Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe snel strakker worden

<<

Saar

Noob

Berichten: 87

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:42

Bericht 11 Mei 2014 11:31

Hoe snel strakker worden

Ik weeg na twee kinderen nu 66 kg bij 1.74. Qua gewicht wil ik er niets af, omdat ik dan al
mijn rondingen kwijt ben, maar ik moet echt weer strakker worden. Ik lijk wel een papzak
Met name mijn bovenarmen, bovenbenen en mijn kont moeten strakker. Ik heb door de combi werk, gezin& studie
geen tijd om naar de sportschool te gaan. Ik heb gewichtjes gekocht van 1 kg. Ik heb op Internet gekeken
naar work outs, maar ik zie door de bomen het bos niet meer! Wie kan me helpen? Heeft er tips?
Ik heb over een maand een bruiloft en heb dan graag geen flapperarmen meer :palm:

Ik type op mijn tel dus de opmaak kan wat vreemd zijn.
<<

Anoniem156

Bericht 11 Mei 2014 11:32

Re: Hoe snel strakker worden

Ik doe verschillende oefeningen met m'n gewichtjes, ik vind blogilates.com een fijne site voor tips.
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:38

Bericht 11 Mei 2014 11:47

Re: Hoe snel strakker worden

Met gewichtjes van 1 kg kom je denk ik niet heel ver. Het enige wat bij mij echt helpt om strakker te worden is bodypump. Daar zijn vast ook online lesjes in te volgen. Moet je wel een stang en gewichten kopen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 11 Mei 2014 11:56

Re: Hoe snel strakker worden

Zonder personal trainer die je 2 a 3 uur per dag drilt ga je dat in een maand niet redden. Snel strak worden vraagt om een onwijs strak regime. Strakker kan wel maar als je nu start met trainen ben je niet in een maand strak.
2015 💙
<<

Anoniem313

Bericht 11 Mei 2014 12:29

Re: Hoe snel strakker worden

Eens met Tulp. 'Strakker worden' betekent én vet verliezen (waar jij al niet idioot veel van hebt en waarschijnlijk alleen op een paar onwenselijke plaatsen) én spieren kweken (en dus aankomen). Daar is een uitgekiend programma voor nodig en een langere tijdsduur.
Misschien is kettlebell training iets voor je; al zou ik het eerst een keer in de sportschool gaan doen zodat je de oefeningen goed leert uitvoeren. En voor die bruiloft zou ik een jasje aantrekken - of schijt hebben aan je flapperarmen.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 11 Mei 2014 12:32

Re: Hoe snel strakker worden

FitnessBlender op youtube heeft wel goede oefenigen maar een maand is wel heel kort. Ben bang dat je dat niet gaat redden! Maar hé; dan kun je iig vd zomer genieten van je strakke lijf!
30-04-2017

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers