Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moederdag verwachtingen?

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 10 Mei 2014 20:27

Moederdag verwachtingen?

Van eerdere jaren kan ik me nog topics herinneren dat sommige teleurgesteld waren in hun partner omdat ze niks gedaan hadden. Hoe is dat bij jullie dit jaar??
:heart: :heart: 2011
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 10 Mei 2014 20:30

Re: Moederdag verwachtingen?

Mijn vriend is dit jaar thuis. Hij gaf vanmiddag aan dat hij het lastig vond om
Wat te verzinnen. Ik heb hem wat suggesties gedaan en na een " ja nou idd waarom heb ik daar niet aangedacht" is hij met de meiden richting de winkels vertrokken :-)

En eerlijk is eerlijk ik kan het wel waarderen juist omdat ik er toch zo vaak alleen voor sta.
:heart: :heart: 2011
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 10 Mei 2014 20:34

Re: Moederdag verwachtingen?

Ik krijg zeker iets. In ieder geval een tekening van mijn dochter die ze een paar weken geleden verstopt heeft en elke keer zegt ze tegen mij dat ik toch niet weet waar die ligt terwijl ze naar de verstopplek kijkt, haha.
En mijn man heeft vanavond nog iets met ze geknutseld, ik werd naar boven gestuurd en later kwamen de kinderen met blauwe handen van de verf weer naar boven en zei mijn zoon dat mijn man het op zolder ging verstoppen. Zo leuk dit, ik ben benieuwd :thumbup: .
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:25

Bericht 10 Mei 2014 20:39

Re: Moederdag verwachtingen?

Mijn man is vanmiddag met dochter op pad geweest om iets voor mij te kopen. Mijn dochtertje heeft het zelf uitgekozen. :heart: En mijn man is me al de hele dag nieuwsgierig er naar aan het maken.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 10 Mei 2014 20:41

Re: Moederdag verwachtingen?

Y. zijn knutsel van het kdv heb ik dinsdag al gehad: een geverfd doosje met glitters (fijn...) en snoephartjes er in. Ik moest en zou het open maken. Hij wist natuurlijk al van die snoephartjes af :angel:

Gister is hij met papa naar de stad geweest en heeft een mama mok gekocht en een nieuwe brillenkoker. Jullie raden het al: toen ik uit mijn werk kwam moest dat ook open.

Y. zijn geduld is veeeeeeeeeeer te zoeken :laughcry:
Afbeelding
<<

Anoniem144

Bericht 10 Mei 2014 20:42

Re: Moederdag verwachtingen?

Er staan hier al 2 weken , 2 cadeautjes van het kdv op de kast. Dus die krijg ik.
Verder verwacht ik een ontbijtje op bed. Dat zijn we wel gewend met vaderdag,moederdag, verjaardagen. Verder hoef ik echt niets. Het idee dat hij er iets aan doet ( ontbijtje, ikiets langer in bed) vind ik al voldoende.
<<

ChiQ

Bericht 10 Mei 2014 20:42

Re: Moederdag verwachtingen?

Ik zou het niet leuk vinden als mijn man het zou vergeten maar ik was naar de nagelstudio en toen hebben ze 'wat' geregeld! Ben benieuwd! En o,ja er is iets geknutseld op het kdv!
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 10 Mei 2014 20:45

Re: Moederdag verwachtingen?

Of mijn vriend iets heeft gekocht weet ik niet. Ik weet wel dat F heeft geknutseld op het kdv en daar ben ik zoooooo benieuwd naar! Ik werk zelf op dat kdv als invaller, maar ze hebben het goed geheim weten te houden voor me.
Het zou eigenlijk sowieso wel fijn zijn als ik morgen mag uitslapen, maar ik ben er bang voor... Mijn vriend is vanavond namelijk op stap vanwege het vrijgezellenfeest van mijn (bijna :wink: ) schoonbroer...
07.12.2011
11.12.2014
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5673

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 10 Mei 2014 20:45

Re: Moederdag verwachtingen?

Hier heeft A.nouk voor ons beide op school wat gemaakt.
En vandaag hebben ze geknutseld, en naar de stad geweest.

Hier hebben de meiden voor mijn vrouw zelf wat uitgezocht. Een vliegenmepper in een voetbalvorm.... Hahah helemaal trots zijn ze erop.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 10 Mei 2014 20:49

Re: Moederdag verwachtingen?

Star ik riep ook een ontbijt op bed tegen mijn vriend maar weet dat hij dat niet doet want hij vind dat niks :-)

Ik heb hier idd ook knutsels van de meiden op de kast staan dat hebben ze al twee weken geleden mee gegeven.
:heart: :heart: 2011
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 10 Mei 2014 20:54

Re: Moederdag verwachtingen?

Ik heb anderhalve week geleden al wat gehad, pakje werd gebracht en mocht gelijk open. Laat ik mij geen twee keer zeggen haha.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 10 Mei 2014 20:55

Re: Moederdag verwachtingen?

M heeft zoizo wat op school gemaakt. Het ligt in haar geheime kast. En ik mag er alleen kleren uit halen en nergens naar kijken. Ben benieuwd :). Ook t heeft iets geknutseld op het kdv.

Ze zijn samen met papa naar de winkels geweest volgens M voor moederdag. Maar verder heeft ze goed haar mond gehouden want geen idee wat het is.

We mogen met zulke dagen zoizo altijd wat langer blijven liggen en ontbijt op bed met zn alle.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 10 Mei 2014 20:59

Re: Moederdag verwachtingen?

Hier gaat dit jaar ook eindelijk wat gebeuren! Na een hoop hints heeft hij er dit jaar eindelijk wat aan/voor gedaan :D
Ik ben benieuwd en laat me verrassen!
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 10 Mei 2014 21:05

Re: Moederdag verwachtingen?

Ik werd woensdag door juf gebeld dat er nog een cadeautje op school lag van de oudste (hij heeft 2 weken vakantie en was de 3 dagen ervoor ziek). Een vriendin die vlakbij school woont heeft het opgehaald en meegegeven met zwemles.

Sindsdien mocht ik absoluut niet meer in de verkleedkist kijken en vanaf gisteren mocht ik absoluut niet meer in de witte kast kijken :smile:

En ik heb mijn vriend gehint dat het wel lekker is als hij een ontbijtje meeneemt vanaf zijn werk morgenochtend. Hij heeft nachtdienst tot 6 uur en bakt daarvoor meestal alvast de broodjes af voor die dag.
Ben benieuwd of vriend nog even wakker wordt als wij opstaan en anders kan ik het zelf uit de koelkast plukken ;).
Afbeelding
Afbeelding
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 10 Mei 2014 21:06

Re: Moederdag verwachtingen?

De dag dat mijn man aan moederdag zal doen is er een wonder gebeurd, denk ik. Van mij hoeft het ook niet zo, ik krijg op een gewone dag een waardering dan zn "verplichte" dag. Ik ben ook niet thuis trouwens. Ondanks dat ik het commercieel vind heb ik wel een cadeau gekocht voor mijn moeder, zus (ze is gescheiden, dus ik heb een rituals geurkaars gekocht die haar kinderen kunnen geven) en een bos bloemen voor mijn oma. Volgend weekend breng ik mijn schoonmoeder iets.

Ik heb al wel een 2,5 week terug een cadeautje gehad van de kinderen wat ze hebben gemaakt op de psz.
Laatst gewijzigd door Chaos op 10 Mei 2014 21:07, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem 82

Bericht 10 Mei 2014 21:06

Re: Moederdag verwachtingen?

Ik weet dat mijn vriend vandaag iets is gaan kopen in de stad, en hij zit me steeds nieuwsgierig te maken.. Al ben ik benieuwd of hij ook iets geknutseld heeft met A of niet (bij haar op de psz doen ze daar niet aan). Natuurlijk hoeft dat niet, maar ik vind iets zelfgemaakts van de kinderen wel heel erg leuk. Ik zie het morgen wel, vind het sowieso leuk dat er aan gedacht wordt! Toch leuk om in het zonnetje gezet te worden!

Zelf heb ik cadeautjes gekocht voor mijn moeder en heb ik A wat laten knutselen en ook met R iets gemaakt (iets met voetafdrukjes).
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:33

Bericht 10 Mei 2014 21:12

Re: Moederdag verwachtingen?

Ik heb een ontbijtje op bed gevraagd en dat krijg ik morgen. Heb vorige week al een duur kado gehad van mn man en knutselen is ook niet echt zijn sterkste kant. Het gaat mij ook meer om het gebaar. Op de peuterspeelzaal zal ook wel wat geknutseld zijn maar wij waren op vakantie voor de vakantie begon, dus die ligt daar nog denk ik.

Ik heb met D voor de oma's wat geknutseld om morgen te geven.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Anoniem103

Bericht 10 Mei 2014 21:14

Re: Moederdag verwachtingen?

Mijn man heeft iets voor me gekocht, heel lief maar als hij het niet gedaan had zou het me ook niks uitmaken. De kinderen hebben iets geknutseld op de peuterspeelzaal, dat ligt nog ingepakt in de kast. Ik vind het altijd zo leuk dat ze dan zo trots zitten te kijken als ik het open maak.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 10 Mei 2014 21:22

Re: Moederdag verwachtingen?

Ik verwacht hier niks eerlijk gezegd... Maar wie weet!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 10 Mei 2014 21:32

Re: Moederdag verwachtingen?

Hier heeft zoon iets geknutseld op school wat verstopt ligt in de kast. Hij kan echt zijn mond niet houden want ik weet al wat het is, en iedere keer als hij iets verraad moet ik het weer vergeten van hem :smile: Dochter heeft op de peuterspeelzaal iets geknutseld. De juf van zoon heeft de klas verteld dat de mama's een ontbijtje op bed horen te krijgen dus dat moet en zal morgen ook gebeuren. En man is vanmiddag nog met ze weggeweest en heeft iets gekocht, geen idee wat dus ik ben benieuwd!

Zelf heb ik voor mijn moeder en schoonmoeder ook een cadeautje gekocht. Schoonmoeder heeft hrt vanavond gekregen, mijn moeder krijgt het morgen.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 10 Mei 2014 21:33

Re: Moederdag verwachtingen?

R heeft een cadeau op het kdv gemaakt. Ook heeft mijn vriend iets gekocht. Hij gaat vanavond alleen wel op stap dus ik denk dat ontbijt op bed er niet in zit.

Vorig jaar kreeg ik wel ontbijt op bed en toen poepte R in bed :palm:
R. 2013
D. 2016
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 10 Mei 2014 21:57

Re: Moederdag verwachtingen?

D heeft wat op de opvang gemaakt en ik heb van de week zelf mn cadeautje online besteld. Mn man heeft daar geen brood van gegeten. Er is voor de rest niets geknutsteld volgens mij. Wel gaan we lekker samen ontbijten.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 10 Mei 2014 22:06

Re: Moederdag verwachtingen?

Mijn man heeft wel wat geloof ik. Ik ben wel teleurgesteld in het kdv, niks geknutseld geen tekening, gewoon niks. Ik vind het gewoon stom dat ze niks hebben gedaan.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 10 Mei 2014 22:11

Re: Moederdag verwachtingen?

Steep schreef:Mijn man heeft wel wat geloof ik. Ik ben wel teleurgesteld in het kdv, niks geknutseld geen tekening, gewoon niks. Ik vind het gewoon stom dat ze niks hebben gedaan.

Dat had ik de eerste 2 jaar ook. 1e jaar zat F op een kdv met een duidelijk beleid in de babygroep, wat inhield dat de kids niet gedwongen werden om iets te doen, wat ze nog niet kunnen, dus knutselen zat er toen niet in. Vorig jaar zat hij bij een gastouder. Dat vond ik wel heel teleurstellend, dat zij niks had geknutseld. Dit jaar dus eindelijk wel een kdv-knutsel :P
07.12.2011
11.12.2014
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 10 Mei 2014 22:15

Re: Moederdag verwachtingen?

Mickey schreef:
Steep schreef:Mijn man heeft wel wat geloof ik. Ik ben wel teleurgesteld in het kdv, niks geknutseld geen tekening, gewoon niks. Ik vind het gewoon stom dat ze niks hebben gedaan.

Dat had ik de eerste 2 jaar ook. 1e jaar zat F op een kdv met een duidelijk beleid in de babygroep, wat inhield dat de kids niet gedwongen werden om iets te doen, wat ze nog niet kunnen, dus knutselen zat er toen niet in. Vorig jaar zat hij bij een gastouder. Dat vond ik wel heel teleurstellend, dat zij niks had geknutseld. Dit jaar dus eindelijk wel een kdv-knutsel :P


Ik vind dat zo stom, de meeste baby's hebben er echt geen last van als hun vinger even door de verf en over het papier wordt gehaald denk ik dan.
R. 2013
D. 2016
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers