Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geopereerd, uit het ziekenhuis

<<

Anoniem115

Bericht 17 Jun 2014 22:56

Re: Geopereerd, uit het ziekenhuis

Jeetje wat een verhaal.
Ik vind ook dat je heel snel uit het ziekenhuis bent ontslagen. En al helemaal met slechte informatie.
Fraxiparine/heparine injecties zijn heel normaal bij een langer verblijf in het ziekenhuis.
Ik heb in 2002 een borstverkleining gehad, 5 dagen ziekenhuis, 5 dagen een injectie.

Let goed op jezelf, als je koorts krijgt of ziek wordt, trek aan de bel !!
<<

Anoniem115

Bericht 17 Jun 2014 23:02

Re: Geopereerd, uit het ziekenhuis

Hier staat veel nuttige informatie.
http://hematologiegroningen.nl/patiente ... /2milt.htm

Onder het kopje patienteninformatie kun je een bestand downloaden waar leefregels in staan
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 18 Jun 2014 07:18

Re: Geopereerd, uit het ziekenhuis

Maddie schreef:Jeetje... Ook nog zo'n nasleep! Sterkte meis!


Thnx!
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 18 Jun 2014 07:23

Re: Geopereerd, uit het ziekenhuis

Dankjewel Sjaantje! Wat leuk jou weer te spotten hier(hoop dat het goed met je gaat).

Randall: thnx voor de link, ga ik nog eens op mijn gemak bekijken vandaag.
Paar dingen al van internet gelezen maar echt duidelijk waren die niet (gezien ook ik niet op papier heb welke 4 vaccinaties ik heb gehad). Wil ook van een arts horen hoe of wat en was het mee eens dat mijn huisarts ook de leefregels moet kennen.
<<

Anoniem168

Bericht 19 Jun 2014 15:50

Re: Geopereerd, uit het ziekenhuis

expressob schreef:Thnx voor je berichtje..

Wat is er bij jou gebeurd dan?
Nog ergens mee gesmeerd?


Ik heb eerst toen ik zeker wist dat er geen wondvocht meer was, Biodernal littekencrème gebruikt. Best aan de prijzige kant, maar het heeft me goed geholpen. Door het dragen van kleding, werd het vaak rood, zwol het op. De crème gaf toen wel verlichting en helpt ook goed tegen het trekkerige en soms jeukerige gevoel. Ik ben denk ik na 4 maanden overgestapt (toen echt het hele rode weg was zeg maar) op littekenolie van kruidvat iets meer dam 3 euro (die staat op de babyafdeling) en het helpt goed tegen de jeuk en smeer ik dagelijks 1x.

Over dat andere, ik stuur je even een PM.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 19 Jun 2014 23:17

Re: Geopereerd, uit het ziekenhuis

Thnx voor je reactie nog.

Ik heb kruidvat littekencrème ben nog niet gaan smeren, lijkt mij te vroeg(nu precies week terug).
Ziekenhuis zei 2weken.. Wonden doen best erg zeer en prikken misschien trekken? Erg
Ziet er wel rustig uit, paar wondvocht plekjes gehad. Is dat biodermal echt zoveel beter dan?
<<

Patsy

Bericht 20 Jun 2014 10:13

Re: Geopereerd, uit het ziekenhuis

Wat slordig zeg, hoe je ontslagen bent! Wel fijn dat je je nu kunt laten vertroetelen door je moeder. Ik hoop dat je snel weer helemaal opgeknapt bent.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 20 Jun 2014 19:56

Re: Geopereerd, uit het ziekenhuis

Dankje, Ja slordig he. Heb paar keer zelf moeten bellen en nu twijfel ik nog over wat er gezegd is.

Heb die biodermal crème vandaag alvast gekocht was in de aanbieding :)

Sowieso het ziekenhuis was slordig met dingen en onduidelijk.. Moest zelf op m'n medicatie letten :-o
Ook bij de patiënten waarmee ik op kamer lag!
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 01 Jul 2014 21:44

Re: Geopereerd, uit het ziekenhuis

Hoe is het nu?
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 02 Jul 2014 23:51

Re: Geopereerd, uit het ziekenhuis

Wat lief dat je naar mij vraagt!
Ga morgen even reageren, ga nu slapen.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 08 Jul 2014 16:19

Re: Geopereerd, uit het ziekenhuis

Sorry! Niet netjes van mij dat ik niet meer een reactie heb gegeven!

Het gaat af en aan... Ben nog niet de oude, wonden trekken nog en de onderste snee doet vaak nog zeer.
Nog zij pijn met nu en dan enge steken hopelijk word dat ook minder.
Volgens de chirurg en internist is het allemaal kantje boord geweest! Was wel ff schrikken.
<<

Anoniem173

Bericht 08 Jul 2014 16:29

Re: Geopereerd, uit het ziekenhuis

Wow wt heftig dat het allemaal zo kritiek is geweest, toch gek dat je al zo lang met de klachten rondliep maar het pas tijden later duidelijk werd. Hopelijk word je weer snel de oude
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 10 Jul 2014 13:50

Re: Geopereerd, uit het ziekenhuis

Dankjewel!!

Ik probeer het nu een beetje los te laten en werken aan herstel.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers