Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

<<

Anoniem119

Bericht 05 Mei 2014 00:13

Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

... afgelopen weekend! Of misschien kan ik beter verloofde zeggen?!

Vrijdagmiddag 2 mei. Ik plofte net lekker op de bank, echt zin om even op m'n enige vrije dag deze week te chillen. Ineens hoorde ik de voordeur open gaan en daar stond m'n vriend met twee koffers in z'n handen.
"Hup, spullen inpakken, we gaan over twee uur weg, hier is een paklijst."
"Huh? Maar, maar, ik moet werken dit weekend!"
"Nee hoor, schat, je hebt gewoon vrij gekregen van je leidinggevende!"
"Huh, maar, wat?! Maar maar, ik heb een loveshoot dit weekend!"
"Nee hoor, schat, met Siep (van t forum) heb ik die gewoon verplaatst naar volgende week!"
"HUHH?!"
"Alles is geregeld, schat, alles"

En twee uur later zat ik in de auto, de Porsche Panamera van z'n vader maar even voor t gemak geleend. Met een documentje met daarin een korte uitleg wat we gingen doen, zodat ik niet super gestressed zou raken. Naar Keulen, een weekendje weg. Ok, leuk! Ik voelde de bui al hangen natuurlijk, maar spannend, waarom Keulen?

We zouden in een schattig, wit hotelleke slapen, had hij gezegd. Vlakbij Keulen reden we de snelweg af, zo de heuvel op, de bocht om, en de oprit op...

Afbeelding



Huh?!? Wow wow wow!

Dit was dus Schloss Bensberg, een oud kasteel uit de 18e eeuw nabij Keulen.
Hier hebben we twee nachten geslapen in zo'n prachtige hotelkamer met gigantisch hoge plafond, marmeren badkamer en zo'n zacht plofbed. Whoa, eigenlijk way over the top en veel te tuttig ingericht, maar toch wel heel gaaf en bijzonder! Oh en bij aankomst natuurlijk champagne en vers fruit. Hello!


Afbeelding

Op vrijdagavond aten we in het Italiaanse restaurant van het hotel, wat heel erg goed was. Heerlijke wijn en drie gangen diner.

Zaterdag overdag hebben we in Keulen rondgelopen. M'n vriend had echt een compleet schema bedacht. Omdat ik t vaak vervelend vind als ik me niet kan voorbereiden voor een stad, had hij alles al perfect voorbereid en als soort digitaal reisgidsje met me gedeeld. Zo hebben we uiteraard de Dom bezocht, maar ook een museum voor moderne kunst en lekker rond gelopen.

Toen op zaterdagavond... Tja, ik wist al wat er komen ging. Een diner in een drie sterren restaurant dat bij het kasteel hoort, genaamd Vendôme. De nummer 10 van de wereld, behalve dat vorige week net de lijst opnieuw is uitgekomen, en het nu net op 12 staat. M'n vriend baalde enorm natuurlijk, al maakt het voor de praktijk ook echt niet uit.

Enfin, het bleek een 19 (!) gangen diner te zijn. Echt ontzettend mooi opgemaakte borden en heel lekker eten, echt super bijzonder.

Afbeelding


Afbeelding


En toen tussen de zevende en achtste gang, pakte hij m'n handen vast, en hield een speech over onze relatie..
Wel even onderbroken want er werd net een nieuwe gang gebracht en de wijn werd ook net bijgeschonken. Maar de boodschap was duidelijk, hij ging op z'n knieën en vroeg of ik met 'm wilde trouwen. Ik geloof dat ik toch ook wel echt ja heb gezegd. Ik kan het me allemaal niet heel goed meer herinneren, het ging écht in een roes aan me voorbij. Gelukkig heeft hij de speech opgeschreven en ik heb m alweer gelezen. Zo lief!

Afbeelding


Afbeelding


En dan de ring... Zo perfect! Zo mooi! Met twaalf (m'n lievelingsgetal) diamantjes en een saffier. Precies wat ik mooi vind, want blauw is echt mijn kleur.
Ik dacht echt van te voren dat ik niet zo'n meisje zou zijn, maar ik zit steeds naar m'n ring te staren, hij schittert zo mooi in de zon. En de wetenschap dat m'n vriend 'm persoonlijk heeft laten maken bij de juwelier vind ik ook wel heel bijzonder!

Afbeelding

De rest van het diner (het blééf maar komen) heeft ie uitgebreid verteld over alle plannen die hij al weken aan het smeden was. M'n hele familie (en de zijne) waren er al van op de hoogte, en hebben weken hun mond gehouden. En m'n zus heeft elke dag uitgebreid met hem gewhatsappt en meegeholpen met de ring bedenken, echt wow, wat een hoop werk en wat is iedereen stiekem geweest! Ik vind het zo lief dat hij daar zo veel moeite in heeft gestoken, voor mij!

De rest van het diner (een aantal gangen zijn beetje langs me heen gegaan haha) was echt heerlijk. We hadden een wijn uit Sonoma (ten noorden van Marin) uit Californië en we kregen nog een glas Dom Perignon van t huis tijdens het dessert. Echt wat een ervaring!

Nou, en vanmorgen toen ik wakker werd ("Goedemorgen verloofde"), namen we nog een champagne ontbijtje, en bezochten we het chocolademuseum in Keulen waar we allerlei chococadeautjes voor m'n familie kochten.

Afbeelding

Hierna gingen we nog even naar mijn familie toe om het te vieren met taart en champagne. En op het moment dat ik m'n moeder zag, barstte ik toch wel in huilen uit. Iedereen was zo blij en lief, was helemaal geëmotioneerd. Ik heb direct de chococadeautjes aan m'n broertje en zusje gegeven en gevraagd of ze mijn getuigen willen zijn.

Afbeelding

Afbeelding


Nou, dat dus. We gaan trouwen! Hoe, wat en wanneer weten we nog niet echt precies. Lekker rustig aan doen eerst maar even, hoeven niet acuut te plannen. In elk geval wordt het 2015, en we neigen nu naar mei, dezelfde maand als nu dus. 02-05-2015 klinkt wel erg mooi, valt op een zaterdag en is dezelfde dag als afgelopen vrijdag. Niet de dag van t aanzoek dus (dat was zaterdag 03-05), maar wel het begin van de 'ontvoering'. We gaan eerst in elk geval maar eens kijken naar een mooie geschikte locatie en kijken wanneer die beschikbaar zou zijn! Spannend! Leuk! Ik ben blij en het was echt geweldig bijzonder!
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:30

Bericht 05 Mei 2014 00:21

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Oh wat ondzettend leuk!

:banaan: Gefeliciteerd!!! :cheering:
<<

Anoniem130

Bericht 05 Mei 2014 00:24

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Gefeliciteerd!! :D
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 05 Mei 2014 00:26

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Ik zag het net op FB. Gefeliciteerd jullie beiden! Geweldig! Je geluk straalt uit je post en de foto's. Ik ben erg blij voor jullie. Geniet nog maar fijn na van dit mooie weekend en vooral ook van de dingen die nu allemaal gaan komen!

Let the real planning begin! :wink:
<<

Anoniem185

Bericht 05 Mei 2014 00:27

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Toen ik de titel van dit topic zag wist ik gewoon wat er ging komen! Gefeliciteerd Marin! Wat een mooie en romantische gelegenheid heeft hij er van gemaakt!
<<

Anoniem64

Bericht 05 Mei 2014 00:27

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Wat heeft hij dat goed geregeld zeg! Echt bijzonder lijkt me.

Gefeliciteerd!
<<

Discodip

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 217

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 05 Mei 2014 00:41

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Gefeliciteerd! En hoe lief.
Veel geluk samen.
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 05 Mei 2014 00:48

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Wat heeft ie dat leuk geregeld zeg! Tof!

Gefeliciteerd met jullie verloving! :cheering:
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Anoniem286

Bericht 05 Mei 2014 00:49

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Gefeliciteerd! En wat zag je er mooi uit bij het diner, supermooi truitje/blousje ook. Waar is het van? :^^:
<<

Anoniem50

Bericht 05 Mei 2014 01:06

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Werd tijd! :P Gefeliciteerd! :smile:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 05 Mei 2014 01:13

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Dat klinkt als een prachtig aanzoek en een heerlijk weekend. Veel plezier met de voorbereidingen!
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem 49

Bericht 05 Mei 2014 01:25

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Woehoeeee gefeliciteerd!
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:13

Bericht 05 Mei 2014 02:54

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Gefeliciteerd!!!!
<<

Anoniem 41

Bericht 05 Mei 2014 04:37

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Gefeliciteerd, het lange wachten is beloond! Super romantisch! En wat een prachtige ring.
En wat leuk dat de familie erbij betrokken was. Helemaal voorbereid met de taart. Super!
Geniet ervan want het is zo hier.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 05 Mei 2014 04:58

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Geweldig om het verhaal achter de foto's te lezen! Nogmaals gefeliciteerd! Ik ben benieuwd hoe jullie trouwreportage eruit komt te zien.
L2014 & H2017
<<

dodo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 191

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:44

Bericht 05 Mei 2014 05:02

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Gefeliciteerd!! Wat had hij het goed geregeld en wat ontzettend lief!
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 05 Mei 2014 06:23

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Wauw, wat heeft hij dat allemaal geweldig geregeld!

En niet te vergeten: gefeliciteerd!!!!!!!
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 05 Mei 2014 06:27

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Gefeliciteerd lieve Marin!!

Wow, wat heeft je vriend dit allemaal geweldig voorbereid!
En wat superlief dat hij met alles zo aan je gedacht heeft, tot het reisgidsje en de uitgeprinte speech aan toe.
Prachtige ring ook:).
Geniet met volle teugen van het verloofd zijn :D
<<

Anoniem86

Bericht 05 Mei 2014 06:30

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Daar is je aanzoek dan!! Gefeliciteerd mevrouw verloofde!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 05 Mei 2014 06:49

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Wauw wat cool om het verhaal erachter te lezen. Gefeliciteerd!!! Romantisch zeg!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 05 Mei 2014 06:50

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Gefeliciteerd!!
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem122

Bericht 05 Mei 2014 06:52

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Gefeliciteerd!! Super tof hoe hij alles geregeld had!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 05 Mei 2014 06:56

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Wat leuk voor je Marin! Gefeliciteerd!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem173

Bericht 05 Mei 2014 07:00

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Gefeliciteerd wat leuk! Perfect aanzoek zo te zien!
<<

Anoniem313

Bericht 05 Mei 2014 07:10

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Gefeliciteerd! Wat een prachtige ring.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers