Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


levens lang met dwang

<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Mei 2014 19:50

levens lang met dwang

Ik kijk dat nu. Maar jeetje wat erg. Bij deze man gaat het wel erg ver. Slaapt soms s'nachts niet.

Hebben jullie iets dwangmatig?
2014 2016
<<

Romee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 538

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:21

Bericht 04 Mei 2014 20:28

Re: levens lang met dwang

Ik vind het een erg interessant programma! Maar wel erg heftig inderdaad. Ik heb wel van die dingetjes als extra checken of de deur op slot is en het gas uit is en ik pak in de supermarkt nooit het voorste artikel haha. Maar daar heb ik zelf verder geen last van.
<<

Anoniem50

Bericht 04 Mei 2014 20:33

Re: levens lang met dwang

Echt iets dwangmatigs heb ik niet, maar ik kan niet tegen oneven getallen. Als ik een facebookvriendje verlies en ik heb daardoor een oneven aantal vrienden, dan zoek ik net zolang door tot ik iemand heb gevonden om te verwijderen of hoop stellig dat nog iemand me even van hun lijst haalt. En toch is het vreemd, want ik ben op een oneven getal jarig.
<<

Anoniem130

Bericht 04 Mei 2014 20:35

Re: levens lang met dwang

Haha, ik zet dwangmatig de televisie qua volume altijd op een vijf of tiental. Volume 43 kan bijvoorbeeld niet, dan klik ik zo tien keer heen en weer tot het 40 of 45 is! Dat is wel het enige geloof ik. ;)
<<

Anoniem50

Bericht 04 Mei 2014 20:37

Re: levens lang met dwang

Whatever schreef:Haha, ik zet dwangmatig de televisie qua volume altijd op een vijf of tiental. Volume 43 kan bijvoorbeeld niet, dan klik ik zo tien keer heen en weer tot het 40 of 45 is! Dat is wel het enige geloof ik. ;)


Jup, hier staat hij nu op 12. 11 of 13 kan gewoon echt niet.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Mei 2014 22:11

Re: levens lang met dwang

Inderdaad wel intressant. Ik heb zelf geen dingen maar mijn vriend wel.
2014 2016
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1898

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 04 Mei 2014 22:32

Re: levens lang met dwang

Haha, dat met die volume heb ik ook. Oneven is not good. Verder had ik vroeger ook wel eens dat ik gevoelsmatig links iets deed én rechts hetzelfde ook moest doen.
Heb helaas de tweede aflevering gemist, die ga ik zo kijken op rtlgemist. Maar toevallig heeft mijn broer héél erg dwangmatig gedrag, zie veel overeenkomsten met een aantal van de deelnemers. Mijn broer heeft jaren in detentie gezeten, waarschijnlijk zijn daar die dwangmatigheden echt ontstaan. Extreme smetvrees, dus continu handen wassen met heel heet water. Zijn kamer helemaal wit geverft, kleren wassen vanuit een emmertje, alles wat in zijn ogen 'vies' was van pakken drinken of eten kwam gelijk in de vuilniszak terecht.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 05 Mei 2014 09:42

Re: levens lang met dwang

tweede aflevering is vanavond pas.

Lijkt me heftig, als je in die mate dwangmatige handelingen (of gedachtes) hebt. Ik heb wel dat ik dingen extra (dubbel) check, maar verder niet.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem187

Bericht 05 Mei 2014 12:24

Re: levens lang met dwang

Volume moet op een even getal staan, ik maak overal lijstjes van, ik check 35x of de ramen dicht zijn en of de deuren dicht/afgesloten zijn.. Dat was het wel geloof ik.
<<

Anoniem198

Bericht 05 Mei 2014 12:35

Re: levens lang met dwang

Heb niet hele hele programma gezien maar vond het best interessant en heftig ook.
Ook voor de partners.

Echte dwangmatige dingen heb ik niet. Wel een opruim/ schoonmaak tic :D
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 05 Mei 2014 12:40

Re: levens lang met dwang

Serendipity schreef:Volume moet op een even getal staan, ik maak overal lijstjes van, ik check 35x of de ramen dicht zijn en of de deuren dicht/afgesloten zijn.. Dat was het wel geloof ik.

Echt 35 keer? Of bedoel je gewoon vaak?
Laatst gewijzigd door Jente op 04 Nov 2014 20:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Discodip

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 217

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 05 Mei 2014 15:23

Re: levens lang met dwang

Weg
Laatst gewijzigd door Discodip op 19 Aug 2014 23:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem170

Bericht 05 Mei 2014 19:08

Re: levens lang met dwang

Ik heb het zelf niet :) Ik kan me ook niet zo goed inleven als je dat wel heel erg hebt.Ik kan er ook geen begrip voor hebben :redface: Dat meisje dat bijv 4 uur deed ofzo over aankleden...
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 05 Mei 2014 20:32

Re: levens lang met dwang

Het enige wat ik al 20 jaar doe is de eerste trede van de trap bij mijn ouders overslaan, of ik nu zware dingen in mijn handen heb of niet.
<<

anoniem196

Bericht 06 Mei 2014 07:26

Re: levens lang met dwang

*weg
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 09 Mei 2014 13:59

Re: levens lang met dwang

Whoop! schreef:....Overigens zou het beter zijn als ik iets meer van die smetvrees zou hebben, want schoonmaken is echt helemaal niet mijn ding!


Hier hetzelfde..
Ik heb gisteren beide afleveringen teruggekeken en ondanks dat het soms wel grappig is lijkt het mij zo ontzettend zwaar! Ik heb een tijdje ook lichte dwanghandelingen gehad/gedaan en mijn vriend werd echt knetter van mij.. Alles moest liggen/staan zoals ik dat wou, alles moest recht liggen/staan (ook rechte stapeltjes kleding in de kast) lijkt een beetje op dat groffere meisje met het rossige haar.. grotendeels kan ik het laten gaan maar soms heb ik nog wel dat dingen recht moeten liggen anders ga ik mij enorm aan irriteren.. Weet iemand trouwens waar Kai vandaan komt? Hij heeft echt een zwaar twents accent..
Wat als het lukt
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 09 Mei 2014 16:28

Re: levens lang met dwang

Ik herken mezelf heel erg in dat meisje die heel erg bezig is met het goed zetten van haar kleding. Zij doet dit omdat ze perfect wil zijn, ik heb dat gevoel ook heel erg. Bij mij uit het zich gelukkig niet zo erg als bij haar maar het schalen van mensen en het beter willen zijn herken ik zeker. Ik ben hierdoor altijd bezig met het zo perfect mogelijk doen van alles. M'n huis moet netjes, ik moet er goed uit zien en m'n cijfers moeten goed zijn, mijn eten moet lekkerder zijn etc. Ik heb het gelukkig niet in zo'n ernstige vorm als zij het heeft maar erg vervelend en vermoeid is het wel.
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 09 Mei 2014 16:32

Re: levens lang met dwang

*
Laatst gewijzigd door Jente op 04 Nov 2014 20:30, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem185

Bericht 09 Mei 2014 17:39

Re: levens lang met dwang

Lijkt me moeilijk om mee te leven. Zelf heb ik niet echt dwangmatige handelingen. Het enige wat echt direct in me opkomt is dat ik er absoluut niet tegen kan als er een kastje/schuifje deels open staat. Dat moet allemaal netjes dicht en afgesloten zijn. Als dat in mijn slaapkamer is kan ik er niet van slapen. Oh en lijstjes maken en dingen tellen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 20 Mei 2014 10:14

Re: levens lang met dwang

Ik kan ook best dwangmatig zijn. Dat aanraken heb ik ook een tijdje gedaan. Met name op een weg, gelukkig heb ik mezelf er af kunnen helpen en verbond ik er geen enge dingen aan. Tellen doe ik ook wel eens en m&m's moeten per twee het liefst op kleur.

Net de aflevering van gister bekeken en op zo'n memento ben ik erg blij dat ik toch niet voor psychologie heb gekozen. Die ene meid zou ik namelijk echt door elkaar willen rammelen en haar willen laten zien hoe moeilijk ze het zichzelf maakt. En dat kan natuurlijk niet.
2015 💙
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 20 Mei 2014 11:01

Re: levens lang met dwang

Wie zou je door elkaar willen rammelen? :p
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 20 Mei 2014 11:19

Re: levens lang met dwang

Die meid met die obsessie voor kleding. Die zit zo verschrikkelijk in haar dwang.
2015 💙
<<

Anoniem115

Bericht 20 Mei 2014 11:23

Re: levens lang met dwang

Ik moet ook altijd overal een even getal van hebben.
Van snoepjes/koekjes, volume
Vroeger telde ik ook alles. Hectometer paaltjes, stoeptegels.

Dat tellen doe ik nu niet meer, maar het even getal blijft
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 20 Mei 2014 11:38

Re: levens lang met dwang

Hahaha dacht al wel dat je die bedoelde. Haar makeup ziet er niet uit ook, die blauwe oogschaduw!
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 20 Mei 2014 13:15

Re: levens lang met dwang

Ik volg het programma ook. Zelf "gelukkig" weinig last van dwang, behalve dat als ik de was ophang de knijper per kledingstuk dezelfde kleur moeten hebben. Als mijn man wel eens de was heeft opgehangen en ik zie dat de kleur knijpers niet klopt, ga ik dat soms wel eens veranderen.
Afbeelding

Afbeelding
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers