Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vakantie, wat neem ik mee, en vooral hoeveel?

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 02 Jun 2014 09:53

Re: Vakantie, wat neem ik mee, en vooral hoeveel?

Wij hebben nooit voor de hele vakantieduur luiers en dat soort dingen meegenomen. Ik zou daar gewoon op zoek gaan naar een goedkopere supermarkt en daar dat soort dingen kopen, niet in die toeristenwinkeltjes. Wij waren vorig jaar op Mallorca en daar had je heel veel van die kleine supermarktjes die de hele avond open waren en die echt heel duur waren, maar ook gewoon de Lidl en de Eroski met normale prijzen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 02 Jun 2014 09:56

Re: Vakantie, wat neem ik mee, en vooral hoeveel?

Nemen jullie ook olvarit mee? Ik neem sowieso voor mezelf mee (haha ik ben zo'n miep met eten) maar hij heeft nooit een potje op.. Misschien een paar voor de zekerheid?
R. 2013
D. 2016
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 02 Jun 2014 09:58

Re: Vakantie, wat neem ik mee, en vooral hoeveel?

Carool schreef:Nemen jullie ook olvarit mee? Ik neem sowieso voor mezelf mee (haha ik ben zo'n miep met eten) maar hij heeft nooit een potje op.. Misschien een paar voor de zekerheid?


Ik zit daar ook over te twijfelen.. Ze eet prima, maar wel gezond. Maar ik denk dat ik het niet ga doen. Mocht ze slecht eten krijgt ze wel een extra broodje/fruit. Als ik dat ook allemaal mee moet slepen.... en als ze echt niet wil eten (wat ik niet verwacht), dan verkopen ze daar vast ook wel iets in de supermarkt wat ze lekker vindt.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 02 Jun 2014 09:59

Re: Vakantie, wat neem ik mee, en vooral hoeveel?

Het lijkt me raar als je zelf potjes gaat zitten eten omdat je een miep met eten bent en dat hij wel het lokale eten moet eten omdat hij nog nooit een potje op heeft. Ik denk trouwens dat je allebei wel het eten van daar kunt eten, maar als hij het kan, kan jij het zeker. Ik neem ook aan dat je het erger vindt als hij ziek wordt dan als je zelf ziek wordt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 02 Jun 2014 11:01

Re: Vakantie, wat neem ik mee, en vooral hoeveel?

Ik heb toen ze kleiner waren wel altijd potjes mee genomen.
Omdat het eten vaak erg laat begin in zo'n all-in hotel. Dus als ze dan al eerder honger hadden gaf ik ze op de hotelkamer al wat te eten. Tijdens het buffet aten ze nog wat stokbrood, fruit of speelde ze aan tafel.

Nu zijn ze wat ouder en neem ik het niet mee. Ik neem wel aanmaak drinken mee.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

ChiQ

Bericht 02 Jun 2014 11:52

Re: Vakantie, wat neem ik mee, en vooral hoeveel?

Bij ons in t hotel kan je onbeperkt fruitpotjes en etenpotjes pakken. Van een goed merk ook, julian vond t heerlijk!
<<

Anoniem123

Bericht 02 Jun 2014 12:39

Re: Vakantie, wat neem ik mee, en vooral hoeveel?

Ik zou geen potjes meenemen als je kind dat niet gewend is. Ook is R al 1 geweest en kan dus makkelijk gewoon mee eten. Mijn ervaring is dat er overal wel overvloed aan fruit is (of ik heb het gewoon die paar keer dat we weggingen naar het buitenland goed getroffen) en zou hem lekker veel fruit geven. Groente natuurlijk ook aanbieden. S zou dat niet willen eten maar goed dat doet hij thuis ook niet :angel:
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 02 Jun 2014 12:40

Re: Vakantie, wat neem ik mee, en vooral hoeveel?

Wij hebben een appartement gehuurd, maar ik ga niet staan koken. Hooguit een keer iets voor R. dus. Maar wij zullen gewoon op tijd naar restaurant gaan, hoe later het wordt, hoe minder gezellig.
<<

Anoniem106

Bericht 02 Jun 2014 14:06

Re: Vakantie, wat neem ik mee, en vooral hoeveel?

Ik weet niet waar jullie heen gaan Olivia, maar houd er rekening mee dat niet alle restaurants op tijd open zijn. Tenminste dat is mijn ervaring van Tenerife.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron