Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moederdag verwachtingen?

<<

Anoniem123

Bericht 13 Mei 2014 08:13

Re: Moederdag verwachtingen?

Bij iedere knutsel hoeft ook niet, maar specialere dingen zoals een uitje (zullen ze ook niet iedere week doen, de gastouder bv alleen soms in een vakantie) en een vader/moeder dag cadeau daar kan dan best een bedankje af. Ze hoeven het immers niet te doen. Op mijn werk krijgen we altijd hele leuke reacties na een uitje met de bso kinderen. Dat de kinderen het leuk hebben gehad is ons hoofddoel, maar als de ouders daarna zeggen (of dagen erna zeggen dat ze thuis zulke leuke verhalen hebben gehoord) dat vinden we ook erg leuk om te horen.
<<

Anoniem58

Bericht 13 Mei 2014 09:26

Re: Moederdag verwachtingen?

Eens met Sarahkey, ik heb heel goed contact met de juf van Christian, maak ook vaak een praatje en ze weet echt wel dat ik haar waardeer in haar werk. Maar ik heb nog nooit bedankt voor een cadeautje. Ze zijn altijd wel iets aan het knutselen, of het nu voor Moederdag is, een project of voor als er een stagiaire weg gaat.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 13 Mei 2014 10:44

Re: Moederdag verwachtingen?

Ik breng ze momenteel niet zelf weg dus heb het niet persoonlijk gezegd maar wel even in het schriftje geschreven dat ik het leuk vond!
:heart: :heart: 2011
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 13 Mei 2014 14:32

Re: Moederdag verwachtingen?

Mijn vriend had met onze zoon wat geknutseld en ook op het KDV had hij iets geknutseld voor mij. Daarnaast kreeg ik ook nog een hele lieve brief in naam van mijn vriend en zoon. En ohja, bloemetjes uit de tuin :-).

Ik schrijf overigens wel altijd wat in het schriftje als hij iets geknutseld heeft. Afgelopen week was mijn vriend onze zoon van het KDV gaan halen en hij had ook al tegen de leidsters gezegd dat hij het superleuk vond dat ze iets gemaakt hadden met onze zoon voor mij. Dus ja, wij spreken onze waardering zeker wel uit naar het KDV toe.
2012 & 2016
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 13 Mei 2014 14:34

Re: Moederdag verwachtingen?

Lejow schreef:Hier gaat dit jaar ook eindelijk wat gebeuren! Na een hoop hints heeft hij er dit jaar eindelijk wat aan/voor gedaan :D
Ik ben benieuwd en laat me verrassen!
Leuk! Wat heeft hij uiteindelijk gedaan/gegeven?
2012 & 2016
<<

Anoniem106

Bericht 13 Mei 2014 14:43

Re: Moederdag verwachtingen?

Ik heb vanmorgen mijn waardering uitgesproken op de psz van mijn zoon. Werd er overheen gepraat door de juf. Dus toen was ik wel even sneu. Geef je een compliment, wordt het totaal niet ontvangen.

Ik heb trouwens een theepot gekregen met thee en snoepjes. De theepot zag ik al eerder voorbij komen op een foto in dit topic.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron