Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

<<

Anoniem 146

Bericht 06 Mei 2014 20:10

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Gefeliciteerd!!
<<

Amaryllis

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 519

Geregistreerd: 16 Okt 2013 14:10

Bericht 06 Mei 2014 20:15

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Gefeliciteerd! Wat super romantisch!
<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:31

Bericht 07 Mei 2014 17:39

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Gefeliciteerd, wat leuk!! Geniet van de voorbereidingen van jullie mooie dag! :heart:
Afbeelding
<<

Anoniem 53

Bericht 07 Mei 2014 17:47

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Wat gaaf dat hij daar al zo lang mee bezig was en jij niks door had. Super leuk voor je, gefeliciteerd! En geniet van alle voorbereidingen :D
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 07 Mei 2014 19:10

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Van harte!
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Anoniem219

Bericht 09 Mei 2014 08:37

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Wat leuk gedaan door je vriend Marin!! Geniet van de voorbereidingen.

En gefeliciteerd :)
<<

Anoniem171

Bericht 09 Mei 2014 12:45

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Wow wat super romantisch zeg!!! Gefeliciteerd!!
<<

Mouette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 536

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:07

Bericht 13 Mei 2014 10:54

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Wooow Marin, wat gaaf! Gefeliciteerd!
Grote vraag is nu natuurlijk: Wie moet die bruiloft net zo mooi vast gaan leggen als jij dat zelf kunt? :smile:
Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 13 Mei 2014 10:56

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Mouette schreef:Wooow Marin, wat gaaf! Gefeliciteerd!
Grote vraag is nu natuurlijk: Wie moet die bruiloft net zo mooi vast gaan leggen als jij dat zelf kunt? :smile:


Ja dat wordt echt een moeilijke beslissing! Ik heb wel iemand in m'n hoofd, maar we moeten eerst een datum hebben en dan kijken of diegene ook kan, en of m'n vriend dat ook wel wil. Dus kan nog eens een lastige opgave worden als dat níet lukt!
<<

ChiQ

Bericht 13 Mei 2014 10:59

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Marin schreef:
Mouette schreef:Wooow Marin, wat gaaf! Gefeliciteerd!
Grote vraag is nu natuurlijk: Wie moet die bruiloft net zo mooi vast gaan leggen als jij dat zelf kunt? :smile:


Ja dat wordt echt een moeilijke beslissing! Ik heb wel iemand in m'n hoofd, maar we moeten eerst een datum hebben en dan kijken of diegene ook kan, en of m'n vriend dat ook wel wil. Dus kan nog eens een lastige opgave worden als dat níet lukt!


Axel? Of Chiel van Diest?
<<

Anoniem119

Bericht 13 Mei 2014 11:03

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Nee Axel denk ik niet. Da's namelijk te ironisch. Die heeft de bruiloft van m'n schoonzusje gefotografeerd. M'n vriend vroeg toen aan hem of hij een leuke profielfoto van hem wilde maken voor z'n internetdaten. Hij had die foto inderdaad op z'n profiel gezet, maar dat was nou nét de minst leuke foto van hem, echt de foto waardoor ik ging twijfelen of ik 'm wel leuk zou kunnen vinden. Denk niet dat dat nou aan A z'n fotokunsten ligt hoor, maar het klinkt een tikkeltje ironisch om hem dan juist als fotograaf te boeken.

Die andere fotograaf die je noemt ken ik niet. Nee, een fotograaf bij wie ik een workshop heb gevolgd en veel awards heeft gewonnen. Ik ken 'm dus ook 'persoonlijk' door die workshop. Maar ik wil 'm pas vragen als m'n vriend z'n portfolio ook heeft gezien, we het over de prijs eens zijn, en we een datum weten, anders heeft het weinig nut.
<<

ChiQ

Bericht 13 Mei 2014 11:06

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Kijk ook bij Chiel van Diest! Hij is echt geweldig.
<<

Anoniem119

Bericht 13 Mei 2014 11:09

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Mooi inderdaad! Mag wel iets zachtere kleuren van mij alleen. Maar een second shooter is wel handig. Ik neem 'm mee in m'n lijstje, bedankt!
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 13 Mei 2014 12:08

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Whaaa wat leuk! gefeliciteerd!!!
En wat een prachtig hotel is dat zeg. Veel plezier met de mooie herinneringen die je nu hebt daarvan!
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Mouette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 536

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:07

Bericht 13 Mei 2014 12:28

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Kan me voorstellen dat het lastig is om een fotograaf uit te zoeken, het is toch je eigen vak dus je zal wel (terecht!) heel kritisch zijn. Ben benieuwd wie jullie op het oog hebben! :)
Afbeelding
<<

Cinderella

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 05 Sep 2013 21:23

Bericht 13 Mei 2014 21:40

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Wat leuk Marin! Gefeliciteerd. En je ring is prachtig! :love:
J. 07-11-2012
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 13 Mei 2014 21:54

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Een vriendin van mij had deze fotograaf:

http://www.pixedphotography.nl/

Haar foto's zijn echt heel mooi.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 14 Mei 2014 08:53

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Ik zit even op de sites van al die fotografen die genoemd worden te kijken, en ik heb natuurlijk 0 verstand van fotografie, maar die foto's van Axel vind ik echt heel erg lelijk.
Chiel van Driest vind ik wel prachtige foto's maken.
Laatst gewijzigd door Elliot op 14 Mei 2014 11:00, in totaal 1 keer gewijzigd.

♥♥
<<

Anoniem222

Bericht 14 Mei 2014 09:01

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Oh ik vind Chiel ook echt mooie foto's maken idd! Alleen, ligt het aan mij of werkt die site voor geen meter? En als dat de goede site is vind ik de foto's van Axel ook helemaal niet mooi.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 14 Mei 2014 09:03

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Bij mij werkt die site ook niet Harri, maar ik zit op mijn werk en werk dus met IE, ik dacht dat 't daar aan lag.

♥♥
<<

Anoniem222

Bericht 14 Mei 2014 09:04

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Oh ik zit op een MacBook dus het ligt waarschijnlijk aan de site haha.
<<

Anoniem119

Bericht 14 Mei 2014 10:57

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Ik vond die site van Chiel ook niet fantastisch nee, dus heb m vrij snel weggekkikt na het zien van wat foto's. Dat is wel belangrijk. Nou werkt mijn site ook niet optimaal hoor, dat weet ik ook dat dat irritant is en ik misschien daardoor klanten laat lopen.

Haha elliot grappig dat je dat zegt, want dat met die sluier omhoog wordt door de bruidsfotografen onderling 'een Axeltje' genoemd. Daar staat ie dus om bekend. Ik vind t wel gaaf. Dat spreekt me nou juist wel aan bij zijn foto's, een tikkeltje dramatiek.

De fotograaf die ik dolgraag wil is dit: xxx

Ik ga m maar eens mailen welke dagen hij van de zomer nog vrij is. Misschien word ik dan wat rustiger. Dan kunnen we locatie+datum+fotograaf matchen en dan beslissen.

(Niet quoten overigens, wil zijn adres weer weg halen, elliot misschien is t netjes om dat ook van AV te doen?)
Laatst gewijzigd door Anoniem119 op 14 Mei 2014 11:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 14 Mei 2014 10:59

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Ja ga ik doen hoor! Ik ga nu even naar 'jouw' fotograaf kijken, ik ben heel benieuwd! :)

♥♥
<<

Anoniem119

Bericht 14 Mei 2014 11:03

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Elliot schreef:Ja ga ik doen hoor! Ik ga nu even naar 'jouw' fotograaf kijken, ik ben heel benieuwd! :)


Als jij A al te dramatisch vond, denk ik dat jij dit ook niks vindt eerlijk gezegd.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 14 Mei 2014 11:04

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Marin schreef:
Elliot schreef:Ja ga ik doen hoor! Ik ga nu even naar 'jouw' fotograaf kijken, ik ben heel benieuwd! :)


Als jij A al te dramatisch vond, denk ik dat jij dit ook niks vindt eerlijk gezegd.

Nou ik vind deze foto's eigenlijk wel mooi, haha! Sommige inderdaad wat dramatisch, maar niet zo dramatisch als A. Eén foto vond ik zo mooi dat ik er helemaal een brok van in mijn keel kreeg. Ik vind het niet zo netjes om 'm hier te plaatsen, maar het was een foto van het bruidspaar met een hele mooie lichinval van de zon. Echt heel mooi :heart:

♥♥
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers