Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ben jij plat of netjes?

<<

Anoniem318

Bericht 11 Sep 2013 17:41

Re: Ben jij plat of netjes?

Marin schreef:
Pippa schreef:Ik ben tegen anderen vrij netjes, kan tegen mijn vriend wel plat zijn en dan liggen we helemaal dubbel :thumbup:

Maar dan doe je t meer om grappig te zijn.
Als mijn vriend vraagt of ***censured*** Go to the shame box, Marin.


OMG dat is echt waaay too much information, Marin!
<<

Anoniem119

Bericht 11 Sep 2013 17:42

Re: Ben jij plat of netjes?

Hahaha het was een grapje. Nou ja, beetje. Meer reactie op Pippa, laten we het daar op houden. De echte letterlijke teksten hou ik inderdaad maar voor mezelf, dat hoeft niemand te weten haha.
<<

Anoniem 52

Bericht 11 Sep 2013 17:44

Re: Ben jij plat of netjes?

Weetje wat nu 't 'probleem' is.. Ik heb een bepaald beeld bij jouw vriend.

http://www.youtube.com/watch?v=qjGZA4m9LV0

Zoiets. En dan zulke taal. Hm.
<<

Anoniem301

Bericht 11 Sep 2013 17:45

Re: Ben jij plat of netjes?

Ik heb er geen moeite mee de woorden uit je OP te zeggen, maar ik zeg nooit neuken, of kut voor vagina. Gewoon omdat ik mezelf beschouw als classy/netjes.
<<

Anoniem119

Bericht 11 Sep 2013 17:48

Re: Ben jij plat of netjes?

Hahaha Bazinga, en waarom zou dat niet samen kunnen? ;) Omdat het niet netjes is? Volgens mij is het ook wel studentikoos om echt plat te zijn. Tenminste, als ik die vrienden van m'n vriend samen hoor, echt niet te zuinig man.

Die kakker is grappig maar ook stom omdat ik mezelf/hem er stiekem best in herken, oh wat erg. Dat lied kende ik nog niet, deze wel: http://www.youtube.com/watch?v=e5K--K5_BR0
Laatst gewijzigd door Anoniem119 op 11 Sep 2013 17:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem29

Bericht 11 Sep 2013 17:48

Re: Ben jij plat of netjes?

Haha Carrie! Classy en netjes zeker.

Moet je nagaan dat je bij de huisarts zit en tegen de goede man zegt 'Dokter, ik heb zo'n last van mijn kut' of 'Ik heb pijn tijdens het neuken'.. Of 'Ik heb kut klachten' hahaha

Zouden er mensen zijn die die woorden gebruiken bij hun arts? Nee toch?
<<

Anoniem301

Bericht 11 Sep 2013 17:49

Re: Ben jij plat of netjes?

SuperGrover schreef:Haha, ja dat ongeveer ja, Intoxicated. Meestal gewoon doen, anders 'hey, wanna shag?'
Deze vind ik leuk: "hi, do you fancy a bum?"
<<

Anoniem119

Bericht 11 Sep 2013 17:49

Re: Ben jij plat of netjes?

Nou ik niet in ieder geval, Toxi (ik kan jouw naam niet goed afkorten, stom!). Dan gebruik ik gewoon keurig vagina. Alleen vrijen, als ik dat zou gebruiken, zou ik mezelf uitlachen. Dan zeg ik eerder tijdens de seks. Dat kan toch wel bij de huisarts?
<<

Anoniem4

Bericht 11 Sep 2013 17:50

Re: Ben jij plat of netjes?

Serieus Marin. Echt.
Ranzig.
<<

Anoniem119

Bericht 11 Sep 2013 17:50

Re: Ben jij plat of netjes?

Rogue schreef:Serieus Marin. Echt.
Ranzig.


Het was een grapje! Bazinga vond me al de hele dag grappig maar nu ging ie blijkbaar te ver :thumbdown:
(oftewel, ik ben de uitbeelding van Bazinga's avatar)
Laatst gewijzigd door Anoniem119 op 11 Sep 2013 17:51, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem29

Bericht 11 Sep 2013 17:51

Re: Ben jij plat of netjes?

Seks vind ik wel gewoon kunnen inderdaad. Want ja, het is nou eenmaal seks. Is seks eigenlijk een overkoepelend woord?

Ik vind namelijk pijpen, beffen (ooohh nee nou zeg ik het toch haha, typen is makkelijker dan het over mijn lippen krijgen.. bovenlip ;) ) gewoon onder seks vallen. Maar voor sommige mensen is seks gehad met ieamand perse penetratie.
<<

Anoniem301

Bericht 11 Sep 2013 17:51

Re: Ben jij plat of netjes?

Nina schreef:Ik ben heel netjes. Een collega zei laatst: "Ja ik was na het stappen vergeten mijn tanden te poetsen, word je wakker met een dooie mus in je bek". Ik ben dan echt hevig geschokeerd. Ook had ze het laatst over haar stationsfiets die ze stationshoer noemde.
Ze moet zelf weten of ze dat wil zeggen of niet, maar ik houd er persoonlijk niet van.

Haha ik snap je! Zelf ben ik helemaal niet zo. En al helemaal niet tegenover collega's.
<<

Anoniem29

Bericht 11 Sep 2013 17:53

Re: Ben jij plat of netjes?

Haha dat doet mij denken aan een oud collega. Die had dus een keer diaree en die was daar heel open over (zij had op dat gebied gewoon geen schaamte, want ze is gewoon een mens die wel eens last hebben van hun buik). En toen vertelde ze dat aan de telefoon aan een andere collega. Toen zag ze mijn gezicht en toen zei ze semi grappig 'Ohh ik mag van Intoxicated niet over poep praten!'

hahaha
<<

Anoniem318

Bericht 11 Sep 2013 17:53

Re: Ben jij plat of netjes?

Ja, zal ook even een reactie on topic geven: hetzelfde als Carrie. Ik heb ook last van het vooroordeel dat als ik mensen "platte termen"hoor gebruiken, dat ik dan denk dat ze niet zo intelligent zijn. En ik voel me er gewoon ongemakkelijk bij, vind het ook nooit grappig klinken ofzo, dat soort humor vind ik gewoon stom. Hmmm...ik klink nu wel erg preuts, he...verbeterpuntje.
<<

Anoniem301

Bericht 11 Sep 2013 17:54

Re: Ben jij plat of netjes?

Marin schreef:
Pippa schreef:Ik ben tegen anderen vrij netjes, kan tegen mijn vriend wel plat zijn en dan liggen we helemaal dubbel :thumbup:

Maar dan doe je t meer om grappig te zijn.
Als mijn vriend vraagt of ie me lekker *** ga ik niet giebelen maar ***.
Ok sorry die was wel heeeeeel plat. Dat kan echt niet. Go to the shame box, Marin.

My gosh Marin! Dat beeld hoefde ik dus echt niet op mijn netvlies te hebben...
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 11 Sep 2013 18:00, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 52

Bericht 11 Sep 2013 17:55

Re: Ben jij plat of netjes?

Je werd wat overmoedig! It happens :) Deel gewoon wat mindbleach uit en 't komt goed..
<<

Anoniem119

Bericht 11 Sep 2013 17:56

Re: Ben jij plat of netjes?

Bazinga schreef:Je werd wat overmoedig! It happens :) Deel gewoon wat mindbleach uit en 't komt goed..


Hahaha thanks :) Mindbleach anyone?
<<

Anoniem318

Bericht 11 Sep 2013 17:56

Re: Ben jij plat of netjes?

Aaargh Carrrie, niet quoten, dan kan ze 't eventueel nog weghalen!
<<

Anoniem29

Bericht 11 Sep 2013 17:57

Re: Ben jij plat of netjes?

Hahahaha ik vind het wel grappig dat iedereen over die opmerking struikeld.

Bij seks gaan er toch benen wijd?

Misschien ben ik wat dat betreft geen beelddenker, want zo'n opmerking doet mij echt weinig. Is toch alleen maar fijn voor haar dat ze 'open' seks heeft in haar relatie (hahaha oooh dit klinkt weer veel te dubbelzinnig).
<<

Anoniem301

Bericht 11 Sep 2013 17:57

Re: Ben jij plat of netjes?

Madame Butterfly schreef:Ja, zal ook even een reactie on topic geven: hetzelfde als Carrie. Ik heb ook last van het vooroordeel dat als ik mensen "platte termen"hoor gebruiken, dat ik dan denk dat ze niet zo intelligent zijn. En ik voel me er gewoon ongemakkelijk bij, vind het ook nooit grappig klinken ofzo, dat soort humor vind ik gewoon stom. Hmmm...ik klink nu wel erg preuts, he...verbeterpuntje.

Ja ook dat, het is totaal mijn humor niet! Ordinair ook. En ik heb een mond, geen bek.
<<

Anoniem29

Bericht 11 Sep 2013 17:58

Re: Ben jij plat of netjes?

Maar zijn er echt mensen die zulke opmerkingen maken op de werkvloer? Dat doe ik echt niet namelijk. Kom op, een professionele omgeving. Ik wil ook echt niet dat collega's weten wat ik allemaal uitvreet.
<<

Anoniem301

Bericht 11 Sep 2013 17:59

Re: Ben jij plat of netjes?

Intoxicated schreef:Hahahaha ik vind het wel grappig dat iedereen over die opmerking struikeld.

Bij seks gaan er toch benen wijd?

Misschien ben ik wat dat betreft geen beelddenker, want zo'n opmerking doet mij echt weinig. Is toch alleen maar fijn voor haar dat ze 'open' seks heeft in haar relatie (hahaha oooh dit klinkt weer veel te dubbelzinnig).

Ja maar ik hoef uberhupt niet te weten dat haar vriend zegt zal ik je even in je *** neuken en dat zij dan met haar benen wijd gaat. Tmi.
<<

Anoniem318

Bericht 11 Sep 2013 18:01

Re: Ben jij plat of netjes?

@ Intoxicated: voor mij was 't niet dat stukje, maar 't stukje ervoor, de vraag van Marin's vriend zeg maar. Ik visualiseer nogal makkelijk...
<<

Anoniem44

Bericht 11 Sep 2013 18:01

Re: Ben jij plat of netjes?

Ik zou zoiets trouwens nooit op mijn werk zeggen. Alleen onder bepaalde vrienden kan het er soms nogal heftig aan toe gaan, maar ook gewoon in vlagen en dan meer voor de lol. Verder ben ik eigenlijk vrij netjes. Ik vind het een afknapper als mensen openlijk over diarree praten of ordinair doen over seks.
<<

Anoniem29

Bericht 11 Sep 2013 18:01

Re: Ben jij plat of netjes?

Ik dacht dat het figuurlijk was :|
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers