Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moederdag verwachtingen?

<<

Anoniem286

Bericht 10 Mei 2014 23:18

Re: Moederdag verwachtingen?

Mijn man had vorig jaar flink uitgepakt met moederdag, nu is hij het vergeten. Ik heb hem er vandaag wat mee gepest :P ik verwacht morgen een tosti en een glaasje sap, heerlijk :) Dochter heeft een plantje meegenomen van het KDV, ik haalde haar zelf op dus ik weet al wat ik krijg. Ik vind het eigenlijk allemaal wel prima. Als dochter groter is zou ik het wel leuk vinden als ze samen wat ondernemen hierin, maar nu is ze toch nog te klein. Dan komt het helemaal vanuit hem en tsja, gelukkig ben ik niet zijn moeder.. dus dat hoeft dan ook weer niet.
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 10 Mei 2014 23:31

Re: Moederdag verwachtingen?

Carool schreef:
Mickey schreef:
Steep schreef:Mijn man heeft wel wat geloof ik. Ik ben wel teleurgesteld in het kdv, niks geknutseld geen tekening, gewoon niks. Ik vind het gewoon stom dat ze niks hebben gedaan.

Dat had ik de eerste 2 jaar ook. 1e jaar zat F op een kdv met een duidelijk beleid in de babygroep, wat inhield dat de kids niet gedwongen werden om iets te doen, wat ze nog niet kunnen, dus knutselen zat er toen niet in. Vorig jaar zat hij bij een gastouder. Dat vond ik wel heel teleurstellend, dat zij niks had geknutseld. Dit jaar dus eindelijk wel een kdv-knutsel :P


Ik vind dat zo stom, de meeste baby's hebben er echt geen last van als hun vinger even door de verf en over het papier wordt gehaald denk ik dan.

Nee precies. Ik ben helemaal vóór hoor, om kids in hun eigen tempo te laten ontwikkelen en niet dwingen om iets te doen. Maar ff met een vinger of voetje door de verf, daar krijgen ze echt niks van hoor.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Anoniem193

Bericht 10 Mei 2014 23:34

Re: Moederdag verwachtingen?

Ik krijg sowieso knutsels van de kinderen en ontbijt op bed.
Mijn man vroeg wat ik wilde voor moederdag en ik heb gezegt dat ik niks wist. Vind het ook echt niet erg als er niks komt. Ben enorm blij met de knutsels.

Voor de omas hebben we babyvoedingspotjes versierd. De kids met verf en servetjes en ik met een haakwerkje. Beide omas krijgen dus 3 waxinelichthoudertjes ;)
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 10 Mei 2014 23:46

Re: Moederdag verwachtingen?

N. heeft iets op het kdv geknutseld en ligt klaar op de tafel <3 Ben zooo benieuwd! Mijn vriend kwam vandaag thuis met een Cook&Co tasje dus denk dat hij mijn Blond collectie gaat uitbreiden en is net naar de AH geweest en mag de koelkast niet meer inkomen.

Vind het allemaal wel heel lief, maar een tekening of iets van N. vind ik ook helemaal leuk. Ohja en morgenavond gaan we samen sushi maken, omdat ik dat zo lekker vind.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 11 Mei 2014 00:55

Re: Moederdag verwachtingen?

Van dochter krijg ik een knutsel van het KDV. Ze had het verstopt, maar kwam me toch even vertellen: "Mam, je krijgt een keukenlepel hoor! Maar niks zeggen, is nog een geheim."

Mijn vriend heeft er niet aan gedacht. Hij kwam net thuis van werk: "Ik heb niks voor morgen hoor." Wist ik al, heb vandaag daarom ook zelf maar wat lekkers gehaald voor morgen. Zit er ook dik in dat ik het nog zelf klaar sta te maken. Ja, ben toch wel weer teleurgesteld dit jaar.

Ik moet morgenmiddag werken maar verras mijn moeder en stiefmoeder met een klein cadeautje die iemand bij ze door de brievenbus doet morgen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 11 Mei 2014 00:59

Re: Moederdag verwachtingen?

De kinderen hebben allebei iets geknutseld, dat ligt ingepakt op de kast. Ik verwacht niet dat mijn man ook iets heeft gekocht. Het is leuk als hij het doet, maar het is geen must.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 11 Mei 2014 02:39

Re: Moederdag verwachtingen?

Ik heb al een tekening namens dochter (getekend door ex) gekregen.
En verwacht morgen nog wel iets van ons mam.

Ik slaap bij mn ouders vannacht, en heb met mn broertje geregeld dat we ontbijt op bed voor mn moeder (en vader) maken. Heb ik zelf pech natuurlijk, maar E moet maar goed opletten voor volgens jaar ;)
Vanuit de Gastouder krijg ik helaas niks
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

anoniem196

Bericht 11 Mei 2014 07:16

Re: Moederdag verwachtingen?

Ze heeft op het kdv een spiegel geknutseld. En ligt op de kast verstopt en ik mag niet kijken.

Mijn man heeft gister iets gehaald en samen met haar in de schuur verstopt.
Ze kwam binnen, mama er staan roze bloemen in een potje in de schuur. Staat nu in een doos. Maar mag je nog niet weten. Nog één nachtje slapen.

Had niet verwacht dat hij iets zou gaan halen.
Ik ga nu opstaan met haar. Man was vannacht om 2 uur thuis.
Vanavond komen mijn ouders hier eten.
Ik heb mijn moeder een kaartje gestuurd. En wil straks een hartje van stof maken.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 11 Mei 2014 07:18

Re: Moederdag verwachtingen?

Toch een mooi verfwerkje en lekkere bonbons :)
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 11 Mei 2014 07:26

Re: Moederdag verwachtingen?

Ik verwacht van L een dikke poepluier en van mijn man niks, maar dat komt vast in de toekomst wel. Het lijkt me zo leuk, om een knutselwerkje van een trotse L te krijgen!
L2014 & H2017
<<

Anoniem166

Bericht 11 Mei 2014 07:45

Re: Moederdag verwachtingen?

Ik heb zojuist een geverfd glazen potje met een geknutselde bloem erin gekregen van mijn dochter. En toen waren de cadeautjes op, zei ze. 'Mama, nu broodje eten?' Kind heet altijd trek 's ochtends :smile:
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2836

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 11 Mei 2014 07:46

Re: Moederdag verwachtingen?

Ik lig nog in mijn bed. Mijn man en Luuk zijn net beneden. Weet dat ik van Luuk een knutsel van het kinderdagverblijf krijg. Kreeg hem zelf van de week mee. Een beschilderd potje met scrub erin en een lieve tekst. Van mijn man verwacht ik niets. Hij vind het veel leuker om op normale dagen wat te geven.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Anoniem123

Bericht 11 Mei 2014 08:07

Re: Moederdag verwachtingen?

S is met zijn vader een ontbijt aan het maken, ik verwacht geen knutsels.
Ook geen kado maar heb zelf gezegd dat ik dat niet wil, ik ga liever samen met het gezin wat doen. Dus wij gaan straks naar de ballenbak. Mooiste is dat s de hele nacht heeft doorgeslapen heeft en pas 7 uur wakker werd. Dat heet uitslapen hier :smile: en mijn man heeft voor het eerst de baby gevoeld. :love:
<<

Romée

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 110

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:31

Bericht 11 Mei 2014 08:13

Re: Moederdag verwachtingen?

Ik heb gisteren al wat gekregen, was helemaal verbaast! Super lieve kaart en een mijn babyboek gekregen voor als de baby geboren wordt. :smile:
Afbeelding
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5689

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 11 Mei 2014 08:17

Re: Moederdag verwachtingen?

Wij liggen momenteel met zijn 4-tjes in het grote bed. Heerlijk te kroelen en een filmpje van Dora te kijken.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem133

Bericht 11 Mei 2014 08:36

Re: Moederdag verwachtingen?

Ik kocht altijd mijn verjaardags-, sint- en moederdagcadeaus zelf omdat mijn man geen tijd had om dat te doen, maar heb dit jaar een briefje gegeven met wat ik graag wilde hebben en dat heb ik ook gekregen ;) Ik heb ook nog een knutsel gehad van school en het kinderdagverblijf.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 11 Mei 2014 08:41

Re: Moederdag verwachtingen?

Never mind!! Kdv heeft iets heel leuks gedaan. Een foto gemaakt en de kinderen het lijstje laten beplakken en de foto erin. Die slimme man van mij wist dat ik natuurlijk vrijdag ging loeren in het postvakje van hun..
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem219

Bericht 11 Mei 2014 08:50

Re: Moederdag verwachtingen?

Hier een ontbijt op bed, een zelfgemaakte armband van D en een groot vierkant dienblad met allemaal dingen erop voor op de eettafel. :)
<<

ChiQ

Bericht 11 Mei 2014 08:52

Re: Moederdag verwachtingen?

Ah ben ontroerd, heb twee knutselwerkjes gekregen en de Louis Vuitton Eva Clutch.. Wow!
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 11 Mei 2014 08:54

Re: Moederdag verwachtingen?

Ik heb een heel mooi cadeautje gekregen! Een zilveren bedelarmband met een bedeltje van een baby'tje eraan met mijn dochter haar naam erin gegraveerd!! :heart: :heart:
Die had ik dus niet zien aankomen, en vind het ook echt superleuk dat mijn man er zo zijn best voor heeft gedaan!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem112

Bericht 11 Mei 2014 08:56

Re: Moederdag verwachtingen?

Ik ben ook erg verwend, een knutsel van mijn oudste gemaakt op school en een iPad mini
<<

Anoniem58

Bericht 11 Mei 2014 08:59

Re: Moederdag verwachtingen?

Christian is zaterdag voor mij gaan shoppen en ik heb een mok met i love mama gekregen met snoepjes erin, en een zelfgemaakte kaart. Cadeautje van school ligt nog op school haha, dus dat krijg ik morgen.
En hij is nu een ontbijtje aan het maken voor me, broodjes met ei!
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 11 Mei 2014 09:01

Re: Moederdag verwachtingen?

Mijn vriend is nu beneden aan het rommelen en ik mag niet beneden komen. Ik denk dat ik dus een ontbijtje krijg. Ik krijg geen knutsel van K. Voor de beide moeders hebben we een mooie foto van K en leuke plantenstekers.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 11 Mei 2014 09:05

Re: Moederdag verwachtingen?

Mijn vriend en L zijn nu beneden ontbijt maken.
Hij zei net al dat hij geen cadeautje heeft, dat is nog onderweg. Beetje te laat besteld denk ik. :wink:
Maar het gaat om het idee, ben benieuwd :)
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 11 Mei 2014 09:06

Re: Moederdag verwachtingen?

Beide kindjes hebben goed hun best gedaan op mooie knutselwerkjes. Mijn man had gisteren geen tijd meer. En ik ben in hem teleurgesteld ja. Ik vier het altijd wel, maar hij vanuit huis niet en hij vindt het belachelijk. Maar als dan mijn schoonouders, die een nog grotere hekel aan Moederdag hebben, samen met de kinderen wél iets kunnen knutselen voor mij, tsja....Maar goed, ik ga straks lekker met mijn familie brunchen, dat is dan maar mijn cadeau en dat vind ik minstens zo leuk. Gewoon, gezellig samen zijn. Fijne dag allemaal!
2010 & 2012

Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers