Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

<<

caribbeanlover

Bericht 02 Mei 2014 15:16

Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Een tijdje geleden lekte de melkpakken aan de onderkant en heb daarover gemaild. Vorige week was dat weer zo en weer gemaild. De dame waarmee ik mailde zou een attentie opsturen en ik dacht dat het een pen zou zijn (weet ook niet waarom, misschien is dat het meest gangbare).
Dus daarnet ging ik de post halen, zit er bij de brief een VVV bon.
Heel attent, dat zie je niet vaak.
<<

Anoniem304

Bericht 02 Mei 2014 15:17

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Melkpakken van de Lidl toevallig?

Ik heb ook al 2x toe de koelkast vol gehad..
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Mei 2014 15:19

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Koelkast vol gehad? Qua lekkage? Of bedoel je nav de lekkage dat je gratis zuivel kreeg? Nee, niet van de Lidl.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 02 Mei 2014 15:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 02 Mei 2014 15:20

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Wow dat is zeker vriendelijk. Wat leuk CBL! :)

♥♥
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Mei 2014 15:21

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Zeker vriendelijk. Ik kan het helaas niet inwisselen bij mijn favo winkel, maar ga het toch proberen vragen of het wel kan.
<<

Anoniem304

Bericht 02 Mei 2014 15:22

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

caribbeanlover schreef:Koelkast vol gehad? Qua lekkage? Of bedoel je nav de lekkage dat je gratis zuivel kreeg? Nee, niet van de Lidl.

Haha ik bedoel qua lekkage idd. De eerste keer had ik het niet gemerkt, dus de dag erna plakte een ander pak er lekker aan vast. :thumbdown:
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 02 Mei 2014 15:23

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

netjes zeg :) Ik had ook een melding gemaakt bij de jumbo en kan nu ook een gratis bloemetje afhalen. Ging me niet om iets te krijgen maar wel om de melding te maken (verpakkingen groeten stonden bol alsof ze over datum waren. Zie ik de verkoopster een gaatje erin maken, lucht eruit laten en de groenten weer terug leggen)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Mei 2014 15:26

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

had ik laatst ook ergens toen ik een klacht had kreeg ik ook een vvv bon
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Mei 2014 15:27

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Cotton schreef:
caribbeanlover schreef:Koelkast vol gehad? Qua lekkage? Of bedoel je nav de lekkage dat je gratis zuivel kreeg? Nee, niet van de Lidl.

Haha ik bedoel qua lekkage idd. De eerste keer had ik het niet gemerkt, dus de dag erna plakte een ander pak er lekker aan vast. :thumbdown:


Mailen helpt, dus gewoon doen joh.
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Mei 2014 15:30

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Bloemetjesgordijn schreef:netjes zeg :) Ik had ook een melding gemaakt bij de jumbo en kan nu ook een gratis bloemetje afhalen. Ging me niet om iets te krijgen maar wel om de melding te maken (verpakkingen groeten stonden bol alsof ze over datum waren. Zie ik de verkoopster een gaatje erin maken, lucht eruit laten en de groenten weer terug leggen)


Ook netjes. Ik heb een lievelings bruinbrood hier in de supermarkt, was 9 v/d 10x amper aangevuld en vaak zelfs was er niks. Ik mailen, die man wilde erover praten, ik erheen en kreeg een tas met een aantal boodschappen en een bos bloemen. Het gaat mij er ook niet om om iets te krijgen, maar het is altijd leuk. Ik vind gewoon dat anderen klanten die last ook niet moeten ondervinden van oa lekkende pakken melk.

Heb je wel gezegd wat die medewerker deed en haar naam gezegd? Vaak dragen ze naambordjes.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 02 Mei 2014 15:56

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Nee want wist geen naam. Maar er stond toen ik er was maar 1 meisje op de groentenafdeling. En je kunt in een supermarkt ook brood bestellen hè. Dan leggen ze het gewoon apart voor je en heb jij gewoon je brood :)
<<

Anoniem50

Bericht 02 Mei 2014 17:24

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Ik kreeg laatst bij de Jumbo een boodschappencadeaubon. Een product lag niet in de schappen en er was geen vergelijkbaar product dat ze mij gratis konden aanbieden en dus kreeg ik een bon. Met die bon ben ik naar de andere Jumbo (liggen 0.8 km uit elkaar) gegaan en toen had ik alsnog mijn product. Ook netjes.
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Mei 2014 18:41

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Bloemetjesgordijn schreef:Nee want wist geen naam. Maar er stond toen ik er was maar 1 meisje op de groentenafdeling. En je kunt in een supermarkt ook brood bestellen hè. Dan leggen ze het gewoon apart voor je en heb jij gewoon je brood :)


Ik ben niet van het bestellen, maar van het nu willen hebben.
<<

Jip

Bericht 02 Mei 2014 18:57

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Ik had een keer dat er een soort harde plastic stukjes in wattenschijfjes zaten; het leek wel glas. Opgestuurd en toen kreeg ik zoveel nieuwe rollen wattenschijfjes, dat ik er tien jaar mee gedaan heb of zo..
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Mei 2014 22:31

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Zo dat zullen er wel veel geweest zijn, gaaf hoor!
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 02 Mei 2014 23:11

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Wat fijn CBL!

Ik had vandaag ook een meevaller in de supermarkt. Als je hier iets over datum vindt krijg je het bedrag uitbetaald. En laat ik nou net voor 25 euro aan vlees vinden vandaag! Echt top, ik kreeg gewoon geld toe op mijn boodschappen! :banaan:
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Mei 2014 23:37

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Da's apart zeg, daar heb ik nog nooit van gehoord. Welke winkel is dat? Dus als je de tijd hebt kan je bij wijze van alle schappen afgaan en er een leuk zakcentje aan overhouden haha. Ik wilde een keer iets kopen en er lagen zelfs verpakking bij die een week over de datum waren! Je zou denken dat ze daar wel goed op letten tijdens het vakkenvullen. Best slecht.
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 02 Mei 2014 23:55

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

caribbeanlover schreef:Da's apart zeg, daar heb ik nog nooit van gehoord. Welke winkel is dat? Dus als je de tijd hebt kan je bij wijze van alle schappen afgaan en er een leuk zakcentje aan overhouden haha. Ik wilde een keer iets kopen en er lagen zelfs verpakking bij die een week over de datum waren! Je zou denken dat ze daar wel goed op letten tijdens het vakkenvullen. Best slecht.

Dat is niet in Nederland, maar ik heb gehoord dat er ook winkels in Nederland zijn die het doen. Normaal gesproken krijg je hetzelfde product, maar met een goede datum mee. Als het uitverkocht is krijg je t geld. Ik heb al vaker dingen gevonden hoor, je kan er inderdaad geld mee besparen en het helpt hun om de winkel opgeruimd te houden als ze eens iets vergeten uit de schappen te halen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Mei 2014 00:01

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Hallo Jumbo!
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 03 Mei 2014 00:13

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Ja, ik zie t Lejow! Jumbo heeft dat dus ook: http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepag ... echt-vers/

Ik voel me altijd een beetje ongemakkelijk omdat het personeel er in mijn winkel niet altijd heel positief op reageert. Ik krijg echt zuchtend en steunend mn gelijk en dus het product of geld. Maar ja, voor 25 euro vind ik t wel de moeite :)
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 03 Mei 2014 20:40

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

He toch, had ik eigenlijk een volle tas groenten en fruit horen te krijgen met m'n klacht. De groenten waren immers niet vers meer :P
<<

Jip

Bericht 03 Mei 2014 20:51

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

caribbeanlover schreef:Zo dat zullen er wel veel geweest zijn, gaaf hoor!


Ik gebruik ze nauwelijks ;) het waren, denk ik, tien megarollen of zo
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Mei 2014 12:46

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Geef maar aan mij hoor.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 04 Mei 2014 14:36

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Wat fijn!

Ik heb ook weleens bij de Deen een waardebon van 7.50 euro gehad voor een zak spruitjes wat niet goed was toen ik het kocht. Had er geloof ik 1.50 euro aan uitgegeven. Echt heel attent. Sowieso ben ik altijd wle over de service van Deen te spreken.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 05 Mei 2014 08:00

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Ik heb ooit een keer een wit uitgeslagen bonbonbloc gehad.
Dat heb ik gemaild. Toen kreeg ik er twee thuisgestuurd.
Ik had wel zelf cote dore gemaild.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers