Ik had de verkeerde knop te pakken. Even kijken of het met google nu ook werkt.

Afbeelding
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 14 Mei 2014 19:05

Re: Google Chrome

Dan ben ik toch wel benieuwd welke knop je gebruikt hebt haha.

Fijn dat hij het nu in ieder geval werkt.
<<

Anoniem50

Bericht 14 Mei 2014 19:07

Re: Google Chrome

Afbeelding kopiëren. De optie onder afbeeldings-URL kopiëren.
<<

Anoniem119

Bericht 15 Mei 2014 11:19

Re: Google Chrome

Ik dacht al dat je dat deed, daarom zei ik afbeeldings url kopiëren. Die moet je altijd hebben. Fijn dat het nu lukt.
<<

Anoniem50

Bericht 15 Mei 2014 11:23

Re: Google Chrome

Ik lees kennelijk heel selectief of gewoon overal overheen. Pas achteraf zag ik dat het me al eerder werd aangedragen. Pas bij Nicky begon er een kwartje te vallen. Maar beter laat dan nooit. :palm:
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 15 Mei 2014 11:54

Re: Google Chrome

Haha, ik dacht ook dat je op de verkeerde klikte. Daarom zei ik het maar even expliciet. Dat had ik zo te zien goed bedacht :wink:

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers