Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Betaalbaar bijzonder restaurant gezocht

<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 06 Mei 2014 21:20

Betaalbaar bijzonder restaurant gezocht

Ik wil mijn zusje voor haar verjaardag graag mee uit eten nemen. Ze is gek op lekker eten en op bijzondere dingen, is zelf ook al wel eens aan de slag gegaan met spheres maken en zo.

Ik wil haar dus graag mee uit eten nemen naar een bijzonder restaurant, maar ik wil ook graag dat het nog enigszins betaalbaar is dus liever niet meer dan gemiddeld 50 euro p.p. voor een lekker menu.

Verder zoek ik omgeving Amersfoort (Utrecht oid is ook prima), 't Gooi of Amsterdam.

Weten jullie goede bijzondere én betaalbare restaurants?
<<

Anoniem119

Bericht 06 Mei 2014 21:23

Re: Betaalbaar bijzonder restaurant gezocht

Je zou via heerlijk.nl kunnen boeken! Daar kan je voor 25 euro (excl drank) per persoon uiteten bij top restaurants. Dan geef je je postcode op en krijg je op de dag zelf te horen naar welk restaurant je gaat. Is nog leuk ook!
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 06 Mei 2014 21:26

Re: Betaalbaar bijzonder restaurant gezocht

Ik hoor van meerder goede verhalen over Dara en Restaurant M. Maar M is dan meer gewoontjes geloof ik, Dara heeft verschilende gerechten uit heel de wereld.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 06 Mei 2014 22:18

Re: Betaalbaar bijzonder restaurant gezocht

Marin schreef:Je zou via heerlijk.nl kunnen boeken! Daar kan je voor 25 euro (excl drank) per persoon uiteten bij top restaurants. Dan geef je je postcode op en krijg je op de dag zelf te horen naar welk restaurant je gaat. Is nog leuk ook!


Oh dat is wel leuk. Zie op de site dat dat trouwens 30 euro kost. Per * betaal je dan nog 7,50 toeslag. Heb jij dit wel eens gedaan? En heb je er ervaring mee? Wat kreeg je dan voor die prijs? Ik bedoel als je alleen een ieniemienienie hoofdgerechtje krijgt schiet dat natuurlijk nog niet echt op.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 06 Mei 2014 22:30

Re: Betaalbaar bijzonder restaurant gezocht

Nou ik geloof niet dat dat heerlijk.nl iets wordt, met heel veel moeite is het gelukt om een login aan te maken en in te loggen. Maar ik krijg of een melding dat ik een geldige datum moet invoeren (ik gebruik gewoon de kalender) of dat er geen restaurants gevonden zijn. Ik moet natuurlijk een datum prikken in overleg met mijn zusje, maar ik ga haar geen 'waardebon' voor heerlijk.nl geven als we daar helemaal niet echt restaurants kunnen reserveren.. Zo'n soort concept zou wel ideaal zijn trouwens!
<<

Anoniem119

Bericht 06 Mei 2014 22:35

Re: Betaalbaar bijzonder restaurant gezocht

Oh wat raar dat t niet lukt. Ja ik heb t drie keer gedaan. Een keertje extra betaald en in een sterrenrestaurant terecht gekomen. En twee keer het 'gewone' pakket en bij hele goede restaurants terecht gekomen. Ik vind t echt leuk.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 06 Mei 2014 22:38

Re: Betaalbaar bijzonder restaurant gezocht

Misschien www.ctaste.nl ?
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 06 Mei 2014 22:46

Re: Betaalbaar bijzonder restaurant gezocht

Dit is ook zo geweldig. Ze zingen zo ontzettend mooi (bediening loopt zingend door het restaurant). Ze zingen zowel opera als pop, dat ligt eraan welke shift je hebt geloof ik.

http://www.pastaebasta.nl/nl

En het eten is heerlijk!!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 06 Mei 2014 23:13

Re: Betaalbaar bijzonder restaurant gezocht

Reva schreef:Misschien http://www.ctaste.nl ?


Oh, dit is wel leuk maar ik was van plan mee te gaan en het is echt níks voor mij. Ik krijg al helemaal de kriebels van het idee dat ik niet zou kunnen zien wat ik eet... :laughcry:

Zingend is ook wel leuk, ik zal er eens naar kijken. Ik moet wel zeggen dat ik denk dat mijn zusje eerder warm loopt voor bijzonder eten zelf dan voor een bijzondere entourage.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 06 Mei 2014 23:33

Re: Betaalbaar bijzonder restaurant gezocht

Als ik iets uit mijn eigen gemeente mag aanraden: de Bistro De Ruif in Bosch en Duin. Is de bistro van het eensterrenrestaurant De Hoefslag, heeft een bib gourmand, wat betekent dat een driegangenmenu 35 euro mag kosten. Eet je heel erg lekker.
<<

Anoniem119

Bericht 06 Mei 2014 23:47

Re: Betaalbaar bijzonder restaurant gezocht

Ik had het met collega's ook net over dat ctaste maar ik zei precies t zelfde pompoen.
<<

Anoniem178

Bericht 07 Mei 2014 07:08

Re: Betaalbaar bijzonder restaurant gezocht

Ik ben een paar weken geleden bij Ctaste geweest en vond het juist heel erg rustgevend. Ik stond versteld van het leervermogen van mijn lijf. Zo omschreef ik op een gegeven moment de houding van mijn vriend, klopte exact. We hadden ook een goed idee van het formaat van de ruimte waar we zaten. Het was rustgevend omdat ik er totaal niet mee bezig hoefde te zijn hoe ik overkwam, schijnbaar besteed ik daar onbewust veel aandacht aan.
We zijn uiteindelijk weggegaan omdat ik heel slaperig werd, in mijn ogen ging wrijven en daardoor last van mijn allergieën kreeg, anders had ik best nog willen blijven zitten.
Bij de eerste gang vond ik het ook een beetje eng, je moet zo'n kok toch vertrouwen, maar toen we over de gene heen waren hebben we lekker met onze handen overal in lopen prikken en porren. Snijden was wel heel moeilijk, als je niet ziet hoe je mes staat, dus hop, hele lap biefstuk met de handen naar binnen.

Bij mij staat Ctaste wel bovenaan qua ervaringen. Was eigenlijk op zoek naar een ervaring die net zo tof was als deze, maar dan omgeving Eindhoven. Lijkt dat Ctaste daarin toch alleen staat, maar ik zal heerlijk.nl eens opperen.

Edit: ik krijg hetzelfde als Pompoen bij heerlijk.nl. Moet je misschien op een vrij lange termijn van tevoren een datum prikken?
<<

Anoniem119

Bericht 07 Mei 2014 07:15

Re: Betaalbaar bijzonder restaurant gezocht

Wat raar. Misschien is er iets met de website. Je moet sowieso wel minstens 1 dag van te voren reserveren maar meer weet ik niet. Staan misschien wel FAQs op.
<<

Anoniem178

Bericht 07 Mei 2014 07:20

Re: Betaalbaar bijzonder restaurant gezocht

De FAQ: Volgt spoedig.

Ik ga nu werken, maar zal op mijn werk straks wel even bellen. Zoek nog wat voor as vrijdag en dan iets specialer dan we normaal doen.
<<

Anoniem222

Bericht 07 Mei 2014 07:22

Re: Betaalbaar bijzonder restaurant gezocht

Er is nu een heel leuk pop up restaurant in Amsterdam, half acht heet het. 30 euro voor een 3-gangendiner!
En kijk anders eens op mylittleblackbook.nl staan heel veel leuke dingen op!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 07 Mei 2014 07:59

Re: Betaalbaar bijzonder restaurant gezocht

Eh harrie, dat gaat ove bdsm?
<<

Anoniem222

Bericht 07 Mei 2014 08:49

Re: Betaalbaar bijzonder restaurant gezocht

HAHA oh... hahaha het moet yourlittleblackbook.nl zijn. Grapje!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 07 Mei 2014 09:28

Re: Betaalbaar bijzonder restaurant gezocht

Hahahaha, val je toch even flink door de mand Harrie :smile: .
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 07 Mei 2014 09:29

Re: Betaalbaar bijzonder restaurant gezocht

oh en .nl bestaat ook niet...
Ik gok dat je deze bedoeld?
http://www.yourlittleblackbook.me/nl/
<<

Anoniem178

Bericht 07 Mei 2014 11:11

Re: Betaalbaar bijzonder restaurant gezocht

Ik heb heerlijk.nl nog even gebeld. Ze zijn bezig nieuwe restaurants toe te voegen, daardoor ligt het systeem plat. Volgende week doet hij het weer.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 07 Mei 2014 11:51

Re: Betaalbaar bijzonder restaurant gezocht

Oh, wat goed Rovine! Dan ga ik er maar vanuit dat hij het wel weer gaat doen. Ik vond het al zo raar. Dan ga ik mijn zusje gewoon een zelfgemaakte waardebon geven om samen uit eten te gaan en dan ga ik kijken of ik dat via heerlijk kan regelen.
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Bericht 07 Mei 2014 12:05

Re: Betaalbaar bijzonder restaurant gezocht

De Keuken van Gastmaal in Utrecht! Drie gangen voor €35, evt met bijpassend wijnarrangement (aanrader!) kom je op €50 pp uit. Bijzondere combinaties, streekproducten en gewoon heerlijk eten!
<<

Anoniem60

Bericht 07 Mei 2014 12:33

Re: Betaalbaar bijzonder restaurant gezocht

Dara in Amersfoort vind ik echt een aanrader!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 07 Mei 2014 23:41

Re: Betaalbaar bijzonder restaurant gezocht

Ik ga voor een restaurant van heerlijk.nl (een verrassing) als de site het weer doet en anders gaan we denk ik naar Dara. Ze vond het heel leuk!
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:49

Bericht 08 Mei 2014 08:37

Re: Betaalbaar bijzonder restaurant gezocht

Tastoe in Utrecht, heel klein maar wel erg lekker en super fijne sfeer
Dara Afoort is ook goed, maar de akoestiek vind ik erg heftig
De Eetstee in amersfoort is ook erg lekker en super goed qua smaak, balans en originaliteit en enkel vegetarisch

Ik zou zelf voor de laatste gaan!
Afbeelding
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers