Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dagje weg binnen

<<

Anoniem103

Bericht 08 Mei 2014 12:57

Dagje weg binnen

Weet iemand nog leuke dingen om te doen die binnen zijn met kleine kinderen? Mijn zoontje is morgen jarig en hij mocht kiezen wat hij wil doen. Hij wilde eigenlijk naar de Linnaeushof maar daar wordt het het weer niet voor. Het liefst in de omgeving Amsterdam/Hoofddorp/Het Gooi. Een leuke binnenspeeltuin is ook goed, bij Chimpie Champ in Aalsmeer zijn we al vaak geweest dus liever iets anders.
<<

Anoniem219

Bericht 08 Mei 2014 13:01

Re: Dagje weg binnen

En in de van Zanten hal in nieuw vennep dan? Dat is met die opblaas dingen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 08 Mei 2014 13:01

Re: Dagje weg binnen

Ik vind Kidzcity in Utrecht heel leuk, veel leuker dan de meeste indoorspeeltuinen. Of vind je dat te ver?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem103

Bericht 08 Mei 2014 13:21

Re: Dagje weg binnen

Aagje! schreef:En in de van Zanten hal in nieuw vennep dan? Dat is met die opblaas dingen.


Ja maar ik denk dat dat veel springkussens zijn? Mijn zoontje kan niet zo goed springen dus dat is hij altijd vrij snel zat.

Utrecht is niet te ver, daar ga ik even naar kijken!
<<

Anoniem219

Bericht 08 Mei 2014 13:24

Re: Dagje weg binnen

Tania schreef:
Aagje! schreef:En in de van Zanten hal in nieuw vennep dan? Dat is met die opblaas dingen.


Ja maar ik denk dat dat veel springkussens zijn? Mijn zoontje kan niet zo goed springen dus dat is hij altijd vrij snel zat.

Utrecht is niet te ver, daar ga ik even naar kijken!


Ook, maar ook van die opblaas storm banen bv
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:25

Bericht 08 Mei 2014 13:49

Re: Dagje weg binnen

Ik ga heel regelmatig naar Ballorig. Mijn dochtertje is wel een heel stuk jonger, maar vind het geweldig om te `hupsen`op de trampoline of te glijden op 1 van de glijbanen. Ik weet dat er ook een Ballorig in Amsterdam-Zuidoost zit, daar ben ik een aantal jaar geleden geweest met mijn neefje van toen 8, zoontje van een vriendin van 6 en haar dochtertje van toen net 1, en iedereen heeft zich enorm vermaakt daar.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 08 Mei 2014 14:10

Re: Dagje weg binnen

Sea Life in scheveningen is misschien ook leuk, al is dat wel een stukje rijden.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem171

Bericht 09 Mei 2014 09:07

Re: Dagje weg binnen

Gefeliciteerd met jullie zoontje!

Wat zijn jullie uiteindelijk gaan doen?

Glow in the dark midgetgolf vonden mijn kinderen ook heel erg leuk, maar dat is geen dagvullend programma. Eventueel daarna lunchen en kids laten spelen bij the Beach.
<<

Anoniem103

Bericht 09 Mei 2014 15:34

Re: Dagje weg binnen

Hij wilde niet meer weg toen hij zijn cadeau had gehad. Hij wilde alleen nog met de cars lego spelen :laughcry:. We zijn vanmiddag nog wel naar de bioscoop geweest maar verder dus thuis gespeeld.

Het was de beste verjaardag ooit zei hij net :heart:
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8838

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 09 Mei 2014 15:41

Re: Dagje weg binnen

Aah wat schattig Tania!

Gefeliciteerd met je zoon, 4 jaar al weer!
2012
2016
2020

Instagram
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 09 Mei 2014 16:50

Re: Dagje weg binnen

Gefeliciteerd! En wat lief dat hij dat zei.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 09 Mei 2014 19:46

Re: Dagje weg binnen

Ahh gos, wat lief! Gefeliciteerd!!
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers