Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verschil Baby Dry - Simply Dry - Active Fit - New Baby

<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 12 Mei 2014 16:14

Verschil Baby Dry - Simply Dry - Active Fit - New Baby

Hoi,

Voor degenen die luiers van het merk Pampers gebruiken en een kindje hebben dat maat 3 draagt, heb ik de vraag wat het verschil is tussen baby dry, simply dry (schijnt goedkoper te zijn), active fit en new baby maat 3.
Ik gebruik nu maat 1 van Pampers, maar kan bijna naar maat 2 denk ik (omdat de luier onder het naveltje komt).
Maar ik zie dat Pampers in maat 3 dus bovenstaande soorten heeft. En is simply dry dan slechter dan baby dry omdat het goedkoper is?
Een ander merk gebruiken wil ik nog niet, omdat ik slechte ervaringen heb met andere merken, waaronder Kruidvat (lekken aan de zijkant, stug, rode billen).
Misschien dat ik nog Etos ga uitproberen, maar Pampers vind ik tot nu toe de beste, vandaar de vraag.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem113

Bericht 12 Mei 2014 16:21

Re: Verschil Baby Dry - Simply Dry - Active Fit - New Baby

Simply Dry is wat dikker en absorbeert meer dan de Active Fit is dus iets dunnen waardoor kindjes beter kunnen bewegen omdat de luier minder in de weg zit.

Ik gebruik beide en merk eigenlijk geen verschil. Pampers zijn zoiezo al erg dun.

Vanaf maat 3 gebruiken wij ook wel eens AH merk luiers. Die gebruiken ze op de opvang ook en bevallen het beste na de pampers.
<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:15

Bericht 12 Mei 2014 18:58

Re: Verschil Baby Dry - Simply Dry - Active Fit - New Baby

Volgens mij is juist baby dry wat dikker en absorbeert meer. Active Fit hebben we hier nog nooit gebruikt, baby dry gaat prima. Maar idd adverteren ze ermee dat de kindjes er goed in kunnen bewegen.
En simply dry is de goedkopere variant zeg maar, maar daarin lekte onze dochter s nachts door.
De new baby in maat 3 heeft een plasindicatie, net als in maat 1 en 2. Dat zit niet in baby dry en active fit.
Maar in maat 3 vind ik dat eigenlijk ook niet meer nodig. Je kindje heeft dan vaak al een duidelijke volle luier, dat voel je wel.
Afbeelding
Afbeelding
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 12 Mei 2014 19:16

Re: Verschil Baby Dry - Simply Dry - Active Fit - New Baby

Baby-dry: ideaal voor 's nachts
active fit: wanneer je kleine meer gaat rollen, tijgeren/bewegen.
new baby: voor de grote kleintjes, nog niet erg actieve kindjes.
simply dry (die oranje pakken): zouden wat stugger zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers