Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ben jij plat of netjes?

<<

Anoniem119

Bericht 11 Sep 2013 19:02

Re: Ben jij plat of netjes?

Carrie schreef:
Intoxicated schreef:Hahahaha ik vind het wel grappig dat iedereen over die opmerking struikeld.

Bij seks gaan er toch benen wijd?

Misschien ben ik wat dat betreft geen beelddenker, want zo'n opmerking doet mij echt weinig. Is toch alleen maar fijn voor haar dat ze 'open' seks heeft in haar relatie (hahaha oooh dit klinkt weer veel te dubbelzinnig).

Ja maar ik hoef uberhupt niet te weten dat haar vriend zegt zal ik je even in je *** neuken en dat zij dan met haar benen wijd gaat. Tmi.


Het was gewoon een voorbeeld als reactie op Pippa, niet letterlijk op te vatten, en je hoeft het al helemaal niet in te beelden. De echte dingen die hier thuis gezegd worden, ga ik hier echt niet delen, no way, dat wil en hoeft niemand te weten. No worries.

Maar het toont wel aan dat ik toch idd best plat ben :laughcry:
<<

Anoniem301

Bericht 11 Sep 2013 19:05

Re: Ben jij plat of netjes?

Hm, het kwam op mij niet echt als een voorbeeld over. Maar, soit :)
<<

Anoniem119

Bericht 11 Sep 2013 19:08

Re: Ben jij plat of netjes?

Ok, eigenlijk wilde ik gewoon zeggen dat ik het zo schattig van Pippa vond dat ze dan dubbel ligt met haar vriend, want dat getuigt er juist van dat ze niet écht plat is maar juist zo netjes (zo zie ik haar tenminste ook echt, als een heel keurig onschuldig meisje). Maar ik was bang dat ze dat niet leuk zou vinden als ik dat zou zeggen omdat iedereen dat altijd van haar denkt, dus draaide ik 'm even om met de aandacht naar mezelf trekken. Mislukt dus. Never mind.
<<

Anoniem1

Bericht 11 Sep 2013 19:15

Re: Ben jij plat of netjes?

ik voel me al ongemakkelijk door een topic als dit, helemaal als t zo beeldend gaat als bij Marin.

Ik ben alleen plat als het grappig is bedoeld. Verder vind ik t echt totaal niet classy om zo direct de dingen te benoemen. Als mijn vreemd wat van me wil moet ie juist niet opmerkingen gaan maken dat ie me eens lekker wil gaan neuken dan heeft ie z'n kans verpest.
<<

Anoniem29

Bericht 11 Sep 2013 19:17

Re: Ben jij plat of netjes?

Oh dat heb ik dan weer niet. Dan zeg ik gewoon 'Is goed' :D
<<

Anoniem1

Bericht 11 Sep 2013 19:19

Re: Ben jij plat of netjes?

Ik kan me ook helemaal niet voorstellen dat mijn vriend ooit zoiets zegt, preuts ding.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Sep 2013 19:23

Re: Ben jij plat of netjes?

Famke schreef:ik voel me al ongemakkelijk door een topic als dit, helemaal als t zo beeldend gaat als bij Marin.

Ik ben alleen plat als het grappig is bedoeld. Verder vind ik t echt totaal niet classy om zo direct de dingen te benoemen. Als mijn vreemd wat van me wil moet ie juist niet opmerkingen gaan maken dat ie me eens lekker wil gaan neuken dan heeft ie z'n kans verpest.


Hmm nee, daar heb ik dan weer geen problemen mee, mits ik al enigszins in the mood ben. Vanuit het niets zou ik ook wel ff raar opkijken denk ik. Ik heb wel een keer een scharrel gehad die tijdens de seks ineens zei dat ik "een lekker sletje" was en daar was ik dan weer niet van gediend whaha (heb ik hem laten weten toen ook). Ik ben nou eenmaal geen slet en wens ook niet zo genoemd te worden.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem301

Bericht 11 Sep 2013 19:32

Re: Ben jij plat of netjes?

Haha Bliss! Dirty talk in bed vind ik dan weer niet erg nee. Maar voor 'gewoon', nee niet nodig. Ja of als grapje met vriendinnen ofzo.

Vind het ook raar als vriendinnen elkaar aanpreken met "he lekker pijpsletje van me/he sletje". Hoeven ze bij mij echt niet te proberen.

Of als iemand zegt "oh lekkere gozer, daar krijg ik echt slakkensporen van op mijn stoel" Iemand van het forum zei dat ook wel eens, weet niet meer wie. Of "ik glij van ME stoel". Brr.
<<

Anoniem29

Bericht 11 Sep 2013 19:35

Re: Ben jij plat of netjes?

Haha van die meiden van 14/15/16 die dan blijkbaar tof willen doen. Zo naief. Dat beseffen ze zich hopelijk aan aantal jaren later.
<<

Anoniem 52

Bericht 11 Sep 2013 19:37

Re: Ben jij plat of netjes?

Oh ik vraag wel altijd aan vriendinnen "En glij je al van je kruk?" als er een 'hottie' langsloopt ;)
<<

Anoniem30

Bericht 11 Sep 2013 19:38

Re: Ben jij plat of netjes?

Marin schreef:
Pippa schreef:Ik ben tegen anderen vrij netjes, kan tegen mijn vriend wel plat zijn en dan liggen we helemaal dubbel :thumbup:

Maar dan doe je t meer om grappig te zijn.
Als mijn vriend vraagt of ie me lekker***, ga ik niet giebelen maar wijd liggen.
Ok sorry die was wel heeeeeel plat. Dat kan echt niet. Go to the shame box, Marin.


Nee hoor, niet om grappig te zijn. Dat floept er dan ineens uit, maar het zijn soms dingen die niet echt bij mij passen maar in het heetst van de strijd kunnen voorkomen.
<<

Anoniem119

Bericht 11 Sep 2013 19:41

Re: Ben jij plat of netjes?

Carrie schreef:
Vind het ook raar als vriendinnen elkaar aanpreken met "he lekker pijpsletje van me/he sletje". Hoeven ze bij mij echt niet te proberen.


Dat vind ik ook wel raar. Je bent toch niet elkaars sletje, en je pijpt elkaar als vriendinnen al helemaal niet...
<<

Anoniem119

Bericht 11 Sep 2013 19:43

Re: Ben jij plat of netjes?

Pippa schreef:
Marin schreef:
Pippa schreef:Ik ben tegen anderen vrij netjes, kan tegen mijn vriend wel plat zijn en dan liggen we helemaal dubbel :thumbup:

Maar dan doe je t meer om grappig te zijn.
Als mijn vriend vraagt of ie me lekker***, ga ik niet giebelen maar wijd liggen.
Ok sorry die was wel heeeeeel plat. Dat kan echt niet. Go to the shame box, Marin.


Nee hoor, niet om grappig te zijn. Dat floept er dan ineens uit, maar het zijn soms dingen die niet echt bij mij passen maar in het heetst van de strijd kunnen voorkomen.


Haha ok in dat geval kan ik me wel voorstellen dat het grappig is, dan schrik je haast van je eigen opmerking ;)
<<

Anoniem301

Bericht 11 Sep 2013 19:44

Re: Ben jij plat of netjes?

Marin schreef:
Carrie schreef:
Vind het ook raar als vriendinnen elkaar aanpreken met "he lekker pijpsletje van me/he sletje". Hoeven ze bij mij echt niet te proberen.


Dat vind ik ook wel raar. Je bent toch niet elkaars sletje, en je pijpt elkaar als vriendinnen al helemaal niet...
Whaha nee! Oh ik maak wel vaak het zullen we scharen grapje. Ook best raar en odrinair :nerd: Maar goed, scharen is geen vies woord, en niet iedereen snapt hem.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Sep 2013 19:46

Re: Ben jij plat of netjes?

Carrie: :lol:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem29

Bericht 11 Sep 2013 19:50

Re: Ben jij plat of netjes?

Ik snap 'em!!

Afbeelding
<<

Anoniem301

Bericht 11 Sep 2013 19:56

Re: Ben jij plat of netjes?

Hahah Toxi! Maar ik wil dan graag zonder dat ding, niks ertussen, all the way.
<<

Anoniem315

Bericht 11 Sep 2013 20:14

Re: Ben jij plat of netjes?

Ik ben hierin heel preuts, totaal niet plat. Het woord 'neuken' kan ik eigenlijk ook niet uitspreken. Ook niet tegen m'n man. Hij daarentegen gebruikt wel woorden waarvan ik 't schaamrood op m'n kaken krijg.
<<

me-girl

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 99

Geregistreerd: 03 Sep 2013 18:11

Bericht 11 Sep 2013 20:45

Re: Ben jij plat of netjes?

Dan ben ik netjes :-)
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 11 Sep 2013 21:04

Re: Ben jij plat of netjes?

-ED- schreef:Ik zou zoiets trouwens nooit op mijn werk zeggen. Alleen onder bepaalde vrienden kan het er soms nogal heftig aan toe gaan, maar ook gewoon in vlagen en dan meer voor de lol. Verder ben ik eigenlijk vrij netjes. Ik vind het een afknapper als mensen openlijk over diarree praten of ordinair doen over seks.


Dit geld ook voor mij. Ik kan in bepaalde kringen heel grof zijn als de situatie er naar is. Op het werk en jn bed ben ik netjes.
<<

Anoniem17

Bericht 11 Sep 2013 21:31

Re: Ben jij plat of netjes?

Carrie schreef:Vind het ook raar als vriendinnen elkaar aanpreken met "he lekker pijpsletje van me/he sletje". Hoeven ze bij mij echt niet te proberen.


Ik heb één vriendin met wie ik altijd zo praat. Haha, juist omdat het zo fout is is het grappig, maar ik kan het alleen van haar hebben. Als één van m'n andere vriendinnen het zou zeggen zou ik het niet tof vinden. Bij haar is het een soort inside joke geworden.
<<

Anoniem30

Bericht 11 Sep 2013 21:33

Re: Ben jij plat of netjes?

Ik vind neuken als woord niet zo heel erg plat nog eigenlijk, dat gebruik ik nog wel :popcorn:
<<

Anoniem 48

Bericht 11 Sep 2013 22:25

Re: Ben jij plat of netjes?

Madame Butterfly schreef:Ja, zal ook even een reactie on topic geven: hetzelfde als Carrie. Ik heb ook last van het vooroordeel dat als ik mensen "platte termen"hoor gebruiken, dat ik dan denk dat ze niet zo intelligent zijn. En ik voel me er gewoon ongemakkelijk bij, vind het ook nooit grappig klinken ofzo, dat soort humor vind ik gewoon stom. Hmmm...ik klink nu wel erg preuts, he...verbeterpuntje.


Haha weet je wat grappig is, een van de meest platte gesprekken die ik ooit gehoord heb was een gesprek tussen enkele mensen die lid zijn van mensa.

Ontopic zelf hang ik er een beetje tussen in. Al ligt het ook wel aan mijn gezelschap.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 11 Sep 2013 23:12

Re: Ben jij plat of netjes?

Bliss schreef:
Famke schreef:ik voel me al ongemakkelijk door een topic als dit, helemaal als t zo beeldend gaat als bij Marin.

Ik ben alleen plat als het grappig is bedoeld. Verder vind ik t echt totaal niet classy om zo direct de dingen te benoemen. Als mijn vreemd wat van me wil moet ie juist niet opmerkingen gaan maken dat ie me eens lekker wil gaan neuken dan heeft ie z'n kans verpest.


Hmm nee, daar heb ik dan weer geen problemen mee, mits ik al enigszins in the mood ben. Vanuit het niets zou ik ook wel ff raar opkijken denk ik. Ik heb wel een keer een scharrel gehad die tijdens de seks ineens zei dat ik "een lekker sletje" was en daar was ik dan weer niet van gediend whaha (heb ik hem laten weten toen ook). Ik ben nou eenmaal geen slet en wens ook niet zo genoemd te worden.


Hebben wij dezelfde gehad bliss? Een scharrel van mij heeft me uitgemaakt voor "een lekker geil sletje" haha.
De eerste keer dacht ik echt: wat zeg je nou? En moest ik ook lachen. Daarna ben ik dirty talk meer gaan waarderen en minder om gaan giebelen.

Verder is dit topic ook echt vermakelijk! :popcorn:
<<

Zero

Bericht 11 Sep 2013 23:14

Re: Ben jij plat of netjes?

Best plat. Ik verschuil me dan altijd maar een beetje achter mijn woonplaats betreft dat platte, maar ik vind mezelf nog wel creatief.
Nee, mijn zusje, die is pas plat.

Maar sommige dingen vind ik dan ook echt weer niet kunnen.
Iemand die het woord 'doos' gebruikt tijdens de seks :nopompom: .... dat is toch echt niet geil.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers