Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat heb jij met je trouwfoto's gedaan?

<<

Anoniem16

Bericht 12 Sep 2013 20:27

Re: Wat heb jij met je trouwfoto's gedaan?

Lejow schreef:Ik wilde ook een mozaiek als optie geven:

http://www.easymoza.com/index.php?t=9

Is echt heel leuk!


Wij hebben dat, uiteraard, van de kinderen. Of nou ja van R maar nu wil ik er eentje van hun samen. Ik krijg er heel veel complimenten over.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Sep 2013 20:51

Re: Wat heb jij met je trouwfoto's gedaan?

Wij hebben meerdere boeken. 1 met foto's van de fotograaf. en 1 met andere foto's. En nog een map met foto's die gemaakt zijn die avond met de wegwerpcamera's en nog een boek met echte foto's erin

En we hebben een linnendoek maar die hangt inmiddels boven.
Afbeelding
<<

Anoniem238

Bericht 12 Sep 2013 21:04

Re: Wat heb jij met je trouwfoto's gedaan?

Door de fotograaf is een traditioneel album gemaakt (foto's ingeplakt).
Boven de bank hebben we een fotolijst waar we 6 trouwfoto's in hebben (lijst gekregen van mijn broer en zijn vriendin voor onze ondertrouw).
Mijn man heeft een digitaal album gemaakt van foto's die door vrienden en familie zijn gemaakt de hele dag (inclusief diner 's avonds).
Daarnaast hebben we nog een mini-albumpje met een aantal foto's van de fotoshoot.
<<

moon72

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:05

Bericht 13 Sep 2013 10:07

Re: Wat heb jij met je trouwfoto's gedaan?

Een dochter van mijn vriendin die heeft onze foto's gemaakt. Die vriendin was ook mijn getuige en die heeft als huwelijks cadeau voor ons een album gemaakt. En heb wat foto's in lijstjes in woonkamer hangen en heb nog cd met rest van foto's
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 13 Sep 2013 10:54

Re: Wat heb jij met je trouwfoto's gedaan?

Wij hebben zelf (digitaal) een album gemaakt met de foto's van de fotograaf en foto's die door anderen gemaakt zijn. We wilden het graag zelf doen, omdat we niet meerdere albums wilden, maar een album met alle mooie foto's. Verder hebben we in huis nog wat ingelijste foto's staan en hangen.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 13 Sep 2013 12:57

Re: Wat heb jij met je trouwfoto's gedaan?

Wij hebben twee albums. 1 van de fotograaf, een hele mooie grote luxe. En nog een zelfgemaakt album met foto's die door de gasten gemaakt zijn.
Aan de muur hebben we een canvas met de foto die we het allermooist vonden.
En op het toilet hebben we een lijst hangen met allerlei vakjes met verschillende foto's, daar zitten er ook 2 in.
<<

ZoZo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 120

Geregistreerd: 09 Sep 2013 10:51

Bericht 13 Sep 2013 15:50

Re: Wat heb jij met je trouwfoto's gedaan?

Ik heb ze diep weggestopt ergens op een USB stick en die ergens in een la geflikkerd. Ik hoop ooit opnieuw te trouwen en dan wel met de juiste man. Deze foto's hoef ik eigenlijk echt nooit meer te zien.
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:25

Bericht 13 Sep 2013 19:36

Re: Wat heb jij met je trouwfoto's gedaan?

Ik ben nog opzoek naar een groot leren album met zwarte pagina's, daar wil ik de foto's inplakken met van de hoekjes en bij de speciale momenten erbij schrijven hoe het was en met wie. Lekker oldschool net als het trouwalbum van mijn ouders.
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Anoniem23

Bericht 13 Sep 2013 19:39

Re: Wat heb jij met je trouwfoto's gedaan?

Jaa dat hebben mijn ouders ook. Dat wil ik ook <3
<<

Zero

Bericht 13 Sep 2013 22:20

Re: Wat heb jij met je trouwfoto's gedaan?

Ik ken wel een aantal dealers in foto albums die dat misschien hebben, maar die leveren bijna alleen maar aan bedrijven.
Ik denk dat Verka misschien wel in de buurt komt met wat jullie zoeken - deze albums worden vaak ook ingekocht door plaatselijke (bruids)fotografen.
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:25

Bericht 13 Sep 2013 23:23

Re: Wat heb jij met je trouwfoto's gedaan?

Thnx voor de tip! Ik sla aan de google :)

Had ook wel mooie gezien via Etsy maar voor €200,- voor een album vind ik het toch een soort van tricky...
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Anoniem 63

Bericht 14 Sep 2013 11:37

Re: Wat heb jij met je trouwfoto's gedaan?

Wij plakken ook oldskool zelf in. Alleen moet dat nu, twee jaar later, nog steeds gebeuren :laughcry:
<<

LindaK

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 219

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:53

Bericht 14 Sep 2013 11:44

Re: Wat heb jij met je trouwfoto's gedaan?

Wij hebben een mozaïek (van de link die Lejow noemde), die hangt in de wc :-)
Die keuken hangen 2 foto's en in de gang hangt ons gastenboek, met daarnaast nog een foto.
Het boek ga ik dit weekend echt, echt, echt bestellen!
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 14 Sep 2013 14:47

Re: Wat heb jij met je trouwfoto's gedaan?

Wij hebben in de gang een hart van fotolijstjes gemaakt en daar zitten de mooiste foto's in. Op onze slaapkamer hangt ook een trouwfoto. Verder hebben wij 2 albums met de mooiste foto's van de hele dag. Dit album ligt nog steeds op ons tv-meubel. Verder wil ik nog steeds iets meer met onze foto's doen maar ik weet nog niet wat.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

anoniem196

Bericht 14 Sep 2013 19:29

Re: Wat heb jij met je trouwfoto's gedaan?

Zero schreef:Ik ken wel een aantal dealers in foto albums die dat misschien hebben, maar die leveren bijna alleen maar aan bedrijven.
Ik denk dat Verka misschien wel in de buurt komt met wat jullie zoeken - deze albums worden vaak ook ingekocht door plaatselijke (bruids)fotografen.


Foto albums van verka zijn wel echt van hele goede kwaliteit. En gaan je hele leven mee en blijven mooi!
<<

Zero

Bericht 14 Sep 2013 19:55

Re: Wat heb jij met je trouwfoto's gedaan?

Ja het is absolute kwaliteit! Ik bestel er af en toe een album bij, maar meestal maak ik mijn albums digitaal. Maar als ik een 'analoog' album zou maken zou ik daar zeker naar kijken.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 03 Okt 2013 10:16

Re: Wat heb jij met je trouwfoto's gedaan?

Ben nu druk bezig met het ouderwets inplakken van onze trouwfoto's. Met fotohoekjes, zo leuk!
Verder hangt deze nu aan de muur. De lijst hebben we op het Waterlooplein gekocht, helemaal blij mee!
Laatst gewijzigd door Bisq op 03 Okt 2013 17:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem 3

Bericht 03 Okt 2013 12:52

Re: Wat heb jij met je trouwfoto's gedaan?

Prachtig Bisq!
Laatst gewijzigd door Anoniem 3 op 05 Nov 2013 14:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 03 Okt 2013 12:53

Re: Wat heb jij met je trouwfoto's gedaan?

Mooi Bisq, vind die foto ook echt heel mooi van jullie!
<<

Anoniem123

Bericht 04 Okt 2013 07:46

Re: Wat heb jij met je trouwfoto's gedaan?

Wij hebben een fotoalbum toen bij de fotograaf laten maken. En in de woonkamer hangen 3 foto's.
<<

Eep

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: Noord-Brabant

Bericht 04 Okt 2013 08:40

Re: Wat heb jij met je trouwfoto's gedaan?

Ik moet de foto's nog krijgen, en wil dan zelf een digitaal fotoalbum maken. Ik ben nog aan het rondkijken waar ik dit ga doen. Voor vakantiealbums vind ik albelli wel prima, maar niet voor het trouwalbum. Iemand tips?
Afbeelding
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers