Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zara retouren

<<

Anoniem128

Bericht 13 Mei 2014 20:37

Zara retouren

Ik heb iets besteld bij zara en dat wil ik graag retour sturen, maar snap niet echt hoe dat werkt. Heeft iemand wel eens wat retour gestuurd bij Zara en hoe ging dat?
<<

Anoniem273

Bericht 14 Mei 2014 21:37

Re: Zara retouren

Je logt in op de site en meldt de onderdelen van de zending aan als retour. Dan kruis je op het retourformulier wat bij de zending zit aan wat je retour wilt sturen. Dit formulier doe je in de doos. Er zit een rode sticker bij, hiermee kun je de doos afsluiten voor de verzending. Je krijgt een mailtje dat je zending wordt aangemeld en meestal komt de volgende dag of de dag erna iemand van DHL de zending ophalen (bij het oorspronkelijke afleveradres, eventueel kun je dit veranderen per telefoon).
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 15 Mei 2014 07:18

Re: Zara retouren

Volgens mij kan je hem ook bij Zara zelf afleveren. MAar dan moet je natuurlijk wel een Zara in de buurt hebben ;)

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers