Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe bijzonder!

<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 09 Mei 2014 23:47

Re: Hoe bijzonder!

Zeker heel bijzonder! Vond het zo mooi om te lezen, dat dit toch ook mogelijk is.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 10 Mei 2014 06:02

Re: Hoe bijzonder!

Ik geloof het niet zo. Het kindje zal zeker een slechte start hebben gehad maar iemand die dood is komt na 2,5 uur niet meer tot leven, zeker niet door alleen maar op iemands borst te liggen. Ik vind de foto's die je ziet ook niet erg geloofwaardig. Ik zie namelijk steeds een mooi roze kindje en kindje dat niet meer leeft is grauw of blauw en niet zo roze.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 10 Mei 2014 07:14

Re: Hoe bijzonder!

Eens met Lady.
Het zou heel mooi zijn voor die ouders als het echt zo is, maar ik geloof het niet zo.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 10 Mei 2014 07:15

Re: Hoe bijzonder!

Ik vind het ook maar een raar verhaal, dit kindje moet in die 2,5 uur hart actie en ademhaling hebben gehad. Zal wil minimaal zijn geweest maar zo'n arts moet dit toch zeker weten voor hij zegt dat het kindje dood is. Natuurlijk wel heel fijn voor de ouders dat het kindje wel leefde!
<<

Anoniem168

Bericht 10 Mei 2014 08:44

Re: Hoe bijzonder!

Zag het gisteren ook al voorbij komen op facebook. Ja ook ik vind het maar een raar verhaal. Kan me zo moeilijk voorstellen dat de arts zegt dat het kindje is overleden en dat het twee uur later weer leeft. Vind het dan ook wel ergens een beetje een eng idee..Stel dat die ouders het kindje niet hadden vastgehouden zolang, waar was de baby dan als het weer tot leven kwam..Zie het al voor me dat de baby helemaal alleen ergens ligt bijvoorbeeld (weet niet hoe dat in zijn werk gaat als het kindje is overleden, wat ze ermee doen).
<<

Anoniem187

Bericht 10 Mei 2014 09:06

Re: Hoe bijzonder!

Volgens google begon de hartslag al na 5 minuten.. Na 2/2.5 uur opende het kindje voor het eerst zijn ogen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 10 Mei 2014 09:41

Re: Hoe bijzonder!

Het is volgens mij eerder een medische misser dan een wonder; het kindje heeft gewoon steeds geleefd en de dokter heeft onterecht gezegd dat hij dood was. Zoals Lady al zegt, het kindje ziet er gewoon 'levend' uit op alle foto's. Daarbij begon hij al na een paar minuten te bewegen. De moeder verteld in het filmpje dat de dokter dat afdeed als reflex, maar dode mensen hebben toch geen reflexen meer..?

♥♥
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 10 Mei 2014 09:41

Re: Hoe bijzonder!

Prachtig verhaal!

Hoe ik het uit het interview begrijp is dat het kindje vrij snel nadat het op de borst was gelegd begon te reageren, eerst alleen een soort van naar adem snakken. Arts deed het afval een reflex. Langzamerhand werden zijn bewegingen sterker, begon de vinger van vader vast te houden, zuigde borstvoeding van moeders vinger af en op een gegeven om moment deed hij zelfs zijn oogjes open. Elke keer als ze aan de arts lieten doorgeven dat het kindje leefde, geloofde de arts het niet en wilde niet komen kijken. Na 2 uur waren de ouders echt wel overtuigd, maar lieten aan de arts doorgeven dat ze de dood accepteerde en met hem wilde praten. Hierop kwam de arts wel eindelijk terug en zag zelf dat het kindje leefde.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 10 Mei 2014 12:27

Re: Hoe bijzonder!

Conclusie: De arts heeft gewoon een gigamisser begaan.
AfbeeldingAfbeelding
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 10 Mei 2014 13:10

Re: Hoe bijzonder!

Ik heb er totaal geen verstand van hoor, maar ik las dat het baby'tje klinisch dood was verklaard....
Dat betekent toch dat er bijv. nog wel een hartslag is, maar geen hersenactiviteit?

Dan zou het wel kunnen toch?
Dat de arts dus verklaarde dat het klinisch dood was en dus nooit zou gaan reageren etc. en toen de ouders afscheid wilden nemen, dat het door het buidelen toch is gaan 'leven'?
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 10 Mei 2014 13:13

Re: Hoe bijzonder!

En anders heeft idd de arts een gigantische fout gemaakt, want dan leefde het gewoon nog en is het ten onrechte dood verklaard.
Want volgens sommige gelovigen is er maar 1 iemand uit de dood opgestaan en is het daarna (zonder medisch ingrijpen iig) nooit meer voorgekomen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 10 Mei 2014 15:18

Re: Hoe bijzonder!

Slakje schreef:Conclusie: De arts heeft gewoon een gigamisser begaan.


Zo had ik het nog niet eens bekeken, maar inderdaad. Hopen dat het tekort aan zuurstof geen blijvende schade zal geven.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem187

Bericht 10 Mei 2014 16:30

Re: Hoe bijzonder!

Lady schreef:
Slakje schreef:Conclusie: De arts heeft gewoon een gigamisser begaan.


Zo had ik het nog niet eens bekeken, maar inderdaad. Hopen dat het tekort aan zuurstof geen blijvende schade zal geven.


Oh inderdaad, hoop dat hij er geen blijvende schade aan overhoudt..

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Thunder