Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Favoriete mascara?

<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 16 Mei 2014 17:42

Re: Favoriete mascara?

Nu 1+1 gratis rimmel mascara bij kruidvat.
Heb die toet gebruikt genomen en nog een andere, ben benieuwd.
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:22

Bericht 16 Mei 2014 22:11

Re: Favoriete mascara?

Al jaren de Masterpiece Max van Max Factor. Ik probeer wel eens andere mascara's maar na een paar keer gebruiken kom ik toch altijd weer op deze terug :heart:

Afbeelding
Afbeelding
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 16 Mei 2014 23:43

Re: Favoriete mascara?

Ik heb gisteren de clinque high impact gekocht en ben er echt super blij mee. Doet goed zijn werk.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Patsy

Bericht 17 Mei 2014 08:56

Re: Favoriete mascara?

Siem schreef:Ik gebruik altijd de Bourjois volume glamour


Deze gebruikte ik ook altijd. Ik heb nu van Bourjois de Volume glamour max holidays mascara (wie bedenkt die namen?) gekocht omdat deze uitverkocht was, die is ook fijn.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 18 Mei 2014 08:42

Re: Favoriete mascara?

Ik was ook altijd fan van Dior Show, alleen droogde deze bij mij altijd zo snel uit. Tegenwoordig ben ik fan van Scandaleyes van Rimmel.
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 18 Mei 2014 09:53

Re: Favoriete mascara?

Mijn wimpers staan meestal recht naar voren maar met Hypnôse Drama van Lancôme heb ik hele lange volle krullende wimpers. Ik gebruik deze nu al een jaar maar nu heb ik they're real van Benefit op voorraad liggen maar geen idee of deze fijn is.
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 18 Mei 2014 09:57

Re: Favoriete mascara?

Dit is mijn favoriet en dan de waterproof.

Afbeelding
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 18 Mei 2014 10:14

Re: Favoriete mascara?

Ik heb eigenlijk al jaren die van Bourjois en die bevalt mij goed, die ik gebruik is geen waterproof want daar breken mijn wimpers van af.
<<

Anoniem301

Bericht 16 Dec 2014 16:33

Re: Favoriete mascara?

Een upje, want er is weer 40% korting bij de ICI Paris XL op mascara's! Meteen dit topic door kunnen lezen voor tips.
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 16 Dec 2014 18:56

Re: Favoriete mascara?

Oh goed dat je het post Carrie! Moet nodig nieuwe en die actie is met Clinique toch altijd weer mooi meegenomen

Ik blijf bij Clinique High Impact, aan de ene kant omdat ik er tevreden over ben, maar vooral omdat ik voor anderen altijd allergisch beb... Zou opzich wel eens een andere willen proberen!

Heb met deze wel een stomme tic ontwikkeld, omdat het een sport buisje om je wimper wordt kan je die eraf pulken en dat doe ik dus, 's avonds tijdens het tv kijken.
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Anoniem273

Bericht 22 Dec 2014 16:46

Re: Favoriete mascara?

Mijn favoriete mascara is Yves Saint Laurent Volume Effet Faux Cils Shocking, dezelfde als Chiq dus maar dan wel de Shocking :)
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 22 Dec 2014 17:11

Re: Favoriete mascara?

Chocolate Cookie schreef:Afbeelding

Ik heb deze. Ben nog nooit zo lang bij een en dezelfde mascara gebleven.

Ik gebruikte heel lang mascara van Catrice, Lashes to kill. Maar ben nu helemaal fan van Deze van Rimmel:
Afbeelding
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem301

Bericht 22 Dec 2014 17:45

Re: Favoriete mascara?

Aziraphale schreef:Mijn favoriete mascara is Yves Saint Laurent Volume Effet Faux Cils Shocking, dezelfde als Chiq dus maar dan wel de Shocking :)


Nou, scoren dan deze week met die korting! :D

Ik heb er uiteindelijk drie gekocht en de Diorshow Iconic overcurl bevalt. Hij doet z'n werk goed!
<<

Anoniem273

Bericht 22 Dec 2014 17:47

Re: Favoriete mascara?

Ik heb 'm toevallig net besteld bij ICI Paris :) Twijfelde even over die van Dior maar ben dan bang dat het niet bevalt en bij mij goed werkt ofzo.
<<

Anoniem147

Bericht 22 Dec 2014 19:42

Re: Favoriete mascara?

Carrie schreef:
Aziraphale schreef:Mijn favoriete mascara is Yves Saint Laurent Volume Effet Faux Cils Shocking, dezelfde als Chiq dus maar dan wel de Shocking :)


Nou, scoren dan deze week met die korting! :D

Ik heb er uiteindelijk drie gekocht en de Diorshow Iconic overcurl bevalt. Hij doet z'n werk goed!


Ik ga denk ik de Yves Saint Laurent Volume effet faux cils kopen. Die heeft echt een mega hoge review bij Sephora. Dan koop ik van de Diorshow overcurl de waterproof voor op Curaçao.
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:01

Bericht 22 Dec 2014 20:54

Re: Favoriete mascara?

Ik heb altijd de diorshow. Ook een hoop andere geprobeerd maar deze blijft favoriet.
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Anoniem273

Bericht 23 Dec 2014 14:20

Re: Favoriete mascara?

Bleh ik had de mascara online besteld bij ICI Paris maar krijg net een mailtje dat de levering langer gaat duren :nopompom:
<<

ChiQ

Bericht 23 Dec 2014 14:22

Re: Favoriete mascara?

Marni schreef:
Carrie schreef:
Aziraphale schreef:Mijn favoriete mascara is Yves Saint Laurent Volume Effet Faux Cils Shocking, dezelfde als Chiq dus maar dan wel de Shocking :)


Nou, scoren dan deze week met die korting! :D

Ik heb er uiteindelijk drie gekocht en de Diorshow Iconic overcurl bevalt. Hij doet z'n werk goed!


Ik ga denk ik de Yves Saint Laurent Volume effet faux cils kopen. Die heeft echt een mega hoge review bij Sephora. Dan koop ik van de Diorshow overcurl de waterproof voor op Curaçao.


Hij is supergoed! Echt waanzinnig,zeker als hij na 2 weken wat droger wordt! Ik heb nu ook LeVolume van Chanel, gekregen voor mijn verjaardag en die is ook top!
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 23 Dec 2014 15:46

Re: Favoriete mascara?

Ik ben overgestapt naar de wat mijn mening budget variant van max factor masterpiece (die ik ook eerder noemde als favoriet!)

Afbeelding
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 23 Dec 2014 16:13

Re: Favoriete mascara?

ThinkPink schreef:Al jaren de Masterpiece Max van Max Factor. Ik probeer wel eens andere mascara's maar na een paar keer gebruiken kom ik toch altijd weer op deze terug :heart:

Afbeelding


Deze heb ik ook altijd.
<<

Anoniem75

Bericht 23 Dec 2014 16:28

Re: Favoriete mascara?

Ik heb meestal mascara van Catrice of eentje van de Hema. Ik vind het zonde van m'n geld om meer dan 10 euro aan een mascara uit te geven en deze zijn prima.
<<

Kitkat-chuncky

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 03 Okt 2013 09:41

Bericht 23 Dec 2014 16:51

Re: Favoriete mascara?

Dior show blijft mijn favoriet!
<<

Anoniem313

Bericht 23 Dec 2014 17:11

Re: Favoriete mascara?

Oh yes, dankjewel voor de tip Carrie! Ik had nog een bon liggen van de Ici, nu heb ik voor een tientje bijbetalen de Yves Saint Laurent Volume Effet Faux Cils Shocking en de Diorshow Overcurl.
<<

Anoniem147

Bericht 23 Dec 2014 17:20

Re: Favoriete mascara?

Caulfield schreef:Oh yes, dankjewel voor de tip Carrie! Ik had nog een bon liggen van de Ici, nu heb ik voor een tientje bijbetalen de Yves Saint Laurent Volume Effet Faux Cils Shocking en de Diorshow Overcurl.


Lekker! Haha, dat zijn heerlijke koopjes dan!
<<

Anoniem222

Bericht 23 Dec 2014 17:51

Re: Favoriete mascara?

Neeee Marni, niet die waterproof kopen hoor. Dat heb ik vorige keer per ongeluk gedaan, wat een drama. Hij is echt veul minder chill dan de gewone versie.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers