Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekendplannen!

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 08 Mei 2014 22:46

Weekendplannen!

Wie heeft er al weekend en heb je nog leuke plannen?

Ik heb een beetje weekend, want morgen heb ik vrij. Maar zaterdag moet ik nog wel werken (eenmalig).

Morgenochtend eerst boodschappen halen. 's Middags een beetje huishouden en een beetje relaxen. 's Avonds naar een concert, zin in!

Zaterdag dus werken, officieel van 9 tot 15.30, maar is is een kans dat ik al om 14.00 klaar ben. De rest van de middag ga ik niets bijzonders doen. 's Avonds gaan we lekker bankhangen met hapjes en het songfestival.

Zondag misschien lunchen met de ouders van mn man, cadeautje voor moederdag en ook alvast voor vaderdag. Het kan ook zijn dat we dat op een andere dag gaan doen, in dat geval gaan we waarschijnlijk gewoon ff op bezoek. En we gaan bij m'n ouders eten, mn moeder zou asperges maken.
<<

Anoniem119

Bericht 08 Mei 2014 22:54

Re: Weekendplannen!

Ik ben morgen vrij en m'n vriend heeft ook heel lief vrijgenomen zodat we een lekker dagje samen hebben (hij zat de hele week in het buitenland). Dus lekker thuis aankeutelen en hopelijk wat trouwlocaties (online) bekijken.
Zaterdag moet ik 's middags/'s avonds werken.
Zondag 's ochtends golfles en 's middags/'s avonds moet ik werken.
<<

Anoniem50

Bericht 08 Mei 2014 22:59

Re: Weekendplannen!

Ik heb net een afspraak afgezegd, maar het was als volgt;

Vrijdag; Naar de kroeg met beide onderbuurmannen. (Heb alleen net de jongste onderbuurman gevraagd of hij er zin in had om nog met de andere onderbuurman te gaan stappen en dat hebben we dus beiden niet. Dus morgenavond gewoon Flikken Maastricht etc.)
Zaterdag; Verjaardag van een vriendin. We gaan bbq'en met een kans op neerslag van 100%
Zondag; Op de cola bij mijn moeder en haar man. Ik heb dinsdag een vergadering van de VvE en ik wil kijken of ik o.a. de zonnepanelen er door kan drukken. Leuk plan in mijn hoofd, maar de man van mijn moeder is heel erg goed met cijfers en compleet ingelezen over energie e.d., dus we gaan samen een plan schrijven zodat ik er niet compleet voor Jan Lul bij zal zitten.

Dat was hem gelukkig voor nu. Ik vind het heel leuk om met mensen om te gaan, maar ik kan zo niet tegen een 'volle' agenda.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Mei 2014 23:07

Re: Weekendplannen!

morgen naar de bios met mijn man. Even eens wat leuks samen doen

zaterdag hebben we een feest aan de andere kant van het land. Dus dagje in de auto

zondag naar mijn ouders en daar eten
Afbeelding
<<

Anoniem86

Bericht 09 Mei 2014 06:51

Re: Weekendplannen!

Vandaag / werken, daarna plof ik op de bank
Zaterdag / lekker vrij! Er komt een monteur kijken naar het modem die het niet doet, verder geen plannen, lekker relaxen, wat in huis, boodschappen enz.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 09 Mei 2014 07:56

Re: Weekendplannen!

Vandaag wat dingetjes bij mensen ophalen, boodschappen doen, huishouden doen.

Morgen nog op kraamvisite bij Razz.

Zondag naar mijn ouders voor moederdag.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 09 Mei 2014 08:51

Re: Weekendplannen!

Vrijdag: Werken tot 16:30u, vanavond repetitie van orkest
Zaterdag: Naar de stad, flink wat rommeldingetjes inslaan voor de bruiloft (gastenboek, bedank-kaarten voor de getuigen, verlovingsring wegbrengen om op te laten poetsen), naar de markt, weekboodschappen
Zondag: Lekker niks, rondje hardlopen en 's avonds lekker asperges eten
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 09 Mei 2014 08:56

Re: Weekendplannen!

Vandaag hopelijk vrij, ik hoor uiterlijk om 16'uur of ik evt vanavond moet werken. Niet fijn!! Maar ga zo even naar de kwantum 2 lampen halen, even naar de action voor zwenkwielen. Dan is vriend ong thuis, en gaan we op pad voor nieuwe terrasstoelen. En als ik uiteindelijk niet hoef te werken, gaan we lekker even wat eten en nog wat aanrommelen in de veranda (lampen ophangen, loungebank + salontafeltje schetsen, nieuwe tafel schetsen)

Morgen en zondag sowieso werken!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 09 Mei 2014 09:00

Re: Weekendplannen!

Morgen viert m'n vader zijn 60e verjaardag. Hij was in januari al jarig maar hij wilde graag een groot feest geven en omdat ik toen hoogzwanger was wilde hij het later doen. We hebben hem als cadeau een helikoptervlucht gegeven. Dat wilde hij ooit nog eens doen. Zo schattig, hij is zo blij als een kind en kan niet wachten tot ie mag :)

Zondag gaan we waarschijnlijk naar het Rijksmuseum.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 09 Mei 2014 09:34

Re: Weekendplannen!

Ik heb nog meivakantie dus heb eigenlijk ook al weekend haha!

Vanmiddag ga ik naar de stad, vanavond ga ik misschien wat leuks doen met mijn vriend en anders blijven we gewoon gezellig thuis.

Morgen halverwege de middag richting mijn schoonouders. We gaan met hen en mijn schoonzus en zwager en aanhang uit eten vanwege mijn schoonouders trouwdag.

Zondag gaan we bij mijn ouders eten voor Moederdag.
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 09 Mei 2014 13:42

Re: Weekendplannen!

Vanavond lekker thuis;

Morgen overdag werken, in de avond misschien uit eten of naar de bioscoop met mijn vriend;

Zondag Moederdag; dus op en naar rijden door half Nederland op bezoek bij mams!
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Anoniem168

Bericht 09 Mei 2014 14:14

Re: Weekendplannen!

Ik had vandaag mijn allereerste werkdag, ben er heel lang uit geweest, dus dat was wel spannend. Nu lekker weekend verdiend al zeg ik het zelf.

Vandaag niks meer op de planning, aangezien dit mijn eerste werkdag was en ik niet wist of ik het wel vol zou houden, heb ik niks gepland verder.

Morgen is mijn man jarig, hij moet wel gewoon werken, maar heb wel een cadeau voor hem als hij thuiskomst, kan haast niet wachten om het te geven, volgens mij denkt hij dat ik helemaal niks heb namelijk, dus extra leuk.
Verder als het weer meezit met dochter naar buiten, lekker wandelen en wat boodschapjes doen.

Zondag moet mijn man weer werken maar dan ben ik wel gewoon lekker thuis, denk dat het een pyjamadagje wordt met series en films kijken.
<<

Anoniem185

Bericht 09 Mei 2014 17:53

Re: Weekendplannen!

Ik moet dit weekend (maar weer eens) werken...
<<

Anoniem156

Bericht 09 Mei 2014 18:15

Re: Weekendplannen!

Vanavond niks, morgen eerst overdag hardlopen, 's avonds wat eten met Lavendel, Intoxicated + vriend en misschien Jules, en daarna naar de verjaardag van Harri, en zondag overdag beetje opruimen en schoonmaken en 's avonds werken.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 09 Mei 2014 18:22

Re: Weekendplannen!

Het enige dat vaststaat voor dit weekend is dat we voor Moederdag langs de moeders gaan, verder niks...
Ik ben moe en verkouden!!! Ben blij dat het weekend is.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 09 Mei 2014 18:26

Re: Weekendplannen!

Vandaag doe ik helemaal niks meer, behalve op de bank hangen en HIMYM kijken. Voel me niet echt fit vandaag: moe, koud en hoofdpijn, dus ga lekker op tijd naar bed. Morgen komt een vriendin uit het oosten bij mij, gaan we eerst ff thuis lunchen, 's middags ff de stad in/naar de bios en daarna uit eten. Daarna ff Songfestival kijken denk ik. Zondag naar zumba en verder een beetje chillen en wat administratie wegwerken waarschijnlijk.
Laatst gewijzigd door Bliss op 09 Mei 2014 18:30, in totaal 1 keer gewijzigd.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 49

Bericht 09 Mei 2014 18:28

Re: Weekendplannen!

Ik heb vandaag gewerkt, vanavond ga ik bezig voor school en even op de bank hangen.
Morgen ga ik eerst naar 'n open dag van een nevenvestiging van het bedrijf waar mijn vader bij werkt. Voor 's avonds geen plannen.
Zondag ook geen plannen, ik moet werken van 17.00u - 21.00u.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 09 Mei 2014 18:31

Re: Weekendplannen!

Veel plezier bij Harri's verjaardag Poubelle! Ik kan jammergenoeg niet komen want ik zit het hele weekend in de nachtdienst. Verder ook geen plannen dus. Saaaaaai!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem291

Bericht 09 Mei 2014 18:42

Re: Weekendplannen!

Vanavond bowlen met een groepje meiden voor verjaardag van een vriendin. Daarna nog wat drinken.
Morgenochtend vroeg hardlopen daarna naar de intratuin en boodschappen doen. Om 12 uur komen mijn ouders en ga ik met mijn moeder de stad in voor een nieuwe bikini. Ouders blijven ook eten.
Zondagochtend huishouden ben ik wel even mee bezig en konijnenhok schoonmaken. S middags verjaardag van oma en daarna bij mijn schoonouders eten voor Moederdag.

Moet ook nog ergens tijd maken om wat voor m'n werk af te ronden.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 09 Mei 2014 18:43

Re: Weekendplannen!

Morgen boodschappen doen, dat was het wel!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 10 Mei 2014 11:23

Re: Weekendplannen!

Ik ga denk ik heel weinig doen dit weekend.
Ik wil lekker naar buiten vandaag maar gezien het weer, nee laat maar!
Morgen wel even langs mijn schoonmoeder, geloof dat we daar gaan eten.

Beetje een baalweekend dus, al is even lekker thuis zijn ook wel fijn.
Als ik mijn vriend weg kan schoppen bij de tv kan ik misschien even lekker wat series kijken op Netflix :P
<<

Anoniem57

Bericht 10 Mei 2014 12:27

Re: Weekendplannen!

Lady schreef:Veel plezier bij Harri's verjaardag Poubelle! Ik kan jammergenoeg niet komen want ik zit het hele weekend in de nachtdienst. Verder ook geen plannen dus. Saaaaaai!



Aan het einde vd maand wel lekker door je ORT!

Hier hebben we het hele weekend geen plannen, ik ben te moe en lamlendig om wat te doen ook, dus vandaag is voor mij vervroegd Moederdag terwijl mijn vriend onze dochter bezig houdt. Morgen is hij de hele dag weg, voetballen.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 10 Mei 2014 12:31

Re: Weekendplannen!

Vervelend dat je zo moe bent Parel!

Ik ben vandaag naar een dorpje verderop geweest en daar een beetje rond gewandeld en lekker van de zon genoten. Morgen geen plannen! Lekker uitslapen!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 10 Mei 2014 12:33

Re: Weekendplannen!

Vanochtend naar Ikea geweest, daar lekker ontbeten en een kinderstoel gehaald voor bij mijn ouders. Straks gaan we bij mijn ouders langs en vanavond lekker eten bij een pannenkoekenboerderij.

Morgen mijn allereerste moederdag als moeder :smile:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem50

Bericht 10 Mei 2014 12:54

Re: Weekendplannen!

Argh, wat dom! Ik dacht dat ik een avondfeestje-bbq had, maar nu blijk ik vanmiddag al verwacht te worden. Want we eten rond 16.00u. Eh, nu moet ik ook nog opschieten ook. Volgende keer toch eens eerder vragen wanneer ze me verwachten. :palm:
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers