Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


tip voor bruiden met een klein budget

<<

Cinderella

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 05 Sep 2013 21:23

Bericht 11 Mei 2014 21:10

Re: tip voor bruiden met een klein budget

:lol: zeker erg als je dit ineens geleverd krijgt. Wordt dan zeker een 'onvergetelijke dag'
J. 07-11-2012
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 12 Mei 2014 14:56

Re: tip voor bruiden met een klein budget

Carrie schreef:Haha oh wat erg! Maar is is wel dezelfde jurk hoor! :lol:

:good:

♥♥
<<

Anoniem44

Bericht 12 Mei 2014 15:04

Re: tip voor bruiden met een klein budget

Ik zou dat soort sites dus zeker niet vertrouwen. Je ziet vaak bruidjes met zo'n vormeloze jurk, die gewoon echt niet mooi zit. Zelf zou ik dan eerder voor een goed merk kiezen en deze tweedehands kopen en eventueel laten verstellen, dan dat je op je bruiloftsdag met zo'n vormeloos gedrocht loopt. Mijn grootste allergie? Vrouwen die eigenlijk net iets te zwaar zijn en massaal kiezen voor zo'n ivoren, strapless jurk en dan allemaal, zonder uitzondering, zo'n okselvetje hebben uitsteken.

Why?!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Mei 2014 15:06

Re: tip voor bruiden met een klein budget

Haha, ik heb ook zo'n okselvetje, terwijl ik echt niet iets te zwaar ben :ja:
<<

Anoniem273

Bericht 12 Mei 2014 19:16

Re: tip voor bruiden met een klein budget

Mijn trouwjurk kostte €200 inclusief toeslagen en was echt geen vormeloos gedrocht (of niemand durft het tegen me te zeggen, haha). Via Lightinthebox!
<<

Anoniem99

Bericht 12 Mei 2014 19:51

Re: tip voor bruiden met een klein budget

Ik heb een dure niet strapless jurk, maar wel vetjes. EN NU?! O EM GIE.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 12 Mei 2014 19:53

Re: tip voor bruiden met een klein budget

Sienna schreef:Ik heb een dure niet strapless jurk, maar wel vetjes. EN NU?! O EM GIE.


Ik doe met je mee ;) haha
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 12 Mei 2014 19:55

Re: tip voor bruiden met een klein budget

Geen probleem toch?
De jurken zijn niet strapless, dus mag je vetjes hebben :cheering:
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 12 Mei 2014 21:17

Re: tip voor bruiden met een klein budget

Aziraphale schreef:Mijn trouwjurk kostte €200 inclusief toeslagen en was echt geen vormeloos gedrocht (of niemand durft het tegen me te zeggen, haha). Via Lightinthebox!


Haha, de mijne ook :D
En doordat ik de verzendkosten nog vergoed kreeg door een fout van hun bij het invoeren kostte hij uiteindelijk 175 euro.. :banaan:
En oooooooooooh hij's zooooooo mooooooooi :love:
<<

Anoniem119

Bericht 12 Mei 2014 21:23

Re: tip voor bruiden met een klein budget

Ik denk dat mijn budget €3000 wordt. Mijn droomjurk kost rond de €1500 maar als die niks is, wil ik jurken van een aantal andere merken passen die rond dat bedrag liggen. Meer wil ik er niet aan uitgeven. DIt bedrag kan ik zelf nog betalen, stel dat m'n vader niet aanbiedt te betalen (dit weet ik nog niet namelijk dus ik reken er op dat ik zelf betaal dus heb mezelf een budget gegeven).

Een aantal van die sites zijn trouwens idd echt niet te vertrouwen en een aantal wel. Google en gij zult vinden. Maar dan nog met degene die te vertrouwen zijn... Zelfs al krijg je je jurk op tijd binnen enzo, kan de kwaliteit nog slecht zijn. Weten jullie nog van die gala jurk die ik via jenjenhouse had besteld? Was keurig op tijd en paste in principe prima. Maar leek in geen verte verste op datgene wat ik besteld had. Heb m alsnog laten vermaken bij de naaister. Ik was prima onder de indruk van de snelle service maar het was een totaal andere jurk.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 12 Mei 2014 21:28

Re: tip voor bruiden met een klein budget

Ja zonde Marin :(

Mijn jurk is wel volgens het plaatje gelukkig. Nou ja goed, jij ben een van de eerste die m aan zal zien :D
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 12 Mei 2014 22:48

Re: tip voor bruiden met een klein budget

Ik heb schoenen via jenjenhouse besteld en die zijn super dus ik heb ook wel een goede ervaring met zo'n soort site.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 13 Mei 2014 06:21

Re: tip voor bruiden met een klein budget

Daar waar ik mijn jurk wil bestellen kun je de jurk wel eerst in het echt bekijken. Maar ja, het geeft nog niet de garantie dat dezelfde komt. Hahaha. Maar ga er wel vanuit.
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem122

Bericht 13 Mei 2014 06:32

Re: tip voor bruiden met een klein budget

-ED- schreef:Ik zou dat soort sites dus zeker niet vertrouwen. Je ziet vaak bruidjes met zo'n vormeloze jurk, die gewoon echt niet mooi zit. Zelf zou ik dan eerder voor een goed merk kiezen en deze tweedehands kopen en eventueel laten verstellen, dan dat je op je bruiloftsdag met zo'n vormeloos gedrocht loopt. Mijn grootste allergie? Vrouwen die eigenlijk net iets te zwaar zijn en massaal kiezen voor zo'n ivoren, strapless jurk en dan allemaal, zonder uitzondering, zo'n okselvetje hebben uitsteken.

Why?!


Ach de een heeft okselvetjes, de ander gebruikt drugs. Gelukkig is niemand perfect!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 13 Mei 2014 06:55

Re: tip voor bruiden met een klein budget

TukTuk schreef:
-ED- schreef:Ik zou dat soort sites dus zeker niet vertrouwen. Je ziet vaak bruidjes met zo'n vormeloze jurk, die gewoon echt niet mooi zit. Zelf zou ik dan eerder voor een goed merk kiezen en deze tweedehands kopen en eventueel laten verstellen, dan dat je op je bruiloftsdag met zo'n vormeloos gedrocht loopt. Mijn grootste allergie? Vrouwen die eigenlijk net iets te zwaar zijn en massaal kiezen voor zo'n ivoren, strapless jurk en dan allemaal, zonder uitzondering, zo'n okselvetje hebben uitsteken.

Why?!


Ach de een heeft okselvetjes, de ander gebruikt drugs. Gelukkig is niemand perfect!



En als je nou én okselvetjes hebt.. én drugs gebruikt?
<<

Anoniem122

Bericht 13 Mei 2014 07:01

Re: tip voor bruiden met een klein budget

Lejow schreef:
TukTuk schreef:
-ED- schreef:Ik zou dat soort sites dus zeker niet vertrouwen. Je ziet vaak bruidjes met zo'n vormeloze jurk, die gewoon echt niet mooi zit. Zelf zou ik dan eerder voor een goed merk kiezen en deze tweedehands kopen en eventueel laten verstellen, dan dat je op je bruiloftsdag met zo'n vormeloos gedrocht loopt. Mijn grootste allergie? Vrouwen die eigenlijk net iets te zwaar zijn en massaal kiezen voor zo'n ivoren, strapless jurk en dan allemaal, zonder uitzondering, zo'n okselvetje hebben uitsteken.

Why?!


Ach de een heeft okselvetjes, de ander gebruikt drugs. Gelukkig is niemand perfect!



En als je nou én okselvetjes hebt.. én drugs gebruikt?


Ja dan kan je beter helemaal niet trouwen natuurlijk!
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers