Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


CV, relevante werkervaring en overige werkervaring?

<<

Anoniem122

Bericht 04 Mei 2014 11:26

CV, relevante werkervaring en overige werkervaring?

Ik ben bezig met mijn CV te vernieuwen omdat ik wil gaan solliciteren voor een baan in mijn studierichting, na mijn stage. Nu heb ik alle werkervaring in omgekeerde chronologische volgorde gezet, en daar ook mijn stages bij gezet zodat mijn huidige stage bovenaan staat als werkervaring.

Maar nu staan er een paar andere baantjes tussen (2x hetzelfde vakantiewerk (2jaren na elkaar), en 2 bijbanen) en ook mijn baan van voordat ik aan mijn opleiding begon, die opzich wel relevant is voor mijn studie. Nu zijn die vakantiebaantjes en vakantiewerk niet zo interessant natuurlijk, maar ze laten wel zien dat ik vanaf mijn 16e altijd gewerkt heb dus daarom zou ik ze graag er wel op willen houden.

Is het raar om 2 kopjes te maken? 1 met relevante werkervaring met mijn stages en mijn vaste baan van voor mijn studie, en daaronder "overige werkervaring" ?
Want.. nu nemen mijn stages en de bijbanen de eerste pagina in beslag, en valt mijn vorige vaste baan bij een ort.hopedisch bedrijf op de 2e pagina.. Het lijkt mij handiger als ze het in 1 oogopslag kunnen zien dat ik daar ook 2 jaar gewerkt heb.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 04 Mei 2014 12:04

Re: CV, relevante werkervaring en overige werkervaring?

Ik vind het klinken als een goede oplossing. Maar ik heb er niet zo veel verstand van.
<<

Anoniem187

Bericht 04 Mei 2014 12:10

Re: CV, relevante werkervaring en overige werkervaring?

Ik vind jou oplossing ook heel logisch klinken.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 04 Mei 2014 12:34

Re: CV, relevante werkervaring en overige werkervaring?

Zo doe ik het ook altijd.
<<

Anoniem122

Bericht 04 Mei 2014 12:36

Re: CV, relevante werkervaring en overige werkervaring?

Ok bedankt voor de reacties :D Heb het net veranderd en het is inderdaad een heel stuk overzichtelijker.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 04 Mei 2014 18:27

Re: CV, relevante werkervaring en overige werkervaring?

Goede oplossing! Dat staat ook veel beter dan dat het te druk of te chaotisch overkomt. Succes met je sollicitatie! :D
If you cannot do great things, do small things in a great way.

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers