Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


zwanger en bikini (beetje stom, I know)

<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 06 Mei 2014 21:14

Re: zwanger en bikini (beetje stom, I know)

Wat een lieve berichtjes , word er n beetje verlegen van, haha
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 07 Mei 2014 07:13

Re: zwanger en bikini (beetje stom, I know)

Ik liep met 7 maanden ook in bikini in center parcs. Dit was ook omdat ik niet voor die ene week een badpak wou aanschaffen. Achteraf vond ik in bikini lopen niet erg want ja, een zwanger buik mag geshowd worden toch?
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 07 Mei 2014 07:36

Re: zwanger en bikini (beetje stom, I know)

Gewoon doen hoor! Zoals al gezegd werd; een zwangere buik hoort geshowd te worden. :yes:

Ik liep tijdens m'n zwangerschap juist veel zelfverzekerder in bikini dan daarvoor.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Elvie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 604

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:14

Bericht 07 Mei 2014 09:36

Re: zwanger en bikini (beetje stom, I know)

Gewoon doen! Ik had een beetje hetzelfde gevoel als jij en had al een zwangerschapstankini aangeschaft, maar eigenlijk voelde ik me daar helemaal niet zo lekker in. Tijdens het zwangerschapszwemmen waren alle andere zwangeren ook gewoon in bikini. Supermooi al die buikjes!
2014 2016
<<

Anoniem123

Bericht 07 Mei 2014 09:54

Re: zwanger en bikini (beetje stom, I know)

idd gewoon doen! Een zwangere buik mag best geshowd worden. Nu ben ik sowieso geen bikini type, naja mijn lijf is eerder geen bikini lijf :P Anders had ik er gerust 1 aangetrokken.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers