Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


WK 2014

<<

Anoniem50

Bericht 07 Mei 2014 20:59

WK 2014

Over een maand is het alweer zo ver; Het WK. Op donderdag 12 juni wordt de eerste wedstrijd gespeeld uit groep A; Brazilië - Kroatië, 18.00u in Sao Paulo. Naar mijn mening is dat een wedstrijd waar niemand voor klaar hoeft te zitten, omdat Brazilië sowieso zal winnen. Op vrijdag 13 juni speelt Nederland zijn eerste wedstrijd. Spanje - Nederland, 21.00u in Salvador. Het lijkt me een leuke wedstrijd om te kijken, maar ben bang dat we er daarna ook gelijk uit liggen. We zitten gewoon niet in een makkelijke poule.

Nu heb ik geen topic geopend om mijn eigen mening erdoor te drukken, maar het lijkt me wel leuk om over het WK te praten. De oranjekoorts slaat al toe op de televisie, dus misschien dat we er ook iets mee kunnen doen op het forum?

Afbeelding
<<

Anoniem51

Bericht 07 Mei 2014 21:07

Re: WK 2014

Hier zullen wel zoveel mogelijk wedstrijden gevolgd worden, thuis. Ik vind het eigenlijk erg leuk allemaal, die wk-koorts. Hoe ver wij komen, geen idee, daar heb ik geen verwachtingen van.

Volgens mij wilden de burgemeesters een poule opzetten :yes:
<<

Anoniem58

Bericht 07 Mei 2014 21:08

Re: WK 2014

Ik denk ook dat we er zo uitleggen, zelfs m'n zoon van 7 ziet er geen heil in.
Vind het WK altijd wel heel leuk, hou wel van de Oranje koorts, helaas is het vaak maar van korte duur.
Ga wel zo veel mogelijk kijken en studio voetbal volgen :yes:
<<

Anoniem50

Bericht 07 Mei 2014 21:14

Re: WK 2014

Dat is altijd leuk, Dundas!

Bolletje, dat geeft al aan wat we ervan kunnen verwachten. Kinderen zijn daar meestal heel sterk/scherp in. Maar ik hoop nog steeds dat we nu het feestje wel krijgen wat ons vier jaar geleden door de neus is geboord. :P

Nog een kwartier en dan gaat Johnny de Mol op pad. Volgens mij met als doel het elftal te leren kennen. Ik zit er nu toch alweer klaar voor.
<<

Anoniem130

Bericht 07 Mei 2014 21:16

Re: WK 2014

Marley schreef:Maar ik hoop nog steeds dat we nu het feestje wel krijgen wat ons vier jaar geleden door de neus is geboord. :P



We hebben nog steeds een corner tegoed! :face: :thumbdown:
<<

Burgemeester Julia

Bericht 07 Mei 2014 21:19

Re: WK 2014

Dundas schreef:Hier zullen wel zoveel mogelijk wedstrijden gevolgd worden, thuis. Ik vind het eigenlijk erg leuk allemaal, die wk-koorts. Hoe ver wij komen, geen idee, daar heb ik geen verwachtingen van.

Volgens mij wilden de burgemeesters een poule opzetten :yes:
Dat klopt inderdaad! Houd het forum dus goed in de gaten :)
<<

Anoniem58

Bericht 07 Mei 2014 21:26

Re: WK 2014

Haha Christian weet nog hoe het bij het EK ging, hij heeft er echt geen vertrouwen in. Ik ga ook Johnny kijken, maar eerst ff op zoek naar god.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12143

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Mei 2014 21:37

Re: WK 2014

ik kijk nu johnny. Wij zullen zeker heel wat wedstrijden kijken. hopelijk zijn ze nu wat beter dan op het EK
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 08 Mei 2014 10:45

Re: WK 2014

Marley schreef: Het lijkt me een leuke wedstrijd om te kijken, maar ben bang dat we er daarna ook gelijk uit liggen. We zitten gewoon niet in een makkelijke poule.

Zijn Chili en Australië zo goed dan? Ik denk wel dat we de groepsrondes door komen.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 08 Mei 2014 10:59

Re: WK 2014

Australië is de zwakste van de vier volgens mij. Ze zijn in hun continent wel de sterkste, maar daar is ook geen land van hetzelfde kaliber.

Ik heb gisteren toevallig even het speelschema opgezocht, handige tijden! 1x 18:00 en 2x 21:00 uur spelen geloof ik.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem304

Bericht 08 Mei 2014 11:01

Re: WK 2014

Volgens mij is Australië ook zwak idd. Nou zou wel leuk zijn als we van Spanje winnen in de groepsrondes! :D
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 08 Mei 2014 11:07

Re: WK 2014

Leuk! Ik ga de wedstrijden van Nederland en België sowieso kijken. Ik hoop dat Nederland het goed doet, maar ik heb meer vertrouwen in België.
<<

Zero

Bericht 08 Mei 2014 12:00

Re: WK 2014

Niet makkelijke poul?
Oke, van Spanje hebben we nu inmiddels te vaak klop gehad, maar die etters moeten nu ook maar eens opzouten. EK, WK, EK... het is nu even klaar met Spanje hoor.
Maar oke, Spanje is een flinke uitdaging.

Maar Australië? Chili? Die heb ik echt niet hoog zitten hoor.
Niet dat ik Nederland hoog heb zitten, maar die 2 moeten we kunnen hebben. En dan zouden we door zijn.


Mijn voorspellingen:
Groep A: Brazilië (jeeeeeej) en Cameroon (geen idee waarom, zal wel niet maar zou ik leuk vinden)
Groep B: Spanje (bléé) en Nederland (jeeeeeej)
Groep C: ... geen idee. Don't really care.
Groep D: Engeland en Italie.
Groep E: ... Frankrijk en..?
Groep F: Argentinie en ...?
Groep G: Duitsland en Portugal (ben ik bang, zou USA leuker vinden maar dat zijn volgens mij ook een stel sukkels)
Groep H: Rusland en Belgie (omdat ik dat wil, niet omdat ik zo'n vertrouwen heb in het Belgische team - maar dat is enkel gebaseerd op dat ik ze al heel lang niet heb gezien)
<<

Anoniem50

Bericht 08 Mei 2014 13:01

Re: WK 2014

Cotton schreef:
Marley schreef: Het lijkt me een leuke wedstrijd om te kijken, maar ben bang dat we er daarna ook gelijk uit liggen. We zitten gewoon niet in een makkelijke poule.

Zijn Chili en Australië zo goed dan? Ik denk wel dat we de groepsrondes door komen.


Deze twee landen zouden we moeten kunnen hebben, maar... Nederland staat erom bekend dat als ze één keer een tegenslag krijgen (in dit geval verliezen van Spanje) ze hun hoofd laten zakken en dan kan het zo maar zijn dat ze alle wedstrijden in de poule verliezen.

Ik hoop alleen dat we nu eens winnen van Spanje, dan gaat het er allemaal heel anders uitzien.
<<

Anoniem59

Bericht 08 Mei 2014 15:00

Re: WK 2014

Ik denk niet dat ik eronder uit kan komen met twee voetballende zoons :)

We gaan eerst nog op 17 mei met zijn drietjes naar een wedstrijd van het Nederlands elftal. Geen idee tegen wie, iets obscuurs als Ecuador of zo? Gaat vast leuk worden, die twee mannetjes zitten er helemaal in en ik vind het ook wel vermakelijk :)
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2826

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 08 Mei 2014 16:28

Re: WK 2014

Ik ben tijdens het WK op vakantie in Italië. Heerlijk vind ik dat, alle wedstrijden daar ergens op terras kijken.
<<

Anoniem110

Bericht 08 Mei 2014 17:07

Re: WK 2014

Ik ga zeker kijken en hoop ook alle wedstrijden te kunnen zien zeker die van de Nederland maar als het even mee zit ook de andere wedstrijden. Ik verheug me er nu al op!
<<

Anoniem187

Bericht 08 Mei 2014 21:01

Re: WK 2014

Ik heb er ook al zin in :D
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1063

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 09 Mei 2014 10:14

Re: WK 2014

Wij hebben er hier ook al zin in.
In 2010 zijn we in Zuid-Afrika geweest en in 2012 in Oekraine.
Vorig jaar hebben we een zoontje gekregen dus zit Brazilie er niet in haha. Dat wordt weer thuis kijken dus dat zal even 'wennen' zijn.

Oranje krijgt het wel lastig. Australie is te doen inderdaad, maar Chili is ook een moeilijk land. Ik ben heel benieuwd wat ze nu tegen Spanje gaan doen. Als ze winnen of gelijk spelen heb ik nog wel de hoop dat ze doorgaan.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 09 Mei 2014 12:09

Re: WK 2014

Miccie, wat gaaf zeg!!

Ik ga het ook zeker kijken, ik vind dat altijd wel gezellig. Aantal vrienden uitnodigen, hapjes en bier, ik vermaak me wel :)
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 09 Mei 2014 18:08

Re: WK 2014

Wij hebben er ook zin in! Wij supporteren voor Nederland en België. Ik denk sowieso dat we geen enkele ploeg moeten onderschatten, ben echt benieuwd!

Een poule is leuk! Al ben ik er niet zo goed in :D
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Burgemeester Esmee

Bericht 14 Mei 2014 12:12

Re: WK 2014

Nog even geduld dames, de gegevens van de wk-poule worden 28 mei bekend gemaakt. Zo heeft iedereen nog voldoende tijd om de wedstrijden te voorspellen en de bonusvragen in te kunnen vullen!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12143

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Mei 2014 12:32

Re: WK 2014

hier komt de oranje koorts ook al

had wel graag naar de laatste wedstrijd gewild voor ze naar het wk gaan maar dan zijn we op vakantie. Voor het EK zijn we er wel geweest was een hele leuke wedstrijd
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 14 Mei 2014 12:33

Re: WK 2014

Ohhh, nog 2 weken wachten dus voor de poule. Spannend!
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 15 Mei 2014 12:50

Re: WK 2014

Hier ook al veel zin in het wk! De eerste wedstrijd ga ik kijken in het Philips stadion in combinatie met een concert van Guus meeuwis! Heel veel zin in.
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers