Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Toet en het avontuur van het verdwenen brood

<<

Anoniem156

Bericht 07 Mei 2014 14:05

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Wat vaag! Heb je 'm inmiddels al?

Ik ben ooit een shirtje kwijtgeraakt. Had 'm klaargelegd voor het douchen en toen ik uit de badkamer kwam was ie weg. Dacht eerst dat 1 van m'n huisgenootjes 'm had gejat maar hij was nergens te vinden, heb alles afgezocht en toen ik weg was heeft een huisgenootje nog een keer gezocht. dat ding was gewoon ineens weg.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 07 Mei 2014 14:19

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Dat is stom!

Reva dat vind ik wel geniaal! Zo ben ik eens een shirtje kwijt geraakt. Was echt een tof ding, stond zo leuk! Na het werk in een kroeg gingen we nog wat drinken in een andere kroeg, ik weet nog dat ik het heel warm had dus ik had mijn shirt uitgedaan en bij mijn jas gelegd. Ik kan me alleen niet herinneren wat ik onder dat shirt aan had.. Ik zal toch niet de hele avond in mijn hemd hebben gelopen? Het blijft een mysterie.
R. 2013
D. 2016
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 07 Mei 2014 15:13

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Ik een keer mijn rechterschoen... de linker heb ik nog steeds :banaan: en ik was niet eens dronken. Jeetje wat heb ik lopen te zoeken!

Brood al gevonden?
<<

Anoniem260

Bericht 07 Mei 2014 17:11

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Zo ben ik nu al een week een zak diepvries-doperwten kwijt...
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 07 Mei 2014 17:25

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Poubelle schreef:Wat vaag! Heb je 'm inmiddels al?

Ik ben ooit een shirtje kwijtgeraakt. Had 'm klaargelegd voor het douchen en toen ik uit de badkamer kwam was ie weg. Dacht eerst dat 1 van m'n huisgenootjes 'm had gejat maar hij was nergens te vinden, heb alles afgezocht en toen ik weg was heeft een huisgenootje nog een keer gezocht. dat ding was gewoon ineens weg.


En je bier van je afgesloten binnenplaats! Raar huis heb jij ;)
Smile, it's free!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 07 Mei 2014 17:48

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Tabbie schreef:Ik een keer mijn rechterschoen... de linker heb ik nog steeds :banaan: en ik was niet eens dronken. Jeetje wat heb ik lopen te zoeken!


Liep wel lastig zeker, met één schoen!
❤ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 07 Mei 2014 17:58

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Bliss schreef:
Tabbie schreef:Ik een keer mijn rechterschoen... de linker heb ik nog steeds :banaan: en ik was niet eens dronken. Jeetje wat heb ik lopen te zoeken!


Liep wel lastig zeker, met één schoen!


:hulde:
<<

Anoniem156

Bericht 07 Mei 2014 18:39

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Lavendel schreef:
Poubelle schreef:Wat vaag! Heb je 'm inmiddels al?

Ik ben ooit een shirtje kwijtgeraakt. Had 'm klaargelegd voor het douchen en toen ik uit de badkamer kwam was ie weg. Dacht eerst dat 1 van m'n huisgenootjes 'm had gejat maar hij was nergens te vinden, heb alles afgezocht en toen ik weg was heeft een huisgenootje nog een keer gezocht. dat ding was gewoon ineens weg.


En je bier van je afgesloten binnenplaats! Raar huis heb jij ;)


Haha dat shirtje was in een ander huis!
Maar ohja dat bier, was ik helemaal vergeten! Ben er nog steeds een beetje pissig om, en ik vind het nog steeds raar.
<<

Anoniem222

Bericht 07 Mei 2014 20:07

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Dat was zooo bizar met dat bier! Mega raar.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 07 Mei 2014 20:31

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Bliss schreef:Ik was laatst m'n ei kwijt :laughcry: Had ik op het werk in de koelkast gelegd en in de pauze wilde ik hem eten en was ie verdwenen.


Scheelt weet je in ieder geval waar je heen moet gaan de volgende keer als je je ei kwijt moet
2015 💙
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 07 Mei 2014 21:50

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Nog steeds geen enkel spoor van het brood.

HAHA Tabbie je schoen, wtf haha een vriendin van mij had dat ook een keer op stap maar die hebben we wel teruggevonden.
Dat bier bij jou, Poubelle was ook echt vaag ja. Mijn fiets is laatst ook van onze binnenplaats gestolen terwijl hij kapot is.. Sukkels
<<

Anoniem331

Bericht 07 Mei 2014 21:52

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Ik ken er ook zo'n een. Tangerine en het verhaal van de verdwenen fietssleutel. Echt, ik heb mijn fiets amper een maand :(

Nadeel van een brood is dat wanneer die ergens ligt te wachten tot het gevonden word, het wel kan gaan schimmelen, dat doet een fietssleutel dan weer niet.
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 08 Mei 2014 08:30

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Wat is het bier verhaal van Poubelle dan? :banaan:
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 08 Mei 2014 15:35

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Tulp schreef:
Bliss schreef:Ik was laatst m'n ei kwijt :laughcry: Had ik op het werk in de koelkast gelegd en in de pauze wilde ik hem eten en was ie verdwenen.


Scheelt weet je in ieder geval waar je heen moet gaan de volgende keer als je je ei kwijt moet


Wooow! Te flauw, maar toch: :good:

Ik ben ook al 1 1/2 week een brood kwijt.. Echt heel bijzonder..
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem86

Bericht 08 Mei 2014 15:36

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Wij zijn een pakje vleeswaren kwijt. Zeker weten gekocht met boodschappen doen, en zeker weten uit de auto gehaald, maar daarna? GEEN idee, hij is NIET te vinden.....
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:30

Bericht 08 Mei 2014 15:56

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

.
Laatst gewijzigd door Suusie op 08 Aug 2016 08:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 08 Mei 2014 16:07

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Poubelle had drieckratten bier gekocht en op haar binnenplaats gezet wat niemand kan zien en waar niemand bij kan (echt niet! Harrison en ik hebben het gecheckt, de spinnenwebben hingen nog op de trap naar het dak), alleen via haar huis. En een 2u later was er 1 weg terwijl ze gewoon thuis was.

Toch?
Smile, it's free!
<<

Anoniem222

Bericht 08 Mei 2014 16:20

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Haha, over die spinnenwebben had ik nog niet eens bedacht dat er dus echt niemand langs de trap is gegaan.
Maar inderdaad.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 08 Mei 2014 16:46

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Suusie schreef:Zo ben ik ook een keer eem bakje filet american "kwijt" geraakt. Ik wist zeker dat ik het na betalen in de tas had gestopt. Overal gezocht inclusief in de auto... paar dagen later vond ik hem toch in de auto. Gewoon onder de stoel waar ik meerdere keren gekeken had. :confused:


Zo ben ik een keer mijn telefoon kwijt geraakt. Heel de auto afgezocht niks gevonden. Gelukkig zou ik een week later, bij een nieuwe provider klant worden en had ik alles weer in huis. Een week met de telefoon van mijn ex-schoonmoeder gedaan.
Een half jaar auto maakt mijn vader de auto een keer goed schoon komt hij mijn telefoon tegen. :laughcry:
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem58

Bericht 08 Mei 2014 17:31

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Ik was ook laatste mijn telefoon kwijt, tijdens een lange wandeling met m'n ouders. Ik voelde hem ineens niet meer in mijn zak en was toch wel lichtelijk in paniek. We zijn zo'n 1,5 km terug gelopen tot ik hem ineens voelde. In de jaszak waar ik al de hele tijd in zat te voelen... Ik heb toen geroepen dat hij ergens in het gras lag :p
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 08 Mei 2014 17:59

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Haha, bolletje, ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan :wink:

Ik blijf dit topic volgen, fascinerend hoe sommige dingen kunnen verdwijnen. Al een spoor van je brood, Toet?
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem64

Bericht 08 Mei 2014 18:37

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Bolletje schreef:Ik was ook laatste mijn telefoon kwijt, tijdens een lange wandeling met m'n ouders. Ik voelde hem ineens niet meer in mijn zak en was toch wel lichtelijk in paniek. We zijn zo'n 1,5 km terug gelopen tot ik hem ineens voelde. In de jaszak waar ik al de hele tijd in zat te voelen... Ik heb toen geroepen dat hij ergens in het gras lag :p



:lol:
<<

ChiQ

Bericht 08 Mei 2014 18:56

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

Hahaha zo grappig dit! Bolletje, jij spant de kroon LOL!!

Doet me denken aan toen ik net bevallen was, ging ik boodschappen doen, start ik de auto leg Julian warm in de auto, boodschappen ook, kar terug en toen - sleutel weg! Zoeken zoeken zoeken; ik was ten einde raad want hoe kom ik nu thuis met sneeuw, kind in mc en geen voeding bij me? Bel hysterisch mijn pa op, gaat de telefoon in de auto paar keer over en net op het moment dat mijn vader opneemt merk ik op dat mijn boardcomputer zegt dat ik mijn gordel moet opdoen. Oops.
<<

Anoniem86

Bericht 08 Mei 2014 19:45

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

O Bolletje, zoiets heeft m'n vriend laatst gehad. We hadden eten gehaald bij de supermarkt hier om de hoek, en hij kwam toevallig aanrijden, dus liep ook naar binnen na de auto geparkeerd te hebben. Ineens helemaal in paniek, want de auto sleutel is kwijt. Wij die hele toko afgezocht, alle mannen die er werken helpen zoeken, zit hij gewoon in zijn kontzak.. OMG. Elke keer als ze mijn vriend zien vragen ze of hij z'n auto sleutel heeft :D
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 08 Mei 2014 19:50

Re: Toet en het avontuur van het verdwenen brood

ChiQ schreef:Hahaha zo grappig dit! Bolletje, jij spant de kroon LOL!!

Doet me denken aan toen ik net bevallen was, ging ik boodschappen doen, start ik de auto leg Julian warm in de auto, boodschappen ook, kar terug en toen - sleutel weg! Zoeken zoeken zoeken; ik was ten einde raad want hoe kom ik nu thuis met sneeuw, kind in mc en geen voeding bij me? Bel hysterisch mijn pa op, gaat de telefoon in de auto paar keer over en net op het moment dat mijn vader opneemt merk ik op dat mijn boardcomputer zegt dat ik mijn gordel moet opdoen. Oops.


Snap het niet :nopompom:
Smile, it's free!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers