Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dilemma

<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Mei 2014 12:32

Re: Dilemma

Op ik me trouwens opeens afvraag: hebben opa en oma wel behoefte aan bezoek met kleinkinderen?
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 12 Mei 2014 12:32

Re: Dilemma

Tabbie schreef:Op ik me trouwens opeens afvraag: hebben opa en oma wel behoefte aan bezoek met kleinkinderen?

Dat ook idd..
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 12 Mei 2014 13:40

Re: Dilemma

Tabbie, geen idee of ze dat hebben. Aangezien ze nooit naar ze hebben gevraagd zou je denken van niet. Aan de andere kant het zijn hun enige kleinkinderen dus kan me ook weer niet voorstellen dat ze het niet willen.

ED ik heb bij jou altijd het gevoel dat je maar de helft leest. Maar wat zou voor jou geen reden zijn dat mijn vriend eerst eens probeert langs te gaan en een bezoek af te leggen zonder ruzie of uitgescholden te worden door zijn moeder? De afgelopen 2 jaar is elk bezoek in hysterisch gedrag geëindigd.
Oh en als ik mijn plan wil doordrukken vraag ik toch niet om andere meningen en sta ik toch niet open voor opties als Skype enzo. Beetje kortzichtig van je.

Streep, haha ik zie mijn schoonmoeder totaal niet bij balorig zitten :-) maar zoiets is ook wel een goed idee. Beetje neutraal speelterrein.
:heart: :heart: 2011
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 12 Mei 2014 13:42

Re: Dilemma

-ED- schreef:Maar Studiebol is natuurlijk niet de enige die haar gevoelens en ideeën hierover heeft. Haar vriend vindt het wél een goed plan en wil graag met zijn kinderen naar zijn ouders toe. Ik vind het dan echt not done om dat met man en macht tegen te gaan houden.


Mag mijn vriend het wel met man en macht door duwen dan?
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem44

Bericht 12 Mei 2014 13:43

Re: Dilemma

Hoe komt het dat jouw schoonouders zo boos op jullie zijn, Studiebol?
<<

Anoniem44

Bericht 12 Mei 2014 13:43

Re: Dilemma

Studiebol schreef:
-ED- schreef:Maar Studiebol is natuurlijk niet de enige die haar gevoelens en ideeën hierover heeft. Haar vriend vindt het wél een goed plan en wil graag met zijn kinderen naar zijn ouders toe. Ik vind het dan echt not done om dat met man en macht tegen te gaan houden.


Mag mijn vriend het wel met man en macht door duwen dan?

Het zijn zijn OUDERS! Wauw... :eyes:
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 12 Mei 2014 13:48

Re: Dilemma

Negeer ED. Die is weer aan het trollen..
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Mei 2014 13:48

Re: Dilemma

-ED- schreef:
Studiebol schreef:
-ED- schreef:Maar Studiebol is natuurlijk niet de enige die haar gevoelens en ideeën hierover heeft. Haar vriend vindt het wél een goed plan en wil graag met zijn kinderen naar zijn ouders toe. Ik vind het dan echt not done om dat met man en macht tegen te gaan houden.


Mag mijn vriend het wel met man en macht door duwen dan?

Het zijn zijn OUDERS! Wauw... :eyes:


En het zijn hun kinderen! :eyes:

Het is niet dat zij hem verbied om naar zijn ouders te gaan he. Lees even wat meer.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 12 Mei 2014 13:48

Re: Dilemma

-ED- schreef:
Studiebol schreef:
-ED- schreef:Maar Studiebol is natuurlijk niet de enige die haar gevoelens en ideeën hierover heeft. Haar vriend vindt het wél een goed plan en wil graag met zijn kinderen naar zijn ouders toe. Ik vind het dan echt not done om dat met man en macht tegen te gaan houden.


Mag mijn vriend het wel met man en macht door duwen dan?

Het zijn zijn OUDERS! Wauw... :eyes:


Waar al twee jaar slecht contact mee is en het zijn ook mijn kinderen...wauw :wtf:
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem58

Bericht 12 Mei 2014 13:49

Re: Dilemma

Het zijn zijn ouders inderdaad waar ieder bezoekje hysterisch met ruzie eindigt. Ik zouden mijn kinderen ook niet tussen willen hebben. Zo gek is dat toch niet.
Ik zou proberen het contact te herstellen en als dat lukt en je schoonouders hebben er behoefte aan pas de kinderen erbij betrekken.
<<

Anoniem44

Bericht 12 Mei 2014 13:52

Re: Dilemma

Ik vraag me wel af waarom er dan ruzie is, zoiets komt niet uit de lucht vallen. Je vriend en kinderen weghouden van zijn ouders en van hun opa en oma, lijkt me niet de manier om met spanningen om te gaan.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 12 Mei 2014 13:52

Re: Dilemma

-ED- schreef:Hoe komt het dat jouw schoonouders zo boos op jullie zijn, Studiebol?

Totaal niet relevant voor jou om te weten... Ooit bedacht dat mijn vriend ook boos op hun kan zijn.
:heart: :heart: 2011
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 12 Mei 2014 13:54

Re: Dilemma

-ED- schreef:Ik vraag me wel af waarom er dan ruzie is, zoiets komt niet uit de lucht vallen. Je vriend en kinderen weghouden van zijn ouders en van hun opa en oma, lijkt me niet de manier om met spanningen om te gaan.


Ik heb mijn vriend hier idd vastgeknoopt in huis. Hij kan nergens heen. Je hebt me betrapt ED. :eyes:
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem44

Bericht 12 Mei 2014 13:56

Re: Dilemma

Ik vind het altijd wel weer typisch, die familieruzies. Zo zonde, vooral voor de kinderen die nergens invloed op hebben, maar wel de dupe worden, zij kennen hun eigen opa en oma straks amper, zo sneu vind ik dat! Opa's en oma's kunnen echt een verrijking zijn van het leven van een kind. Dus als ik je een tip mag geven, Studiebol: doe er alles aan om de ruzie op te lossen, zet je eigen trots eens even opzij en denk aan je kinderen. Maar denk ook aan jezelf en aan je vriend, hij mist zijn ouders vast verschrikkelijk en er is vast een mogelijkheid om er sámen uit te komen. Meegaan dus, want ook jij bent onderdeel van de ruzie, zoals ik het begrijp. En dan eens rustig praten, niet gelijk gaan strooien met allerlei verwijten, maar juist eens lúisteren, zonder je eigen belangen direct op de voorgrond te plaatsen.

Succes!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Mei 2014 13:58

Re: Dilemma

Studiebol schreef:
-ED- schreef:Ik vraag me wel af waarom er dan ruzie is, zoiets komt niet uit de lucht vallen. Je vriend en kinderen weghouden van zijn ouders en van hun opa en oma, lijkt me niet de manier om met spanningen om te gaan.


Ik heb mijn vriend hier idd vastgeknoopt in huis. Hij kan nergens heen. Je hebt me betrapt ED. :eyes:


:good:

Lol ik lach echt me kapot om deze post!

Maar inderdaad ze houdt haar vriend niet weg en die ouders hebben nog nooit gevraagd naar hun kleinkinderen.. Misschien zitten ze daar ook totaal niet op te wachten in hun huis.

En niet iedereen kan rustig praten, ED. En dan is het handiger eerst eens zonder kinderen proberen een normaal bezoek te hebben.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 12 Mei 2014 14:20

Re: Dilemma

edit.!
Laatst gewijzigd door Bolus26 op 13 Mei 2014 19:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 13 Mei 2014 08:56

Re: Dilemma

Fijn bolus dat je weer contact hebt met je vader!

Ik ben er absoluut niet op tegen dat mijn vriend contact zoekt met zijn ouders. IK heb dat juist geprobeerd beetje in stan te houden de afgelopen jaren. Maar ik heb er wel moeite mee dat al het contact wat er de afgelopen 2 jaar is geweest altijd geëindigd is in ruzie maar ook dat mijn schoonmoeder scheld en hysterisch doet. Ik vind echt dat mijn vriend eerst zelf eens daar heen moet zodat ze elkaar rustig kunnen spreken hopelijk gaat dat dan goed en dan kunnen we kijken hoe we de meiden met hun in contact kunnen brengen.

Dus idd wel een beetje hoe jullie het ook aangepakt hebben.
:heart: :heart: 2011
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 13 Mei 2014 11:16

Re: Dilemma

Vind ik ook echt niet meer dan redelijk hoor studie.
<<

Anoniem57

Bericht 13 Mei 2014 14:03

Re: Dilemma

Ik zou eerst eens samen met je vriend langs gaan, de meiden compleet buiten beschouwing laten.
Straks zijn die meisjes helemaal verzot op opa bijvoorbeeld of worden ze ontzettend door ze gekwetst en willen opa en oma hun ineens niet meer zien. Daar berokken je meer schade mee dan met eerst alle schaapjes op het droge hebben en daarna verder kijken.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers