Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Favoriete mascara?

<<

Anoniem313

Bericht 23 Dec 2014 17:41

Re: Favoriete mascara?

Oh ik heb van Dior wel de waterproof besteld :( Wat is daar mis mee dan?
<<

Anoniem147

Bericht 23 Dec 2014 17:54

Re: Favoriete mascara?

Caulfield schreef:Oh ik heb van Dior wel de waterproof besteld :( Wat is daar mis mee dan?


Die kun je dan gewoon ruilen bij de ICI Paris als je hem niet open maakt. Alleen wel zonde dat dan waarschijnlijk de kortingsactie voorbij is.


@ Harrison, hahaha ooh bedankt! Ik vind de gewone eigenlijk ook al behoorlijk 'waterproof'. Ik moet altijd boenen om hem eraf te krijgen (de overcurl dan).

Misschien koop ik voor Curacao wel gewoon een goedkopere mascara waterproof. Gebruik die dan toch alleen op het strand ofzo. (In de praktijk draag ik waarschijnlijk helemaal geen make up overdag, alleen dan worden alle foto's suf. Ook zo jammer hahaha).
<<

Anoniem301

Bericht 23 Dec 2014 19:20

Re: Favoriete mascara?

Lijkt me dat als je de mascara ongeopend ruilt en de bon meeneemt dat je hem kunt ruilen voor een andere met dezelfde korting!
<<

Anoniem313

Bericht 23 Dec 2014 19:40

Re: Favoriete mascara?

Ik zal eens even kijken. Maar wat vinden jullie dan zo akelig aan een waterproof?
<<

Anoniem301

Bericht 23 Dec 2014 19:44

Re: Favoriete mascara?

Ik koop zelf nooit waterproof omdat je het er bijna niet afkrijgt. Of met zo'n speciale op oliebasis maar daar worden mijn oogleden vettig van, waardoor ik aan het eind van de dag in m'n crease stipjes krijg en vlekken onder mijn ogen. Maar misschien heeft niet iedereen daar last van? Geloof dat Harri een andere reden heeft maar ik weet niet welke.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 24 Dec 2014 11:39

Re: Favoriete mascara?

Als ik mascara koop, koop ik er altijd eentje van lacome. Deze vind ik heel prettig, maakt mijn ogen niet te zwaar ( ik gebruik zelden make-up) en zorgt er net voor dat mijn ogen iets opener zijn.
Ik heb er ooit eentje van lacome gekregen en sindsdien ben ik niet meer over gestapt naar een ander merk.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem273

Bericht 24 Dec 2014 12:23

Re: Favoriete mascara?

M'n mascara kwam vandaag alsnog! Alleen het is niet de shocking versie maar de gewone. Heb 'm net opgedaan en vind 'm eigenlijk net zo fijn als de shocking die ik normaal heb.
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 12:45

Bericht 26 Dec 2014 10:53

Re: Favoriete mascara?

Mijn favorieten zijn absoluut Estee Lauder Sumptuous en Chanel le Volume. Van Dior Iconic show plakken mijn wimpers aan elkaar. Ik ben zelfs teruggegaan naar de winkel hiermee en mocht het zonder problemen voor mijn vertrouwde Estee Lauder ruilen. Top service van Douglas.
<<

Anoniem301

Bericht 07 Apr 2015 10:26

Re: Favoriete mascara?

Weer even een upje, de 40% kortingsactie is er weer! Tot en met 12 april. Ik ga weer inslaan :smile:
<<

Anoniem301

Bericht 07 Apr 2015 10:34

Re: Favoriete mascara?

Marni schreef:
Carrie schreef:
Aziraphale schreef:Mijn favoriete mascara is Yves Saint Laurent Volume Effet Faux Cils Shocking, dezelfde als Chiq dus maar dan wel de Shocking :)


Nou, scoren dan deze week met die korting! :D

Ik heb er uiteindelijk drie gekocht en de Diorshow Iconic overcurl bevalt. Hij doet z'n werk goed!


Ik ga denk ik de Yves Saint Laurent Volume effet faux cils kopen. Die heeft echt een mega hoge review bij Sephora. Dan koop ik van de Diorshow overcurl de waterproof voor op Curaçao.


En hoe beviel deze? Deze wil ik straks gaan kopen, net als de Dior Show iconic overcurl, en die Chanel LeVolume omdat ChiQ dat zegt. En meestal wat ChiQ zegt ben ik het mee eens qua make-up :D
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 07 Apr 2015 10:50

Re: Favoriete mascara?

De Chanel is echt heel erg fijn!
Ik ga hem dadelijk ook weer inslaan :) heb ook nog een bon twv van 10 euro, dus dat komt helemaal mooi uit.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem156

Bericht 07 Apr 2015 11:28

Re: Favoriete mascara?

Jammer dat Ici Paris geen Mac verkoopt, mijn nieuwe favoriet komt daar vandaan.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 07 Apr 2015 16:27

Re: Favoriete mascara?

Deze nieuwe maar eens geprobeerd, ben erg tevreden!
Afbeelding
<<

Anoniem273

Bericht 07 Apr 2015 17:17

Re: Favoriete mascara?

Ik heb de YSL Shocking besteld met de korting :) Thanks Carrie!
Ik vind de shocking toch fijner dan de gewone.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 07 Apr 2015 17:27

Re: Favoriete mascara?

Ik heb n.a.v. dit topic vorige keer de Shocking versie van YSL gekocht. Hij is nu bijna op, dus deze actie komt als geroepen! Goeie tip Carrie! Ik ben tevreden over deze mascara, al plakten mijn wimpers in de eerste paar weken vaak wat aan elkaar. Misschien dat ik nu voor de gewone ga, vanwege alle goede reviews.
Laatst gewijzigd door Teun op 07 Apr 2015 19:01, in totaal 1 keer gewijzigd.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 07 Apr 2015 18:49

Re: Favoriete mascara?

Ik heb vorige week Le Volume van Chanel weer gekocht, die vond ik toch wel erg fijn!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem147

Bericht 08 Apr 2015 03:52

Re: Favoriete mascara?

Ik heb nu ook de YSL shocking. Fijne mascara maar kan voor mij niet tippen aan de Dior overcurl!
<<

Anoniem301

Bericht 08 Apr 2015 09:00

Re: Favoriete mascara?

Marni schreef:Ik heb nu ook de YSL shocking. Fijne mascara maar kan voor mij niet tippen aan de Dior overcurl!


Ja die Dior heb ik gisteren weer gekocht! En dus die van Chanel en YSL zoals ik al zei. Toch niet normaal eigenlijk he, 35.50 voor een mascara? Ik betaalde gisteren 60 euro voor drie mascara;s ipv 101 euro. Toch de moeite!

Ik ben nu de Hypnose Drama van Lancome aan het opmaken, die vind ik wel wat tegenvallen.
<<

ChiQ

Bericht 08 Apr 2015 09:10

Re: Favoriete mascara?

Ja doet even zeer zoveel afrekenen maar áls ik al eens denk: dat kan goedkoper en ik waag me aan een rimmel bijv dan ga ik na een dag toch weer mijn Chanel/YSL halen, ben ik nog duurder uit en zit ik weer met een mascara die ik toch nooit ga gebruiken.
<<

Anoniem301

Bericht 08 Apr 2015 09:30

Re: Favoriete mascara?

ChiQ schreef:Ja doet even zeer zoveel afrekenen maar áls ik al eens denk: dat kan goedkoper en ik waag me aan een rimmel bijv dan ga ik na een dag toch weer mijn Chanel/YSL halen, ben ik nog duurder uit en zit ik weer met een mascara die ik toch nooit ga gebruiken.


Haha true! Hoewel ik een Rimmel nog wel aanschaf, en ook wel tevreden ben. Nou niet specifiek over dat merk, maar drogisterij merken, zoals bijvoorbeeld Volume expres van Maybeline. Maar Essence of Catrice vind ik helemaal niks, ook wel eens gekocht, en één keer gebruikt.

Toch vind ik deze high end mascara's zoveel beter!
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 08 Apr 2015 09:51

Re: Favoriete mascara?

Ik heb er een van Guerlain nu, ook heel erg fijn! Die van Dior vond ik niet zo
Smile, it's free!
<<

Mil

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 272

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:07

Woonplaats: A'foort

Bericht 08 Apr 2015 10:16

Re: Favoriete mascara?

Oh oh, wat wen grote merken komen er voorbij! Als ik het geld had, had ik het misschien geprobeerd.

Maar ik gebruik zelf altijd 1 van het kruidvat essence geloof ik. Scheelt dat ik lange wimpers heb, en het redelijk subtiel aanbreng. Voor die prijs ben ik tevreden!
Afbeelding
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 08 Apr 2015 10:45

Re: Favoriete mascara?

Ik gebruikte zelf al jarenlang Maxfactor 2000 calorie en was echt tevreden er over. Maar toen kreeg ik Chanel Le Volume voor mijn verjaardag en nu wil ik niks anders meer, wat is die fijn zeg! Daar kan mijn geliefde Maxfactor echt niet aan tippen.
<<

Anoniem222

Bericht 08 Apr 2015 15:48

Re: Favoriete mascara?

Jaa chill Carrie! Door jouw facebookpost heb ik ook weer DiorShow Iconic overcurl besteld. Ik had nu Guerlain Cils d'Enfer en Lancome Grandiose maar ik vind ze allebei lang niet zo fijn. Dus weer terug naar Dior. Zoals al zo vaak gebeurd is haha.
<<

Anoniem301

Bericht 08 Apr 2015 15:53

Re: Favoriete mascara?

Harrison schreef:Jaa chill Carrie! Door jouw facebookpost heb ik ook weer DiorShow Iconic overcurl besteld. Ik had nu Guerlain Cils d'Enfer en Lancome Grandiose maar ik vind ze allebei lang niet zo fijn. Dus weer terug naar Dior. Zoals al zo vaak gebeurd is haha.


Die Guerlain is toch die ene waar Serena zo enthousiast over was? Die heb ik toen ook besteld maar ben er niet kapot van inderdaad!
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers