Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Toet en het avontuur van het verdwenen brood

<<

Anoniem193

Bericht 08 Mei 2014 19:51

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Ik was eens aan het bellen met een vriendin terwijl ik weg wilde gaan. Tijdens het bellen alles bij elkaar pakken wat ik nodig had en maar zoeken naar mijn telefoon.
Op een gegeven moment zei ik dat tegen haar. Zegt ze dat ik die in mijn hand heb. Toen vroeg ik ook nog hoe zij dat wist :palm:
<<

Anoniem193

Bericht 08 Mei 2014 19:51

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Lavendel schreef:
ChiQ schreef:Hahaha zo grappig dit! Bolletje, jij spant de kroon LOL!!

Doet me denken aan toen ik net bevallen was, ging ik boodschappen doen, start ik de auto leg Julian warm in de auto, boodschappen ook, kar terug en toen - sleutel weg! Zoeken zoeken zoeken; ik was ten einde raad want hoe kom ik nu thuis met sneeuw, kind in mc en geen voeding bij me? Bel hysterisch mijn pa op, gaat de telefoon in de auto paar keer over en net op het moment dat mijn vader opneemt merk ik op dat mijn boardcomputer zegt dat ik mijn gordel moet opdoen. Oops.


Snap het niet :nopompom:


Ze had de auto al gestart :smile:
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 08 Mei 2014 19:54

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Oja anders doet die computer het natuurlijk niet. Got it!
Smile, it's free!
<<

ChiQ

Bericht 08 Mei 2014 20:02

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Lavendel schreef:
ChiQ schreef:Hahaha zo grappig dit! Bolletje, jij spant de kroon LOL!!

Doet me denken aan toen ik net bevallen was, ging ik boodschappen doen, start ik de auto leg Julian warm in de auto, boodschappen ook, kar terug en toen - sleutel weg! Zoeken zoeken zoeken; ik was ten einde raad want hoe kom ik nu thuis met sneeuw, kind in mc en geen voeding bij me? Bel hysterisch mijn pa op, gaat de telefoon in de auto paar keer over en net op het moment dat mijn vader opneemt merk ik op dat mijn boardcomputer zegt dat ik mijn gordel moet opdoen. Oops.


Snap het niet :nopompom:


Haha, je kan toch niet de auto starten als ie al gestart is dmv de sleutel :) ik zocht dus de sleutel om de auto te starten!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 08 Mei 2014 20:22

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Ik snapte m ook niet, dacht dat je je huissleutel bedoelde :)

Oh en ik ben een hale reep Milka kwijt. Gisteravond opgeborgen en nu is hij weg. M'n man had om 14.00 een afspraak bij de tandarts om 3 gaten te boren en ging daarna werken, kan me haast niet voorstellen dat hij het vandaag gegeten heeft maar hij reageert niet op z'n Whatsapp dus ik weet het niet zeker. Grr.
#teammaple🍁
<<

Anoniem187

Bericht 08 Mei 2014 20:29

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Hahaha Toet en Poubelle, jullie verhalen vind ik toch wel geniaal!
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 08 Mei 2014 20:31

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Ik was pas m'n man kwijt. Hij was op stap geweest en ik lag diep te slapen. Normaal merk ik het als hij thuiskomt. De jongste lag naast mij te slapen. Word ik ineens wakker en kijk op mn telefoon, geen bericht. Ik dommelde weer weg en ineens hoor ik de deurbel 2x ( ik droomde gewoon denk ik).
Dus ik spring het bed uit en loop naar de voordeur, doe het kleine raampje ervan open en roep. Schat! Schat! Huh waar ben je dan.
Ik terug naar binnen en ineens zie ik dat het licht uit is in de woonkamer. Hup licht aan en ja hoor ik zie een flesje drinken op tafel staan. Ik check nog even de badkamer en besluit dan maar om terug naar de slaapkamer te gaan om mijn telefoon te pakken.

Ligt mijn man gewoon in bed!!! Oke half naar onderen geschoven en ik had hem niet gezien omdat ik ook geen bos krullen zag. Neee duh die had hij net die dag afgeschoren.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 08 Mei 2014 20:38

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Haha, wat een leuke verhalen.
Toet, ligt het brood niet in de doos van je tosti-apparaat? Dat heb ik namelijk een keer gehad :palm:
Niet grappig om dat na weken weet terug te vinden....
<<

Anoniem58

Bericht 08 Mei 2014 22:30

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Hahaha wat een grappig topic is dit geworden!

Nou ja ik durfde echt niet te zeggen dat ik mijn telefoon gewoon had. Ik snap ook echt niet hoe het kan want ik had ook nog de jaszak naar buiten getrokken. En m'n ouders waren al aan het knotteren waarom ik mijn telefoon ook ALTIJD bij me heb. Even later waren we door m'n vader de weg kwijt, dus was echt een top wandeling!
<<

Anoniem58

Bericht 08 Mei 2014 22:31

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Mamsie die van jou is ook echt grappig :D
<<

Anoniem50

Bericht 08 Mei 2014 22:34

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Het enige wat ik ooit ben kwijtgeraakt is mijn pinpas. Ik wist van de hele avond nog dat ik geen zakken aan mijn kleding had en dat mijn toenmalige beste vriend mijn pinpas in bewaring had, maar verder? Direct de volgende dag gesmst of hij mijn pinpas had, nee. Ok. Dus oude geblokkeerd, nieuwe aangevraagd en drie dagen later komt hij langs om mij m'n pinpas te brengen. Hij zat in een andere jas. :palm:
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 09 Mei 2014 09:50

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Lavendel schreef:
ChiQ schreef:Hahaha zo grappig dit! Bolletje, jij spant de kroon LOL!!

Doet me denken aan toen ik net bevallen was, ging ik boodschappen doen, start ik de auto leg Julian warm in de auto, boodschappen ook, kar terug en toen - sleutel weg! Zoeken zoeken zoeken; ik was ten einde raad want hoe kom ik nu thuis met sneeuw, kind in mc en geen voeding bij me? Bel hysterisch mijn pa op, gaat de telefoon in de auto paar keer over en net op het moment dat mijn vader opneemt merk ik op dat mijn boardcomputer zegt dat ik mijn gordel moet opdoen. Oops.


Snap het niet :nopompom:


De sleutel zat in het contact... haar boardcomputer zegt niet dat ze gordels om moet als de auto nog niet gestart is...

Oh Chiq, die is ook wel ernstig hoor. Maar goed, net bevallen is wel een excuus :laughcry: .
Jij bent ook een keer vergeten J. een luier om te doen toch? Daar kwam je toen in de supermarkt achter. Daar heb ik ook smakelijk om zitten lachen!
<<

ChiQ

Bericht 09 Mei 2014 11:35

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Pompoen schreef:
Lavendel schreef:
ChiQ schreef:Hahaha zo grappig dit! Bolletje, jij spant de kroon LOL!!

Doet me denken aan toen ik net bevallen was, ging ik boodschappen doen, start ik de auto leg Julian warm in de auto, boodschappen ook, kar terug en toen - sleutel weg! Zoeken zoeken zoeken; ik was ten einde raad want hoe kom ik nu thuis met sneeuw, kind in mc en geen voeding bij me? Bel hysterisch mijn pa op, gaat de telefoon in de auto paar keer over en net op het moment dat mijn vader opneemt merk ik op dat mijn boardcomputer zegt dat ik mijn gordel moet opdoen. Oops.


Snap het niet :nopompom:


De sleutel zat in het contact... haar boardcomputer zegt niet dat ze gordels om moet als de auto nog niet gestart is...

Oh Chiq, die is ook wel ernstig hoor. Maar goed, net bevallen is wel een excuus :laughcry: .
Jij bent ook een keer vergeten J. een luier om te doen toch? Daar kwam je toen in de supermarkt achter. Daar heb ik ook smakelijk om zitten lachen!


O, idd!! Hahahahaha, wat een stunt, kind maar huilen, o, wat heb ik me rot gevoeld.

Maar sowieso, ik ben zó vergeetachtig. Laatst kreeg ik een aanmaning ik heel boos dat bedrijf op gebeld en zij hun administratie ondersteboven gekeerd konden niets vinden en toen vroegen zij of ik even een betaalbewijs kon sturen.
Komt voor elkaar zei ik, heb me rotgezocht maar toen begon het me te dagen: ik wílde wel betalen maar toen ging ik eerst wat anders doen en dacht ik serieus dat ik betaald had. Dat vind ik wel heel erg, dat ik denk dat ik het heb gedaan maar dus niet echt doe.
<<

Anoniem168

Bericht 09 Mei 2014 14:24

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

O dat is echt zo vreemd als er iets verdwenen is en je weet niet waarheen.
Met verhuizen aantal jaar had ik mijn dvd's allemaal netjes in een grote doos gedaan, waaronder mijn muziekdvd's. Eentje daarvan heb ik nooit meer teruggezien, echt heel vreemd. Het is ook niet blijven liggen in het vorige huis, want daar wonen mijn schoonouders en dan was het allang boven water aangezien ze alle kamers eens hebben opgeknapt en dergelijke. Weet ook echt heel zeker dat ik 'm had ingepakt. Blijf het vreemd vinden.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 09 Mei 2014 14:55

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Brooke schreef:O dat is echt zo vreemd als er iets verdwenen is en je weet niet waarheen.
Met verhuizen aantal jaar had ik mijn dvd's allemaal netjes in een grote doos gedaan, waaronder mijn muziekdvd's. Eentje daarvan heb ik nooit meer teruggezien, echt heel vreemd. Het is ook niet blijven liggen in het vorige huis, want daar wonen mijn schoonouders en dan was het allang boven water aangezien ze alle kamers eens hebben opgeknapt en dergelijke. Weet ook echt heel zeker dat ik 'm had ingepakt. Blijf het vreemd vinden.



Zo ben ik eens mijn dure horloge kwijt geraakt in huis. We zijn niet veel later verhuisd en ik ben hem niet meer tegen gekomen. En ik weet wel zeker dat ik hem toen daar thuis had liggen.


Ook ik was een keer mijn vriend kwijt, in de zomer was het. Ik werd wakker 's ochtends en vriend niet in bed, niet in de woonkamer nergens. Ik zowat in paniek. Geen idee waarom, maar ik keek naar buiten op het dakterras (we wonen 1 hoog), en ja hoor meneer ligt daar onder de deken op het ligbed.

Hij kon binnen niet slapen van de warmte.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 09 Mei 2014 15:00

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Ik ben mijn man ook een keer kwijt geweest. In Londen. Waar we onze telefoons vrijwel altijd uit hebben staan. We moesten overstappen, maar het was druk. Toen de metro die we nodig hadden er stond, keek ik om me heen en zag hem niet staan. Dus ik besloot niet in te stappen. Ook toen de metro weg was, was hij nergens te bekennen. Ik bellen, geen gehoor. Ik naar zo'n medewerker, waar ik letterlijk zei: "this will sound incredibly silly but I think I lost my husband". Die blikken waren on-be-taal-baar. Uiteindelijk was man wel ingestapt, hij belde mij terug nadat zijn telefoon eindelijk was opgestart. Ik heb toen de volgende metro gepakt.
L2014 & H2017
<<

Anoniem187

Bericht 09 Mei 2014 22:25

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Geweldig mzcharlotte. Op dat moment was het vast niet grappig, maar ik vind het prachtig!
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:21

Bericht 09 Mei 2014 22:41

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Ik was een keer mijn paspoort kwijt, op het vliegveld nadat we de douane door waren. We moesten al boarden, ik het hele vliegveld over gerend in paniek, bij de douanemensen nagevraagd, op wc's gezocht, bleek die in een ander vakje van mijn tas te zitten :palm:
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 09 Mei 2014 23:10

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Ik ben ook een keer mijn gsm kwijt geweest. Het was een dag waarop we erg moesten haasten. We waren een hele dag in het ziekenhuis geweest (zowel voor mezelf als voor onze zoon) en toen we dus terug op weg naar huis waren, merkte ik dat de medicatie van mijn zoontje niet in zijn tas zat en die dus wellicht nog op het KDV zou staan. Ik dus snel naar hen bellen, om 18u sluiten ze en wij zouden het maar nét halen, maar ze zou op ons wachten.

Ik was nog maar net klaar met bellen toen ik mijn gsm ging zoeken (jawel!) en hem maar niet vond. Ik helemaal in paniek, want ik was ervan overtuigd dat ik die in het ziekenhuis kwijt was geraakt. Ik was daar nog naar het toilet geweest en had mijn gsm toen even op dat bakje waar de wc-rollen inzitten gelegd (geen broekzakken, geen handtas bij). Dus ik zei tegen mijn vriend: Draai maar om hoor, want ik ben mijn gsm daar vergeten. Als we snel zijn, is er hopelijk nog niemand ermee vandoor en anders is hij hopelijk aan het onthaal afgeleverd.

Vriend dus omgedraaid en wij weer op weg naar het ziekenhuis, toen ik opeens tegen hem zei: "Oh schat, ik heb toch juist met mijn gsm naar het kinderdagverblijf gebeld, dan kan ik hem toch helemaal niet kwijt zijn". Hij zat nota bene gewoon in mijn handtas. Echt zo stom, zitten we met twee in de auto en beseffen we alletwee niet dat ik er een minuut geleden nog mee gebeld heb. Maar gelijk terug rechtsomkeer gemaakt en we waren net om 18u bij het kinderdagverblijf voor de medicatie van mijn zoon.

Eind goed, al goed (maar wat voelde ik me stom!) :palm: :palm:
2012 & 2016
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 10 Mei 2014 00:32

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Hahahaha shirtjes, een schoen...geniaal. Ik moest vanmorgen ook aan dit topic denken, want ik was mijn brood ook kwijt. Gisteren was een vriend van me langs geweest en we hebben na het eten mijn keuken opgeruimd. Dus ik heb alles afgezocht...niet te vinden. Wilde hem al appen wat ie met mn brood had gedaan, toen bleek dat ie in de koelkast lag. De logica daarvan snap ik nog steeds niet...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 10 Mei 2014 02:48

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Grappig topic dit! Zo ben ik ooit mijn beugel kwijtgeraakt in de caravan van mijn opa en oma. Ik was een week bij hun op de camping, beugel lag altijd op dezelfde plek op een plankje, op een avond was 'ie nergens meer te vinden. Onverklaarbaar. Moest er een paar jaar geleden nog aan denken, toen mijn opa en oma de caravan verkochten. Wellicht dat die nieuwe eigenaar hem ooit nog eens gevonden heeft...
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 10 Mei 2014 14:18

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Poppy schreef:Hahahaha shirtjes, een schoen...geniaal. Ik moest vanmorgen ook aan dit topic denken, want ik was mijn brood ook kwijt. Gisteren was een vriend van me langs geweest en we hebben na het eten mijn keuken opgeruimd. Dus ik heb alles afgezocht...niet te vinden. Wilde hem al appen wat ie met mn brood had gedaan, toen bleek dat ie in de koelkast lag. De logica daarvan snap ik nog steeds niet...

Mijn schoonouders bewaren hun brood ook in de koelkast. Waarom weet ik niet, het droogt sneller uit.
Soms als ik het brood hier kwijt ben, vind ik het ook terug in de koelkast.

Verder leuke verhalen hier!
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 11 Mei 2014 15:20

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Kiek schreef:Ik was een keer mijn paspoort kwijt, op het vliegveld nadat we de douane door waren. We moesten al boarden, ik het hele vliegveld over gerend in paniek, bij de douanemensen nagevraagd, op wc's gezocht, bleek die in een ander vakje van mijn tas te zitten :palm:



Haha herkenbaar :laughcry:
<<

Anoniem205

Bericht 11 Mei 2014 18:10

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Herkenbaar, maar dan bij mijn vader... vlák voor het inchecken was hij zijn paspoort kwijt. Hij zei al "shit, ik moet terug naar huis" (gelukkig wonen ze maximaal 20 minuten rijden van eht vliegveld vandaan) totdat hij nog even beter in zijn tas voelde.. Sukkel!

En ik, 2 dagen voordat ik op reis ging.. pinpas kwijt. Ik helemaal in paniek en ik was er héilig van overtuigd dat ik, toen ik mijn pinpas voor 't laatst had, ik een rode broek aan had gehad. Maar in die rode broek niks te vinden! Totdat mijn vriend het lumineuze idee kreeg om even al mijn broeken in de wasmand door te zoeken: zat de pas in een blauwe broek. Ja, dan kun je lang zoeken in rode broeken, dan vind je die pinpas natuurlijk nooit!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 11 Mei 2014 20:08

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Hoeveel pinpassen ook gevonden worden door barmannen in de kroeg en nooit worden opgehaald.. echt hele lades vol.

Ik was vroeger na een verhuizing jarenlang mijn teddy kwijt, pas na een verhuizing vele jaren later kwam opeens mijn teddy naar boven. Wat was ik blij!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers