Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bevalling gelijk aan die van moeder?

<<

Patsy

Bericht 04 Mei 2014 07:47

Re: Bevalling gelijk aan die van moeder?

Je moeders bevalling is dus geen garantie hoe het bij jou zal gaan. Grappig hoe verschillend het is per persoon en per bevalling.
<<

Anoniem198

Bericht 04 Mei 2014 08:51

Re: Bevalling gelijk aan die van moeder?

Nee mijn bevalling is heel anders verlopen dan van mijn moeder.
Bij haar oudste kind is ze ook te vroeg bevallen en heeft ze een tijd aan de weeën remmers gelegen. Dat is het enige wat overeen komt.
Mijn moeder is niet zoveel te vroeg bevallen als ik en mijn bevalling ging razendsnel ondanks de weeën remmers.
Laatst gewijzigd door Anoniem198 op 04 Mei 2014 10:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 04 Mei 2014 09:15

Re: Bevalling gelijk aan die van moeder?

Mijn moeder heeft 2x een snelle bevalling van gemiddeld 8uur gehad. Die van mij waren er binnen 3 en 4uur van begin tot eind.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 04 Mei 2014 18:46

Re: Bevalling gelijk aan die van moeder?

Ik heb geen idee, mijn moeder vertelt er helemaal niks over. En als ik eerlijk ben hoef ik het ook niet te weten, ik zie allemaal wel hoe het loopt. Ik weet alleen dat mijn broertje en ik allebei een paar dagen te laat kwamen.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 04 Mei 2014 20:14

Re: Bevalling gelijk aan die van moeder?

Nee, het komt weinig overeen. Mijn moeder is 4x bevallen, alle bevallingen waren weer anders. Bij mij duurde het heel lang, en uiteindelijk moest er en tang aan te pas komen. Mijn zusjes en broertje waren er veel sneller en zonder dit soort hulpmiddelen, van hen beviel ze thuis (en van mij in het ziekenhuis). Volgens mij kwam elke bevalling rond de 40 weken zwangerschap.

Ik ben na 37 weken bevallen, vanwege zwangerschapsvergiftiging is het opgewekt. Ik kreeg niet voldoende ontsluiting en onze zoon kwam daardoor vast te zitten in het bekken. Uiteindelijk is hij met een keizersnede geboren.
<<

Anoniem123

Bericht 05 Mei 2014 08:03

Re: Bevalling gelijk aan die van moeder?

Mijn moeder heeft erg snelle bevallingen gehad. Bij mij ging ze na het avondeten op bed leggen omdat ze zich niet lekker voelde en 10 uur 's avonds ben ik geboren.
Op zich had ik ook een snelle bevalling alleen het persen zat mij tegen en bij haar niet.
S is een week eerder geboren maar ik weet niet of mijn broer en ik te laat of te vroeg waren. Dat weet ze niet (meer).
<<

Anoniem261

Bericht 05 Mei 2014 11:45

Re: Bevalling gelijk aan die van moeder?

De bevalling was heel anders, maar de termijn was wel hetzelfde; 40+3.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:24

Bericht 05 Mei 2014 13:20

Re: Bevalling gelijk aan die van moeder?

Nee, echt totaal anders! Ik had gewild dat het wel zo was.. ;)
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 05 Mei 2014 20:13

Re: Bevalling gelijk aan die van moeder?

Het enige waar ik op mijn moeder lijk is dat onze kinderen allemaal niet vanzelf komen.
Mijn moeder is bij jaar 4 kinderen allemaal ingeleid oid en we kwamen allemaal te laat. Mijn broertje zelfs 3 week!

Ik ben bij beide kinderen ook op gang geholpen dmv strippen. En ik ben beide keren overtijd gegaan.

Qua bevallingen lijken wee totaal niet op elkaar. Mijn moeder doet er rustig een hele dag over en ik beval in 5 uurtje in een zucht en een scheet ;)
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Nilou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:10

Bericht 06 Mei 2014 09:04

Re: Bevalling gelijk aan die van moeder?

Nee geen overeenkomsten met m'n moeder. Ik ben te vroeg bevallen en zij tot twee x toe met 40 weken precies.
Zoon van mei 2011
Dochter van juni 2014
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers