Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Twee dagen en 1 nacht weg, iemand leuk idee?

<<

Anoniem112

Bericht 07 Mei 2014 13:28

Twee dagen en 1 nacht weg, iemand leuk idee?

Volgend weekend gaan mijn man en ik samen weg, kinderen gaan naar opa en oma.
We willen zaterdagochtend vroeg vertrekken en dan zondag rond etenstijd (18 uur) weer terug zijn.
Wie heeft en leuke ideeën?
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 07 Mei 2014 15:56

Re: Twee dagen en 1 nacht weg, iemand leuk idee?

Wat leuk dat jullie samen even een nachtje weggaan!

Ik weet niet waar je zelf woont maar hier een paar tips:
-Antwerpen (hotel ibis Antwerpen city 30,- per persoon met ontbijt)
-Scheveningen, lekker een strandwandeling maken en salsadansen bij Chicoleo
- Veluwe, hotel in de bossen en lekker naar het bos(hotel best western de Veluwe of Hotel Golden Tulip de Wispelberg, of Golden Tulip Ermelo bij of in de bossen en 30,- per persoon met ontbijt)
-Hotel 2000 in valkenburg met ontbijt 30,- per persoon per nacht.
-Hotel van der valk in Gulpen 30,- per persoon per nacht met ontbijt
-Harderwijk, Hotel van der Valk Hardewijk 30,- per persoon met ontbijt (aanrader!) in de bossen ook)
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Anoniem112

Bericht 07 Mei 2014 20:46

Re: Twee dagen en 1 nacht weg, iemand leuk idee?

Bedankt travel voor je antwoord!

Ik ben er al een beetje uit denk ik, ik wil graag een hotel nabij een wellness en thermen zodat we een dag lekker naar de sauna's enzo kunnen.
Moet alleen mijn man nog overhalen want die durft niet naakt rond te lopen.. Is bang dat hij m niet in bedwang kan houden :smile:
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:30

Bericht 07 Mei 2014 21:00

Re: Twee dagen en 1 nacht weg, iemand leuk idee?

Annemijn schreef:Bedankt travel voor je antwoord!

Ik ben er al een beetje uit denk ik, ik wil graag een hotel nabij een wellness en thermen zodat we een dag lekker naar de sauna's enzo kunnen.
Moet alleen mijn man nog overhalen want die durft niet naakt rond te lopen.. Is bang dat hij m niet in bedwang kan houden :smile:

Sanadome?
<<

Anoniem112

Bericht 07 Mei 2014 21:04

Re: Twee dagen en 1 nacht weg, iemand leuk idee?

Is dat met badkleding suusie?
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:30

Bericht 07 Mei 2014 21:18

Re: Twee dagen en 1 nacht weg, iemand leuk idee?

Ja, wellness waar badkleding verplicht is met een eigen hotel.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 08 Mei 2014 14:59

Re: Twee dagen en 1 nacht weg, iemand leuk idee?

Jammer, dat het met badkleding moet zijn in het weekend. Anders was de Welnessboot van Fitland in Mill nog wel een optie geweest. Daar hebben ze ook een hotel. Overigens je kunt daar ook gewoon naar het hotel gaan en dan zit fitness erbij in. In de kleedkamers van de fitnessruimte zit naast een douche, klein zwembad ook een saunagedeelte zowel gemengd als apart en volgens mij is in dat gedeelte zover ik weet het niet verplicht op daar naakt in te zitten.

Daarnaast is het ook nog een mooie omgeving (veel historie, begin van de WW II oa het defensiekanaal waar je vanaf het hotel kunt wandelen langs de kazamatten naar het Duitslijntje en mooie natuurgebieden dichtbij). Vestingstadje Grave dat aan de Maas zit is ook vrij dichtbij.
<<

Anoniem85

Bericht 09 Mei 2014 08:51

Re: Twee dagen en 1 nacht weg, iemand leuk idee?

Als je naar sanadome wilt, kan je eventueel ook logeren in vd valk Molenhoek, vd valk heeft vaak aanbiedingen.
Je zou dan bijvoorbeeld zaterdags kunnen winkelen en eten in Nijmegen en zondags sanadome doen.
Nijmegen is erg leuk!
<<

Anoniem112

Bericht 09 Mei 2014 08:59

Re: Twee dagen en 1 nacht weg, iemand leuk idee?

Bedankt voor alle tips!

Ik heb uitgebreid op de site van Sanadome gekeken en het lijkt mij wel leuk voor een paar uurtjes of een avond maar geen twee of een volle dag(en)
Dus met de tip van Sun ben ik ook erg blij!

Fred het moet niet perse met badkleding zijn hoor, maar mijn man heeft een beetje koudwatervrees...
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 09 Mei 2014 09:01

Re: Twee dagen en 1 nacht weg, iemand leuk idee?

Van der Valk in Harderwijk inderdaad! Echt ons favoriete plekje. En slecht tien minuten rijden vanaf de Zwaluwhoeve en een half uurtje vanaf de Veluwse Bron.

Via valkvoordeel.nl kun je voordelig boeken.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers