Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Postcodeloterij,grote geldprijs bij mij in de wijk!

<<

caribbeanlover

Bericht 08 Mei 2014 10:22

Re: Postcodeloterij,grote geldprijs bij mij in de wijk!

Wat is klein?
<<

Anoniem86

Bericht 08 Mei 2014 10:29

Re: Postcodeloterij,grote geldprijs bij mij in de wijk!

Bon van ici paris, bloemen, stroopwafels en boek twv 30 euro
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Mei 2014 12:08

Re: Postcodeloterij,grote geldprijs bij mij in de wijk!

Dacht dat je met de PL alleen maar geld kon winnen. Ik heb ooit een reis gewonnen, da's ook het enige echte grote.
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 08 Mei 2014 12:13

Re: Postcodeloterij,grote geldprijs bij mij in de wijk!

Wij winnen zo'n beetje om de maand de ijsprijs... en laatst kaartjes voor Kenau. We hebben nog nooit geld gewonnen.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 08 Mei 2014 12:14

Re: Postcodeloterij,grote geldprijs bij mij in de wijk!

Mijn collega woont naast familie van haar, familie had loten en collega niet. Daar is in de wijk ook een prijs gevallen, weinig deelnemers dus de familie van mijn collega is miljonair geworden. Lijkt me toch zuur! Al zegt mij collega dat ze er geen seconde van gebaald heeft.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem86

Bericht 08 Mei 2014 12:19

Re: Postcodeloterij,grote geldprijs bij mij in de wijk!

caribbeanlover schreef:Dacht dat je met de PL alleen maar geld kon winnen. Ik heb ooit een reis gewonnen, da's ook het enige echte grote.


Een reis is toch ook geen geld?
<<

Anoniem112

Bericht 08 Mei 2014 12:21

Re: Postcodeloterij,grote geldprijs bij mij in de wijk!

Wij waren ook nooit lid, tot dit jaar, toen viel de oudejaarsknaller in een dorp hier heeeel erg dichtbij.. (vrouwenpolder) veel bekenden van ons wonnen toen heel veel geld. Wij twijfelden altijd al om lid te worden maar toen was de kogel gauw door de kerk!
<<

Anoniem193

Bericht 08 Mei 2014 13:08

Re: Postcodeloterij,grote geldprijs bij mij in de wijk!

caribbeanlover schreef:
Alibi schreef:Ik heb al 1645 verdient door niet mee te spelen in de 10 jaar dat ik op mijzelf woon.



Dat heb je precies uitgerekend zeg of zeg je maar wat? :)


11,75 per trekking. 14 trekkingen per jaar. En dat 10 jaar lang.
<<

Anoniem136

Bericht 08 Mei 2014 13:12

Re: Postcodeloterij,grote geldprijs bij mij in de wijk!

Wij winnen regelmatig kleine prijzen. IJsprijs, bloemprijs. Laatst vakantieveilingen tegoed van 50 euro. In het derde jaar dat we meespeelden hebben we 2000 euro gewonnen en viel de kanjer in het gebouw naast ons. Ik zou het niet snle meer opzeggen :laughcry: het is trouwens 13 trekkingen per jaar (bij mij in elk geval).
<<

Anoniem193

Bericht 08 Mei 2014 13:14

Re: Postcodeloterij,grote geldprijs bij mij in de wijk!

Oh ja dat weet ik nog lucy!
Op internet staat 14x. Maar zoiets dus.
Wij doen trouwens helemaal nooit mee aan loterijen en gokken ook niet.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Mei 2014 13:15

Re: Postcodeloterij,grote geldprijs bij mij in de wijk!

Pippa schreef:
caribbeanlover schreef:Dacht dat je met de PL alleen maar geld kon winnen. Ik heb ooit een reis gewonnen, da's ook het enige echte grote.


Een reis is toch ook geen geld?


Klopt, maar was ook niet met de PL aangezien ik daar nooit lid van ben geweest.
<<

Anoniem73

Bericht 08 Mei 2014 13:45

Re: Postcodeloterij,grote geldprijs bij mij in de wijk!

Ik doe mee aan de Staatsloterij en vriendenloterij. Sinds een half jaar bij de Staatsloterij en elke maand tot nu toe 30 euro gewonnen en bij de vriendenloterij extra loten en 2x prijs naar keuze.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Mei 2014 15:31

Re: Postcodeloterij,grote geldprijs bij mij in de wijk!

Elke maand 30, zo da's best leuk zeg. Mijn ouders doen al veel langer mee met de SL en hebben nooit wat gewonnen.
<<

Anoniem187

Bericht 08 Mei 2014 21:12

Re: Postcodeloterij,grote geldprijs bij mij in de wijk!

Wij doen met met de Postcodeloterij en de Staatsloterij. Rijk worden we er alleen niet van.
<<

Anoniem50

Bericht 08 Mei 2014 21:18

Re: Postcodeloterij,grote geldprijs bij mij in de wijk!

Ik heb gisteren een 1/5 staatslot gekocht. Vannacht droomde ik dat ik de jackpot had gewonnen (17 miljoen : 5 = mooi bedrag). Zaterdagavond zullen we het weten. Denk dat ik niet verder kom dan 3 euro. :P
<<

Anoniem86

Bericht 08 Mei 2014 21:20

Re: Postcodeloterij,grote geldprijs bij mij in de wijk!

Marley, die gaan wij al winnen! Wij hebben 5 1/5 loten. Hebben vorig jaar op vriend zijn verjaardag een lot gekregen, en sindsdien van alle winst kopen we al ruim een jaar lang nieuwe loten, haha, zo blijft het een leuk grapje :) Nu de hoofdprijs nog een keer..
<<

Anoniem50

Bericht 08 Mei 2014 21:24

Re: Postcodeloterij,grote geldprijs bij mij in de wijk!

Dat is dus ook hoe ik het doe. Ik hoef geen 17 miljoen, 1/5e ervan is ook meer dan voldoende. Ik investeer 3 euro en als ik iets win dan koop ik daarvan een nieuw lot of loten. Ik vind het op deze manier gewoon leuk om mee te doen. En er is geen man overboord als ik helemaal niets win.

Maar als je wint, delen mag. ;)
<<

Anoniem185

Bericht 09 Mei 2014 00:50

Re: Postcodeloterij,grote geldprijs bij mij in de wijk!

Zo'n straatprijs is een keer in de straat naast ons gevallen. Mijn ouders hebben toen direct opgezegd omdat ze zeiden dat er vast nooit meer een prijs in die paar straten zou vallen.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 09 Mei 2014 09:28

Re: Postcodeloterij,grote geldprijs bij mij in de wijk!

Mijn zusje woont nu samen met haar vriend en die spelen nu ongeveer een half jaar mee. Mijn ouders spelen al jaren mee. Mijn zusje heeft nu al vaker prijs gehad dan mijn ouders. We hadden het er op het werk over. Daar zeiden ze dat hoe meer mensen met dezelfde postcode/uit dezelfde straat meespelen hoe groter de kans is dat je wint want meer mensen/loten. Mijn ouders wonen achteraf en zijn waarschijnlijk de enige die daar meespelen. En daardoor weinig kans dat er prijs valt.
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Mei 2014 10:14

Re: Postcodeloterij,grote geldprijs bij mij in de wijk!

Pak zonet de post zit er een flyer bij dat vanavond de uitreiking is met een optreden van Wolter Kroes. Zo'n flyer maakt het nog eens extra zuur dat wij niet mee doen. Nou maar hopen dat er geen bekende winnen ;).
<<

Anoniem85

Bericht 09 Mei 2014 10:41

Re: Postcodeloterij,grote geldprijs bij mij in de wijk!

Wij spelen mee, wil niet meemaken dat hij hier valt en wij doen niet mee.
Meer dan ijs en bloemen nooit gewonnen.

Mijn ouders doen mee met zowel hun huidige adres als hun oude adres, ze durven de oude niet op te zeggen.
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Mei 2014 12:39

Re: Postcodeloterij,grote geldprijs bij mij in de wijk!

Er staat vet gedrukt ''Gefeliciteerd''.....................nou niet voor mij dus! :(
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Mei 2014 09:05

Re: Postcodeloterij,grote geldprijs bij mij in de wijk!

Nou het hele buiten gebeuren is ivm het weer afgelast na 15 min. Iedereen die mee deed kreeg sowieso 840 euro en de grote prijzen waren 2 dgn daarvoor al opgenomen. Die vielen overigens allemaal in een soort van 55+ woning dus als we meededen hadden we toch niks groots, maar 840 is ook mooi meegenomen. Een collega van mij man had 2 loten en daardoor dus het dubbele................toch leuk!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot]

cron