Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Favoriete mascara?

<<

Anoniem222

Bericht 08 Apr 2015 17:02

Re: Favoriete mascara?

Oh geen idee. Ik doe niet aan Serena haha. Heb hem van m'n schoonmoeder gekregen, die vertelde dat de meneer van de ici paris er lyrisch over was en hem zelf ook gebruikte, haha!
<<

Anoniem301

Bericht 08 Apr 2015 17:42

Re: Favoriete mascara?

Harrison schreef:Oh geen idee. Ik doe niet aan Serena haha. Heb hem van m'n schoonmoeder gekregen, die vertelde dat de meneer van de ici paris er lyrisch over was en hem zelf ook gebruikte, haha!

Haha doe je niet aan Serena? Ik ook steeds minder hoewel ik haarzelf heel leuk vind. Maar dat was geloof ik al bekend haha. Maar iig was zij ook lyrisch over die mascara maar ik vind er weinig aan.
<<

ChiQ

Bericht 08 Apr 2015 17:46

Re: Favoriete mascara?

Ik ben al die blogger zat. Gezeik.
<<

Anoniem222

Bericht 08 Apr 2015 17:48

Re: Favoriete mascara?

Haha! Nou niet Perse niet aan Serena hoor! Volgens mij is zij hartstikke leuk maar ik kijk bijna nooit op blogs.
<<

Anoniem301

Bericht 09 Apr 2015 07:54

Re: Favoriete mascara?

ChiQ schreef:Ik ben al die blogger zat. Gezeik.

Ik ook hoor. Allemaal dezelfde producten reviewen en dezelfde ooglapje (ooglapje? Ik zei ooglook!) en 90% is (verborgen) gesponsord, jammer.

Ik kijk wel nog naar Nikkie Tutorials, ken je die? Zij is echt da bomb met make-up. Spreekt Engels maar komt gewoon uit Nederland. Ach jou kennende ken je haar wel.
<<

Anoniem147

Bericht 09 Apr 2015 15:47

Re: Favoriete mascara?

Ik was aan het 'balen' dat ik die actie zou missen, maar ze hebben natuurlijk ook een webshop! Duuuhh haha.

Ga ik maandag ff bestellen. Hopelijk past het nog in onze brievenbus hahaha.
<<

ChiQ

Bericht 09 Apr 2015 15:49

Re: Favoriete mascara?

Carrie, jaa Nikkie is a queen! Diepe buiging voor haar en ze is ook echt grappig. Maar de rest, nee kan ik niet meer naar kijken.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 09 Apr 2015 17:00

Re: Favoriete mascara?

Marni schreef:Ik was aan het 'balen' dat ik die actie zou missen, maar ze hebben natuurlijk ook een webshop! Duuuhh haha.

Ga ik maandag ff bestellen. Hopelijk past het nog in onze brievenbus hahaha.


Ben je dan niet net te laat? Ik dacht dat de actie tm zondag was.
Heb je niet de mogelijkheid om vanaf daar online te bestellen? Ik wil het anders ook wel voor je doen..

Edit: even gekeken en inderdaad tm 12 april.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem222

Bericht 09 Apr 2015 19:11

Re: Favoriete mascara?

Ja Marni dan ben je te laat!
<<

Ravioli

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:25

Bericht 09 Apr 2015 21:44

Re: Favoriete mascara?

Door dit topic heb ik nu ook de Diorshow Iconic overcurl besteld.. Ben benieuwd!
<<

Anoniem301

Bericht 09 Apr 2015 22:15

Re: Favoriete mascara?

ChiQ schreef:Carrie, jaa Nikkie is a queen! Diepe buiging voor haar en ze is ook echt grappig. Maar de rest, nee kan ik niet meer naar kijken.

Haha ja the queen! "Help me reeeeeach the people in the world"
<<

anoniem213

Bericht 09 Apr 2015 22:22

Re: Favoriete mascara?

Oh, wat een moeilijke keuzes. Ik ga morgen snel naar ICI paris, want ik heb nog bonnen die ik mag uitgeven. Ik neem jullie tips mee hoor. Bedankt :D.
<<

Anoniem147

Bericht 10 Apr 2015 00:08

Re: Favoriete mascara?

Ohhh bedankt!! Dan bestel ik dit weekend gewoon. Super lief dat je het aanbiedt meneer, maar ik kan het hier gewoon zelf doen. Ik dacht alleen dat als ik maandag zou bestellen mijn ouders de brievenbus dan dinsdag leeghalen. (Mijn ouders zijn ook met vakantie, dus ik weet niet hoe onze brievenbus eruit ziet haha).

Maar dan bestek ik gewoon zondag!
<<

Anoniem273

Bericht 10 Apr 2015 04:00

Re: Favoriete mascara?

Marni, bij mij was het doosje zo groot dat het sowieso niet in de brievenbus kon!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 10 Apr 2015 09:22

Re: Favoriete mascara?

Ik dacht al wel dat je het gewoon zelf kon doen, maar stel dat je nog weet ik veel waar heen zou gaan en geen internet had.....maar niet nodig dus. Helemaal prima!

De brievenbus zal wel uitpuilen ja, met al die kaarten voor jullie bruiloft die erin liggen :ja:
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem222

Bericht 10 Apr 2015 10:05

Re: Favoriete mascara?

ICI paris verstuurt altijd in te grote doosjes voor de brievenbus. Ook als het alleen maar een mascara is haha. Helaas.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 10 Apr 2015 10:21

Re: Favoriete mascara?

Ik heb ook weer een Dior show besteld, die vind ik prettig. Ik wist niet eens dat er een webshop was, nu wel :) hañdig!
#teammaple🍁
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 07 Jun 2015 12:10

Re: Favoriete mascara?

Het is weer 40% korting op alle mascara's bij Ici Paris!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem173

Bericht 07 Jun 2015 12:16

Re: Favoriete mascara?

Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: High Heels