Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heb jij snel ruzie?

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 13 Mei 2014 10:38

Re: Heb jij snel ruzie?

Ja wat oreo zegt ik heb heus wel is een woordenwisseling met mijn vriend en als hier zoiets zou gebeuren als de situatie die oreo schets nou dan laat ik mijn vriend heus wel weten dat ik daar pissig over ben. En hij zou hetzelfde doen bij mij.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem205

Bericht 13 Mei 2014 10:47

Re: Heb jij snel ruzie?

Haha, ik was ook echt heel erg pissed off :)
Maar, valt dat dan onder de categorie ruzie?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 13 Mei 2014 13:20

Re: Heb jij snel ruzie?

Nee. Ik ben een pleaser en een conflictvermijder. Slechte eigenschap.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 13 Mei 2014 13:34

Re: Heb jij snel ruzie?

Nee, ik heb eigenlijk nooit ruzie.

Een vriendin van mij heeft bijna altijd wel ruzie met iemand en meestal met meerdere mensen (zoals nu ook weer een aantal familieleden en een paar vriendinnen). Ik vind het niet leuk voor haar maar tegelijk weet ik eigenlijk wel zeker dat zij een net zo groot aandeel in de ruzies heeft dan de ander (hoewel ik het verhaal dan alleen maar van haar kant hoor). Het lijkt wel of ze haar eigen fouten niet ziet en die van anderen uitvergroot. Maar goed, ik ben niet bij die ruzies gewest dus kan er eigenlijk geen mening over vormen.
<<

Anoniem117

Bericht 13 Mei 2014 13:39

Re: Heb jij snel ruzie?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem117 op 24 Jul 2015 11:19, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem44

Bericht 13 Mei 2014 13:41

Re: Heb jij snel ruzie?

Lookie schreef:Ik vind het niet leuk voor haar maar tegelijk weet ik eigenlijk wel zeker dat zij een net zo groot aandeel in de ruzies heeft dan de ander (hoewel ik het verhaal dan alleen maar van haar kant hoor). Het lijkt wel of ze haar eigen fouten niet ziet en die van anderen uitvergroot.

Dit is dus preciés de gedachte die ik hier op het forum bij sommige krijg. Het lijkt wel alsof bepaalde mensen zich voortdurend in de nesten werken en dan nooit de verantwoordelijkheid bij zichzelf leggen. Dan is het ook wel logisch dat je jezelf niet ontwikkeld, want alles ligt immers bij de ander en daar heb je geen grip op.

Zo zonde om te zien!
<<

Anoniem57

Bericht 13 Mei 2014 14:07

Re: Heb jij snel ruzie?

Ben ik dan de enige die me niet kan voorstellen dat ed nooit ruzie heeft? Wij zouden hele dagen door clashen iig, en ik zou er dan echt voor kiezen geen contact meer te onderhouden.

Ik ben nogal recht voor zijn raap, heb redelijk snel discussies, maar dat waait ook vaak weer over.
Ik heb zo vaak en zo lang met een familielid ruzie gehad, dat nu we hebben gezegd geen contact meer te hebben we beiden rust hebben. En dat vind ik prima.
<<

Anoniem75

Bericht 13 Mei 2014 14:20

Re: Heb jij snel ruzie?

Nee eigenlijk niet. Ik laat wel wat van mij horen als ik het ergens niet mee eens ben en ga dan evt een discussie aan maar ik probeer het wel netjes af te sluiten. Ik kan totaal niet tegen ruzie (ook niet hier op het forum) want daar kan ik echt heel lang mee blijven zitten.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 13 Mei 2014 14:22

Re: Heb jij snel ruzie?

#
Laatst gewijzigd door fashionmommy op 16 Mei 2014 10:32, in totaal 2 keer gewijzigd.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem108

Bericht 13 Mei 2014 14:24

Re: Heb jij snel ruzie?

Parel, het kan toch dat iemand het echt niet de energie waard vindt om boos te worden? Ik zat er nog even over na te denken en word pas boos als iemand tegen me liegt. Dat gebeurt amper en als het wel vaker is gebeurd, kwam het niet uit. Automatisch ben ik dus zelden tot nooit boos op iemand/clash ik met iemand.
Het kan wel zijn dat ik een tijdje minder contact heb met iemand, maar dat is dan omdat ik er zelf minder behoefte aan heb. Staat dus los van boosheid.
<<

Anoniem44

Bericht 13 Mei 2014 14:29

Re: Heb jij snel ruzie?

Parel schreef:Ben ik dan de enige die me niet kan voorstellen dat ed nooit ruzie heeft? Wij zouden hele dagen door clashen iig, en ik zou er dan echt voor kiezen geen contact meer te onderhouden.

Ik ben nogal recht voor zijn raap, heb redelijk snel discussies, maar dat waait ook vaak weer over.
Ik heb zo vaak en zo lang met een familielid ruzie gehad, dat nu we hebben gezegd geen contact meer te hebben we beiden rust hebben. En dat vind ik prima.

Met zo iemand als jij zou ik dan ook niet verkiezen om te gaan, dus zou ik ook geen ruzie met je hebben. Mensen die in mijn allergie zitten, die negeer ik gewoon. Gelukkig hoef je met de meeste mensen niet om te gaan, of is het goed te doen om gewoon aardig en oppervlakkig te reageren mocht dat nodig zijn.
<<

Anoniem147

Bericht 13 Mei 2014 15:42

Re: Heb jij snel ruzie?

Ik heb ook nooit ruzie/onenigheid.

Ik heb wel een keer commentaar gehad (via de mail) dat ik een slechte gastvrouw was op mijn verjaardag. De persoon die mij het commentaar gaf was er zelf niet bij, maar had dat via via gehoord. Ze schaamde zich dat ze haar vriend had gestuurd. Ik heb mezelf die dag echt uit de naad gelopen om met iedereen wat te kletsen, glazen vol te houden, hapjes te maken en rond te brengen. Dat kwetste mij echt wel behoorlijk. Als ik haar nu zie kan ik ook alleen maar aan dat moment denken.

Ik ben altijd blij dat je je vrienden zelf kunt kiezen. Het vooral hierboven was met een familielid. Als ik haar zie dan kletst ik wat en gedraag mezelf neutraal. Ik heb geen zin om mezelf te verlagen tot haar niveau of er woorden vuil aan te maken. Verder besteed ik er op een familiedag of verjaardag geen aandacht aan.

Zulke aanvaringen/stomme momenten heb ik gelukkig nog nooit met vrienden mee gemaakt. Sowieso zijn vrienden mij veel meer waard dan bepaalde familie. (Ouders en zus daar gelaten).
<<

Anoniem86

Bericht 13 Mei 2014 15:44

Re: Heb jij snel ruzie?

Eigenlijk nooit, soms een discussie met m'n vriend maar verder met niemand eigenlijk.
<<

Anoniem222

Bericht 13 Mei 2014 16:11

Re: Heb jij snel ruzie?

Marni schreef:Ik heb ook nooit ruzie/onenigheid.

Ik heb wel een keer commentaar gehad (via de mail) dat ik een slechte gastvrouw was op mijn verjaardag. De persoon die mij het commentaar gaf was er zelf niet bij, maar had dat via via gehoord. Ze schaamde zich dat ze haar vriend had gestuurd. Ik heb mezelf die dag echt uit de naad gelopen om met iedereen wat te kletsen, glazen vol te houden, hapjes te maken en rond te brengen. Dat kwetste mij echt wel behoorlijk. Als ik haar nu zie kan ik ook alleen maar aan dat moment denken.

Ik ben altijd blij dat je je vrienden zelf kunt kiezen. Het vooral hierboven was met een familielid. Als ik haar zie dan kletst ik wat en gedraag mezelf neutraal. Ik heb geen zin om mezelf te verlagen tot haar niveau of er woorden vuil aan te maken. Verder besteed ik er op een familiedag of verjaardag geen aandacht aan.

Zulke aanvaringen/stomme momenten heb ik gelukkig nog nooit met vrienden mee gemaakt. Sowieso zijn vrienden mij veel meer waard dan bepaalde familie. (Ouders en zus daar gelaten).

Sowieso echt intens stom dat iemand dat zegt en al helemaal als het niet waar is en ze er niet bij was.
<<

Anoniem57

Bericht 13 Mei 2014 16:50

Re: Heb jij snel ruzie?

@ izar, als een iemand continu in elk topic al loopt te provoceren, komt dat op mij niet over alsof iemand een vredelievend persoon is die denkt 'ach, laat maar waaien'. Daarom denk ik dat ED veel mooier weer speelt dan dat ze in werkelijkheid is.

@ ed, je kan toch niet altijd de personen die je niet ziet zitten ontwijken? Soms moet je samenwerken bijvoorbeeld, dan moet je wel.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 13 Mei 2014 17:32

Re: Heb jij snel ruzie?

Ik ben best een ruziezoeker, al wordt het wel minder nu ik ouder word. Soms heb ik het gewoon even nodig om te ontladen, nu alleen nog soms tegen mijn vriend. Vroeger heb ik echt wel knallende ruzies gehad met mijn broers/zussen, ouders en vriendinnen.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem44

Bericht 13 Mei 2014 18:11

Re: Heb jij snel ruzie?

Parel schreef:@ izar, als een iemand continu in elk topic al loopt te provoceren, komt dat op mij niet over alsof iemand een vredelievend persoon is die denkt 'ach, laat maar waaien'. Daarom denk ik dat ED veel mooier weer speelt dan dat ze in werkelijkheid is.

@ ed, je kan toch niet altijd de personen die je niet ziet zitten ontwijken? Soms moet je samenwerken bijvoorbeeld, dan moet je wel.

Als het echt nodig is, kan ik best met iemand samenwerken, maar dan hou ik het puur zakelijk. Voor de rest kun je in je leven de mensen waarmee je het meeste te maken hebt uitkiezen en de rest, waar je minder mee hebt kun je gewoon negeren. Om sommige familieleden kun je niet heen, maar ik heb er geen moeite mee om een paar keer per jaar gewoon vriendelijk te zijn. Ik hou het dan wat oppervlakkiger en als iemand rottig doet, probeer ik dat van me af te laten glijden en er niet veel aandacht aan te besteden.

Ik vind het trouwens wel knap dat jij zoveel van mij denkt te weten.
<<

Patsy

Bericht 13 Mei 2014 18:18

Re: Heb jij snel ruzie?

Ik heb weinig ruzie, ik kan er ook slecht tegen. Vroeger had ik wel vaak knallende ruzie met mijn ouders, vooral met mijn moeder. Maar toen ik ouder werd is dat gelukkig veranderd. Met mijn man heb ik best eens een woordenwisseling maar echte ruzie gelukkig bijna nooit. Met mijn vriendinnen heb ik nog nooit ruzie gehad.
<<

Anoniem 52

Bericht 13 Mei 2014 19:44

Re: Heb jij snel ruzie?

Mwoah. Ik vrees van wel, omdat ik geen blad voor de mond neem maar ook zelden iets terugneem. Maar ik weet eigenlijk niet of je 't echt gelijk ruzie kunt noemen; ik bots in ieder geval wel snel en makkelijk met mensen.
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:21

Bericht 13 Mei 2014 19:52

Re: Heb jij snel ruzie?

Ik heb nooit ruzie. Hetzelfde als Caro, Carra, Harrison en Lady. Heeeel herkenbaar dat huilen haha!

Soms zit me wel eens iets dwars bij iemand, maar dan ga ik er op een later moment gewoon even over praten als de kans dat ik in huilen uitbarst wat kleiner is :-).

Bovendien heb ik dan een beetje bedacht wat ik waarom wil zeggen, in 'the heat of the moment' kan ik nooit een goed weerwoord bedenken of echt zeggen wat ik bedoel.
<<

Anoniem 52

Bericht 13 Mei 2014 20:00

Re: Heb jij snel ruzie?

Haha vroeger (tot een jaar of 4 geleden) had ik altijd dat ik 's avonds in bed lag, na een ruzievolle dag en dan allerlei dingen lag te bedenken die ik had moeten zeggen. En dan kon ik me ook echt weer liggen opfokken en doodergeren!
<<

Anoniem108

Bericht 13 Mei 2014 22:07

Re: Heb jij snel ruzie?

Parel, omgekeerd kan ook: dat ED hier zich anders voordoet dan in het echt. ;-) Ik ben hier iig een stuk 'botter' dan in het echt. Dat heeft er voor mij domweg mee te maken dat ik te ver van de gemiddelde forummer af voel staan en daardoor geen rekening hou met de persoon achter de forummer ------> gevoelig, snel geïrriteerd, onzeker, et cetera et cetera. Bij mensen die ik ken, kan ik hier wel rekening mee houden en zal ik andere bewoordingen kiezen, indien nodig/gewenst.
<<

Anoniem57

Bericht 14 Mei 2014 13:29

Re: Heb jij snel ruzie?

@ Izar, dat geloof ik ook wel hoor, dat dat kan.
Ik ben hier (over het algemeen) een stuk 'liever' dan in het echt. Ik kies er vaker voor dingen niet te zeggen, dan wel bijvoorbeeld.

ED, als je ziet wat je allemaal voor dingen hier online gooit, dan gaan mensen een beeld van je vormen. Plus, wie de bal kaatst kan hem een keer terugverwachten, jij denkt altijd alles van iedereen te weten.
<<

Anoniem57

Bericht 14 Mei 2014 13:30

Re: Heb jij snel ruzie?

@ Bazinga, dat heb ik nog steeds wel eens! Dan heb ik zo'n prachtige monoloog, waar ik NA een discussie waarin ik met mijn bek vol tanden stond pas op kom.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 14 Mei 2014 16:15

Re: Heb jij snel ruzie?

Ik hou ook helemaal niet van ruzie maar ik kan mij soms wel snel irriteren aan een ander maar dat ligt meer aan het feit hoe ik op dat moment in mijn vel zit dan dat diegene echt zo fout zit. Wel kan ik echt boos worden als je liegt of je afspraken niet na komt..daar kan ik echt niet tegen! En ik kan even heel erg boos worden maar na een uur vind ik het onzinnig en wil ik het goed praten :)
Wat als het lukt
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers