Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nagellak opbergtips.

<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 12 Mei 2014 16:00

Re: Nagellak opbergtips.

Hij komt ergens tussen mijn knie en bil wbt hoogte. Helemaal vol met nagellakjes, glitters, kwastjes, steentjes en noem maar op. Ze maakt de mooiste creaties allemaal zelf met de hand :ja:

Ze gebruikt niet alles nee in dat weekend, maar ze heeft toch alles al in die koffer zitten, dus neemt ze gewoon dat hele ding mee. We gaan altijd naar een huisje van Landal, dus genoeg plek voor die koffer :)
Afbeelding
<<

Anoniem75

Bericht 12 Mei 2014 19:31

Re: Nagellak opbergtips.

Ik zag laatst op Pinterest dat iemand een etagère op de badkamer had staan vol met nagellak. Ook leuk!
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Mei 2014 19:36

Re: Nagellak opbergtips.

Wij hebben een etagiere, maar die bordjes wiebelen een beetje dus dan staan ze niet echt stabiel en neerleggen wat ik op youtube zag met een etagiere vind ik al helemaal niet handig.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Mei 2014 07:58

Re: Nagellak opbergtips.

Zo een als die van Toverkol ga ik misschien ooit maken, maar het nadeel is dat als je die neerzet ze er in mijn geval gauw uit zullen vallen. Ophangen wil ik niet, maar dan ook zou dat gauw gebeuren. Ik heb hier al een tijd een soort van mega whiskeyglas staan en denk dat ik ze daar in ga doen, maar zet wel op ieder potje of ze al aangebroken zijn of niet.
<<

Anoniem68

Bericht 13 Mei 2014 20:12

Re: Nagellak opbergtips.

CBL, de plankjes zijn er gewoon ingetimmerd, lekker makkelijk. Gewoon blank hout gekocht bij de Gamma en geverfd in de kleur die bij mijn kamer past. Ik heb hem gewoon op de grond staan omdat ik aan de muren geen plek ervoor heb.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Mei 2014 20:20

Re: Nagellak opbergtips.

Heb je geen tafeltje waar die op kan? Mij lijkt het niet handig op de grond voor als die naar voren valt wat al gauw kan gebeuren. Ik heb ze nu in dat grote glazen ding, is voorlopig een prima oplossing en wie weet houd ik het zo. Jouw ding vind ik wel mooi.
<<

Anoniem68

Bericht 13 Mei 2014 20:23

Re: Nagellak opbergtips.

Nee hoor, hij staat ietwat schuin tegen de kachel aan, hartstikke stevig ;)
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Mei 2014 21:18

Re: Nagellak opbergtips.

Ik bedoel voor mijzelf, ik kan nogal onhandig zijn en met een hond die overal loopt is het ook niet echt handig.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 13 Mei 2014 21:20

Re: Nagellak opbergtips.

Ik heb amper nagellak. Voor die 4 potjes heb ik geen opbergsysteem nodig :wink: ze staan gewoon in mijn kast, waar ook de rest van mijn make up in staat.
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Mei 2014 12:56

Re: Nagellak opbergtips.

Nee, dan is het niet echt nodig.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Mei 2014 16:21

Re: Nagellak opbergtips.

ik heb ze gewoon in mijn nachtkastje liggen
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Mei 2014 18:17

Re: Nagellak opbergtips.

Waarom daar? Vind ik nog gekker dan een kledingkast, maar het kan idd.
<<

Gizmo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 557

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:36

Bericht 14 Mei 2014 18:24

Re: Nagellak opbergtips.

Ik heb twee van deze mandjes: http://www.hema.nl/winkel?fh_location=% ... l_39822409
Passen ook op elkaar gestapeld met de nagellakjes erin die rechtop staan.
Grote broer september 2014
Kleine zus maart 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Mei 2014 20:53

Re: Nagellak opbergtips.

Ze zijn niet echt gemaakt/bedoeld om te stapelen zoals je zeg maar vleeswarenbakjes op elkaar stapelt die in elkaar passen. Toch bedankt voor je tip. Ik houd het voorlopig even bij het mega whiskeyglas.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Mei 2014 22:47

Re: Nagellak opbergtips.

Bedoel je mij. Dat een nachtkastje een gekke plek is. Vind ik niet heb 3 lades in mijn kastje en lak mijn nagels altijd in de slaapkamer
Afbeelding
<<

Gizmo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 557

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:36

Bericht 15 Mei 2014 07:45

Re: Nagellak opbergtips.

caribbeanlover schreef:Ze zijn niet echt gemaakt/bedoeld om te stapelen zoals je zeg maar vleeswarenbakjes op elkaar stapelt die in elkaar passen. Toch bedankt voor je tip. Ik houd het voorlopig even bij het mega whiskeyglas.


Ze vallen inderdaad niet in elkaar met zo'n randje nee. Maar toch blijven ze netjes op elkaar staan.
Staat denk ik wel leuk in zo'n glas, al die flesjes. Mocht je er heel veel krijgen kan je altijd overstappen op een vaas :D
Grote broer september 2014
Kleine zus maart 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Mei 2014 08:38

Re: Nagellak opbergtips.

sarah1985 schreef:Bedoel je mij. Dat een nachtkastje een gekke plek is. Vind ik niet heb 3 lades in mijn kastje en lak mijn nagels altijd in de slaapkamer


Ja. Het kan wel, maar is niet mijn 1e optie voor mij iig niet.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Mei 2014 08:41

Re: Nagellak opbergtips.

Gizmo schreef:
caribbeanlover schreef:Ze zijn niet echt gemaakt/bedoeld om te stapelen zoals je zeg maar vleeswarenbakjes op elkaar stapelt die in elkaar passen. Toch bedankt voor je tip. Ik houd het voorlopig even bij het mega whiskeyglas.


Ze vallen inderdaad niet in elkaar met zo'n randje nee. Maar toch blijven ze netjes op elkaar staan.
Staat denk ik wel leuk in zo'n glas, al die flesjes. Mocht je er heel veel krijgen kan je altijd overstappen op een vaas :D


Ik probeer mijzelf ervan te weerhouden om nieuwe te kopen, maar dat lukt helaas niet altijd. Als er een aanbieding is en/of merklakken bij de Action ed zijn, dan koop ik vaak wel weer een nieuwe. Zo heb ik er laatst een aantal van de Action van Sally Hansen gekocht, is in Amerika een veel gebruikt merk en was nu maar 1 euro ps..................tja kan ik niet laten liggen hoor.

Wellicht ga ik ooit over op een vaas, maar zie dat niet gauw gebeuren. Heb nu wel genoeg. Als ik die filmpjes zie van meiden die er wel 1000 hebben of meer dan vind ik dat wel een wat overdreven.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers