Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

<<

Anoniem222

Bericht 14 Mei 2014 10:07

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Ohhh ik vind die van Ralph juist weer echt heeel mooi!
<<

Anoniem119

Bericht 14 Mei 2014 10:08

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

:nerd: Ik denk dat ik weet welke je bedoelt als je gewoon op de hoofdpagina dat rijtje af bent gegaan.

Ik heb in maart een workshop bij hem gevolgd en dat was erg inspirerend. Ook leuk dat ie vrijwel dezelfde werkwijze heeft als ik, alleen dan natuurlijk 100x beter is. Maar daarom spreekt ie me wel erg aan. En hij heeft inderdaad veel dramatiek, maar ook heel veel pure emotie in z'n foto's, en af en toe wat hardere maar ook veel zachte. Ik ben echt fan, ik volg zijn blog dagelijks (en heb 'm ook op m'n persoonlijke Facebook haha voor mij voelt dat als een celebrity :nerd: )

Maar ik ben zo bang dat ie al vol zit!
<<

anoniem213

Bericht 14 Mei 2014 10:12

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Gefeliciteerd met je verloving! Veel plezier met het regelen van je bruiloft :).

Ik vraag me wel af waarom je een link naar de website zou moeten verwijderen? Wat is het probleem van een website die hier staat?
<<

Anoniem119

Bericht 14 Mei 2014 10:14

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Oh ik vind het zo als roddelen voelen, dat voelt niet netjes.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 14 Mei 2014 10:19

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Haha ja die dus ;) Als ik ooit ga trouwen wil ik ook zo'n foto!

♥♥
<<

Anoniem119

Bericht 14 Mei 2014 10:22

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Elliot schreef:Haha ja die dus ;) Als ik ooit ga trouwen wil ik ook zo'n foto!


Zorg dan dat je 's ochtends vroeg bij zonsopkomst al klaar staat voor de fotoshoot, of rond 5en (afhankelijk van jaargetijde natuurlijk) nog even gebruik maakt van het gouden uurtje met een extra shoot (dus even je gasten even alleen laat)!

Ik zou zelf nog wel voor dat laatste kunnen kiezen: Gewoon de grote fotoshoot overdag na de first look, dus rond uurtje of 12. En dan als iedereen lekker met een borrel staat zo vlak voor het diner dan nog eventjes met z'n tweetjes een kleine fotoshoot in het gouden uurtje, en dan daarna aanschuiven bij het diner.

Pfoe ik heb 'm voor de zekerheid alvast even gemaild. Duimen! Natuurlijk heeft m'n vriend er ook een zegje in (hoewel hij deze fotograaf wel kent van mij hoor), maar als hij überhaupt niet beschikbaar is, dan kan ik gauw verder zoeken.
<<

anoniem213

Bericht 14 Mei 2014 10:25

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Over BN'ers of caberetiers mag je toch ook op internet zeggen wat je van de kwaliteit vindt en of het je aanspreekt. Waarom zou dat niet over een fotograaf mogen?
<<

Anoniem119

Bericht 14 Mei 2014 10:27

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Ja dat is ook wel zo, maar als ze zichzelf googlen, komen ze misschien hier terecht, en dan is het ook weer herkenbaarder wie ik ben enzo. Ik weet niet, voelt gewoon niet heel fijn.
<<

ChiQ

Bericht 14 Mei 2014 10:27

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Huh? Axel's site wordt niet helemaal genoemd? Welke site kijken jullie? Axel heeft ons gedaan. En mijn foto's zijn werkelijk prachtig.
<<

Anoniem119

Bericht 14 Mei 2014 10:28

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Elliot had de site genoemd en die klopte gewoon! ;)
Overigens houd ik hem zeker wel in gedachten als m'n favoriet niet beschikbaar is hoor. Hij woont ook lekker dichtbij en is bekend met de regio, dat is ook handig. Oh en ChiQ ik vond jouw foto's ook echt prachtig! Vooral die ene in het park. Dat is altijd mijn voorbeeldfoto voor gebruik maken van wat je ziet in je omgeving en daarop reageren.
<<

anoniem213

Bericht 14 Mei 2014 10:30

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Marin schreef:Ja dat is ook wel zo, maar als ze zichzelf googlen, komen ze misschien hier terecht, en dan is het ook weer herkenbaarder wie ik ben enzo. Ik weet niet, voelt gewoon niet heel fijn.

Oké, als je het voor jezelf niet wilt, snap ik het wel, maar dat andere punt ben ik het niet mee eens :D.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 14 Mei 2014 10:30

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Ik vind die van "jouw" marin inderdaad persoonlijk te dramatisch. Maar ach, smaken verschillen nu eenmaal :ja:

Gelukkig ga ik nog niet trouwen, ik zou door het bomen het bos niet meer zien volgens mij.
<<

Anoniem119

Bericht 14 Mei 2014 10:34

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Tabbie schreef:Ik vind die van "jouw" marin inderdaad persoonlijk te dramatisch. Maar ach, smaken verschillen nu eenmaal :ja:

Gelukkig ga ik nog niet trouwen, ik zou door het bomen het bos niet meer zien volgens mij.


Is ook lastig! Ik heb laatst een vriendinnetje van me geholpen. Zij had omschreven wat voor stijl ze mooi vindt, en ik heb er een waslijst aan fotografen bij gezocht. Mocht je gaan trouwen een keertje, dan mag je dat gerust vragen hoor, ik vind dat alleen maar leuk om bij te helpen!
<<

Anoniem222

Bericht 14 Mei 2014 10:35

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Ohhh ik wil die ook hoor Marin! Is zeker onwijs duur?
Ik ga niet eens trouwen :nerd: haha.
<<

ChiQ

Bericht 14 Mei 2014 10:36

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb erveel meer even zoeken!
<<

ChiQ

Bericht 14 Mei 2014 10:37

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

ChiQ schreef:Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb erveel meer even zoeken!


Shit. ze doen t niet geloof ik.
<<

Anoniem222

Bericht 14 Mei 2014 10:37

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Ik vind jouw foto's trouwens ook heel mooi. Dus ik wil jou ook. HAHA!
<<

Anoniem119

Bericht 14 Mei 2014 10:38

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Harrison schreef:Ohhh ik wil die ook hoor Marin! Is zeker onwijs duur?
Ik ga niet eens trouwen :nerd: haha.


Hij is niet de duurste, laat ik het daarop houden! Ik weet z'n prijslijst niet eens echt uit m'n hoofd, weet alleen dat die niet op de website staat. Daar staat alleen een indicatie voor 6 uur fotografie maar da's te weinig. Ik weet dat 't lekker aantikt ;)

Overigens Harri, ik denk dat je onze favoriete trouwlocatie tot nu toe ook wel kan waarderen :)
<<

Anoniem222

Bericht 14 Mei 2014 10:38

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

ChiQ ik vond jouw foto's inderdaad wel heel mooi. Maar die op zn site spreken me niet zo aan.
<<

Anoniem222

Bericht 14 Mei 2014 10:39

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Marin schreef:
Harrison schreef:Ohhh ik wil die ook hoor Marin! Is zeker onwijs duur?
Ik ga niet eens trouwen :nerd: haha.


Hij is niet de duurste, laat ik het daarop houden! Ik weet z'n prijslijst niet eens echt uit m'n hoofd, weet alleen dat die niet op de website staat. Daar staat alleen een indicatie voor 6 uur fotografie maar da's te weinig. Ik weet dat 't lekker aantikt ;)

Overigens Harri, ik denk dat je onze favoriete trouwlocatie tot nu toe ook wel kan waarderen :)

Wil je mij PM'en waar dat is? :D
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 14 Mei 2014 10:39

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

ChiQ schreef:Huh? Axel's site wordt niet helemaal genoemd? Welke site kijken jullie? Axel heeft ons gedaan. En mijn foto's zijn werkelijk prachtig.

Ik had de site genoemd, met daarbij niet zulke hele aardige woorden. Dat heb ik dus even weggehaald, niet zo heel vriendelijk.
Ik heb wel eens foto's van jouw bruiloft voorbij zien komen en die vond ik inderdaad ook prachtig. Maar de foto's die op de site van Axel staan, die enorme dramatische, vind ik echt niet mooi. Heb jij ook zo'n foto met wapperende rokken en sluiers?

♥♥
<<

Burgemeester Bo

Bericht 14 Mei 2014 10:39

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

ChiQ schreef:
Shit. ze doen t niet geloof ik.

Je had de link gekopieerd van de pagina waar de foto op stond. Je moet even rechts klikken op de foto en dan bij eigenschappen het adres/de URL kopiëren en die moet je dan tussen [ img ] [ /img ]. Ik heb het nu al voor je gedaan bij de foto's in je post.
<<

ChiQ

Bericht 14 Mei 2014 10:40

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

[img]424079_10150562249492945_124282321_n.jpg[/img]
<<

Burgemeester Bo

Bericht 14 Mei 2014 10:41

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Niet de link bovenaan bij de eigenschappen, maar die in het midden van dat vak dat dan opent bij eigenschappen, er staat bij mij echt 'Adres: URL' voor. :D.
<<

Anoniem119

Bericht 14 Mei 2014 10:41

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

*
Laatst gewijzigd door Anoniem119 op 14 Mei 2014 20:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers