Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


vinyl op tegels

<<

Anoniem20

Bericht 10 Sep 2013 21:05

vinyl op tegels

in de hal liggen (vind ik...) lelijke tegels. het oogt zo donker en kil. nu wil ik daar zeil met laninaatprint leggen. het liefst echt laminaat, maar dat wordt incl tegels te hoog ivm deuren, en ik wil er niet teveel aan spenderen.


kun je dit er zo overheen plakken, en is dit een makkelijk klusje?
<<

Anoniem73

Bericht 10 Sep 2013 21:12

Re: vinyl op tegels

Ik denk wel dat je dat erin moet laten leggen. Lijkt mij niet makkelijk dit zelf te doen. En plakken doe je gewoon met dubbelzijdig tape.
<<

Anoniem 82

Bericht 10 Sep 2013 21:32

Re: vinyl op tegels

Ik heb in mijn vorige huis zeil laten leggen over de tegeltjes van de keukenvloer. Zelf doen zou ik echt niet aandurven, maar als je handig bent is het misschien wel te doen. Het is heel precies werk met snijden, en ik zag mezelf al scheef snijden of teveel eraf halen, haha. Afhankelijk van de oppervlakte kun je het gewoon los leggen (kleinere ruimtes) of plakken met dubbelzijdige tape langs de randen.
<<

Anoniem20

Bericht 10 Sep 2013 21:38

Re: vinyl op tegels

heb je de voegen van de tegels eerst op laten vullen?
<<

Anoniem33

Bericht 10 Sep 2013 21:39

Re: vinyl op tegels

Is het een ruimte recht toe recht aan? Wij hebben in onze woonkamer (of eigenlijk hele beneden verdieping) een hoogwaardig vinyl liggen en ik vond het echt makkelijk eruit zien hoe ze het neerlegte!

Ik zou het zelf in een kleine ruimte ook wel aandurfen!
<<

Anoniem33

Bericht 10 Sep 2013 21:39

Re: vinyl op tegels

IK zou overigens wel zorgen voor een goede egale ondergrond!! door vinyl zie je namelijk alles heen!
<<

Anoniem20

Bericht 10 Sep 2013 21:47

Re: vinyl op tegels

het is een kleine hal. Vinyl moet wel vastliggen denk ik, gezien we er dagelijks 100x overheen lopen...bij wijze van..
ik las het inderdaad van de voegen, dat wordt nog een klus denk ik.
<<

Anoniem 82

Bericht 10 Sep 2013 21:57

Re: vinyl op tegels

Ik heb de voegen toen niet opgevuld. Het waren hele kleine tegeltjes en dus een heleboel voegen, maar ik heb echt mazzel gehad. Er was niks te zien van de voegen! Maar dat kan inderdaad wel gebeuren.
<<

Eppie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 441

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:56

Bericht 10 Sep 2013 22:46

Re: vinyl op tegels

Wat betreft de voegen, kun je er geen egaline over heen doen? Dit is dun cement wat je makkelijk kunt verspreiden.
Afbeelding
<<

Anoniem5

Bericht 11 Sep 2013 07:13

Re: vinyl op tegels

Ik heb het destijds zelf gelegd in de keuken en dat was echt een eitje. Was wel echt een kwaliteitsvloer van stevig en dik vinyl, ik weet niet of ik het net zo mooi en netjes had gekund bij een goedkopere dunnere. Ik deed het gewoon mrt een standymesje en lineaal erlangseb het toen niet vastgeplakt, het bleef gewoon prima liggen op 70m2.

Ik zou een tegelvloer wel eerst wat egaliseren als je voor een goedkoper vinyl gaat.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers