Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

<<

Anoniem304

Bericht 05 Mei 2014 09:02

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Ik had Lidl een e-mail gestuurd, maar ze willen een foto van het pak. Die heb ik natuurlijk niet meer. Jammer.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 05 Mei 2014 12:56

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Whoop! schreef:Ja, ik zie t Lejow! Jumbo heeft dat dus ook: http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepag ... echt-vers/

Ik voel me altijd een beetje ongemakkelijk omdat het personeel er in mijn winkel niet altijd heel positief op reageert. Ik krijg echt zuchtend en steunend mn gelijk en dus het product of geld. Maar ja, voor 25 euro vind ik t wel de moeite :)



Over Jumbo gesproken, ik vond gister een bakje met weglopende aardbeien, dus die gaf ik aan het personeel (zoals ik eigenlijk altijd doe als ik iets vindt wat er niet meer uit ziet). Krijg ik gewoon een tas, waar ik voor 5 euro aan gratis groente en fruit in mag doen!!
Heb dus lekker witte druiven, een galia meloen en wat banaantjes uitgekozen.
Wat een service!
<<

Anoniem304

Bericht 05 Mei 2014 12:57

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Haha Lejow, wist je dat niet? Leuk is dat he?

Je hebt ook mensen die er echt op 'zoeken', dat motiveerd het personeel wel om zelf eerst te zoeken, haha!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 05 Mei 2014 13:01

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Cotton schreef:Haha Lejow, wist je dat niet? Leuk is dat he?

Je hebt ook mensen die er echt op 'zoeken', dat motiveerd het personeel wel om zelf eerst te zoeken, haha!


Nee man.. Ja wel eens ergens gelezen, maar totaal niet bij stil gestaan.
Dacht eigenlijk dat ik die aardbeien gewoon zo mee zou krijgen.
Maar let nu de volgende keer wel extra goed op :thumbup: :angel: :razz:
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 05 Mei 2014 13:07

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Cotton schreef:Haha Lejow, wist je dat niet? Leuk is dat he?

Je hebt ook mensen die er echt op 'zoeken', dat motiveerd het personeel wel om zelf eerst te zoeken, haha!


Ik moest vorige week een boodschapje hebben bij de Jumbo en had van tevoren gezien van de zuivel (op datum of 1 dag ervoor is gratis mee) nou daar heb ik wel voor gekeken én ook gevonden.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem304

Bericht 05 Mei 2014 13:26

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Ohja, maar dat snap ik ook wel Helix.

Maar je hebt ook mensen die bijvoorbeeld iedere ochtend heel vroeg de 'hele' winkel afstruinen op dat soort dingen. Gewoon iedere dag weer, haha.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 05 Mei 2014 13:33

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Cotton schreef:Ohja, maar dat snap ik ook wel Helix.

Maar je hebt ook mensen die bijvoorbeeld iedere ochtend heel vroeg de 'hele' winkel afstruinen op dat soort dingen. Gewoon iedere dag weer, haha.


Jup, of 's avonds als de bijna aan de datum producten zijn afgeprijsd. In de tijd dat ik in de supermarkt werkte ging ik ze gewoon herkennen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Mei 2014 15:19

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Cotton schreef:Ik had Lidl een e-mail gestuurd, maar ze willen een foto van het pak. Die heb ik natuurlijk niet meer. Jammer.


Wat flauw zeg dat ze je niet geloven en dus bewijs willen. Hoe kan je dat nou laten zien op de foto, want zulke gaatjes zijn erg klein.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Mei 2014 15:22

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

caribbeanlover schreef:
Cotton schreef:Ik had Lidl een e-mail gestuurd, maar ze willen een foto van het pak. Die heb ik natuurlijk niet meer. Jammer.


Wat flauw zeg dat ze je niet geloven en dus bewijs willen. Hoe kan je dat nou laten zien op de foto, want zulke gaatjes zijn erg klein.

Ja, best flauw. Een foto van het lekkende pak, verpakkingscodes en eventueel een kassabon. Nouja, dan is het jammer, haha.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Mei 2014 16:34

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Je had gewoon een pak in de winkel kunnen fotograferen, maar misschien handig voor de volgende keer.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Mei 2014 16:43

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

caribbeanlover schreef:Je had gewoon een pak in de winkel kunnen fotograferen, maar misschien handig voor de volgende keer.

Uhm nee, want dat is niet het pak wat lek is. Ze hebben juist die codes nodig om controles uit te voeren. Als ik ze een heel ander pak op de foto ga sturen dan heeft die klacht toch geen zin. :eyes:
<<

Anoniem122

Bericht 05 Mei 2014 16:50

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Moet je dit eens zien dan... Er zijn gewoon hele topics over te vinden met wat mensen iedere dag weer buit maken..

http://gratis.startpagina.nl/prikbord/1 ... g-16882427
<<

Anoniem315

Bericht 05 Mei 2014 17:04

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Ik ben tot twee keer toe per toeval op zaterdagavond in de Lidl geweest en toen mocht ik de ene keer twee broden meenemen en de andere keer een bos tulpen. Ik kan me best indenken dat mensen om die reden nog éven op zaterdagavond bij die winkel langsgaan. Het is bij ons op dat tijdstip trouwens heel rustig in de winkel, dus ik ga het in elk geval niet laten om dan de laatste weekenddingetjes even te halen.
<<

Anoniem205

Bericht 05 Mei 2014 17:18

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Lejow, ik zag je post op FB idd over de Jumbo. Relaxed! Wij hadden een keer 2 zakken appels die beschimmeld waren. Toevallig waren we aan het zoeken naar een mooie zak voor O. en toen kwamen we die tegen. Wij geven het ook altijd aan bij de mensen die daar werken, want we vinden dat anderen niet een zak bedorven spul hoeft tegen te komen. Toen wij die zakken afleverden bij de groente jongen, mochten we een tasje ophalen bij de counter, alleen was die dus al gevuld. Ook niet erg, maar toen hadden we ineens 2 kilo bananen hahahaha

Wat ik ook fijn vond (ook Jumbo) naderhand: we hadden een keer boodschappen gedaan en 2 van die emmers zuivelhoeve yoghurt gekocht. Op het moment dat de cassiere had gescand en O. de bak in de kar wilde leggen, kletterde die bak op de grond: kapot. Op dat moment werd er door de cassiere niets aangeboden, zelfs geen doekjes of een vervangend exemplaar. Maandags moest ik nog wat verse spullen hebben en vroeg ik bij de cassiere die er wel vaker zat wat het beleid in zulke gevallen is. Heeft de klant gewoon pech omdat het al is afgerekend, of komt de Jumbo enigszins tegemoet. Zij gaf aan dat er ALTIJD een vervangend exemplaar wordt gegeven en als dat bij ons niet het geval was, ik meteen even een nieuwe emmer mocht halen! Dat vond ik echt zo klasse van ze! De Appie kan op sommige aspecten echt nog een puntje zuigen aan de service van de Jumbo
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 05 Mei 2014 19:19

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Ik was boodschappen aan het doen voor mijn verjaardag bij de Jumbo. Dat ding waar je een kratje bier op zet ging niet open.Muuurvast..De manager die daar werkt zag mij sjorren aan dat ding en bood aan om mijn kratje naar de kassa te dragen. Hij keek in mijn karretje en zag alle hapjes etc en vroeg of ik jarig was.. Ze hebben toen al mijn boodschappen ingeladen voor mij en kwamen ook nog een bos bloemen bij mijn auto brengen haha
2016
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 05 Mei 2014 19:22

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Ik moet er trouwens wel bijzeggen dat hier in het dorp de service van de AH altijd super is. Ik denk nogsteeds dat ze bij de Jumbo zo slijmerig deden omdat de AH die week dicht was ivm verbouwing haha. We kregen namelijk ook de hele week bonnen voor korting voor de weken erna
2016
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 05 Mei 2014 22:55

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Wij hebben 2 weken geleden een deel van onze douchecabine in 10.000 stukjes laten vallen. Hornbach gebeld of dat onderdeel los besteld kon worden, kregen we als antwoord dat zij dat onderdeel nog hadden staan en we hem gratis konden komen ophalen. Echt topservice!
Net als bij de Praxis trouwens. Afgelopen zaterdag wilde we onze wasbak ophangen, openen we de doos ligt ie in 3 stukken. Naar de praxis gegaan en daar hebben ze gelijk een nieuwe wasbak voor ons besteld. Helemaal gratis. En dat terwijl die wasbak al ruim 2 maanden bij ons in huis lag en hij dus ook best daar kapot kan zijn gegaan.
Dus bij ons hulde voor Hornbach en Praxis!
<<

Anoniem193

Bericht 05 Mei 2014 23:02

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Bij onze jumbo helpen ze altijd met in en uitpakken als ze zien dat het niet/moeilijk gaat. En als ze aan je boodschappen merken dat er een feestje is, vragen ze wat voor feestje. Bij een verjaardag binnen het gezin krijg je dan altijd wat mee. Doos bonbons of zakje snoep oid.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Mei 2014 23:43

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Petteflet dan heb je echt geluk gehad bij de praxis wij kregen destijds niet gratis een nieuwe
Afbeelding
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 06 Mei 2014 07:44

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Ik was ook echt verbaasd Sarah1985! Helemaal omdat het ruim 2 maanden geleden was, dat we die wasbak hadden gekocht.
Maar jullie wasbak ook kapot gegaan?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Mei 2014 13:23

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

ja die van ons was ook kapot kwamen we precies achter binnen de termijn om te ruilen. Maar ze deden heel erg moeilijk en kregen geen nieuwe
Afbeelding
<<

Anoniem50

Bericht 12 Mei 2014 14:21

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Ik verbaas me weer eens in de goede zin van het woord.

Gisteren bij de Mc Donalds een Big Tasty bacon gekocht. Bij thuiskomst bleek ik maar een half broodje te hebben. Het onderste broodje was er niet en ook de bacon heb ik niet gezien. Eigenlijk was ik meer nieuwsgierig over hoe zoiets kon gebeuren dan dat ik een klacht wilde indienen, maar ik heb dus een mail gestuurd naar de Mac. Vanochtend kreeg ik al een mail dat de klacht was doorgestuurd naar de vestiging, uur later ging mijn telefoon (die ik net miste) en net kreeg ik een mail van de vestiging met het gegeven dat ze een tegoedbon per post zouden opsturen en dat ze me deze week nog proberen te bellen. Weet niet wat de hoogte van de tegoedbon zal zijn en dat maakt me ook helemaal niets uit, maar ik vind de klachtenafhandeling razendsnel. Echt mijn complimenten. Doen maar weinig mensen ze na. Denk ik.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 12 Mei 2014 15:19

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

En weet je nu ook hoe het komt? Ik weet het wel :)

Bijna alle broodjes worden op de kop gemaakt. Eerst de bovenste helft van het broodje, daar gaan de ingrediënten en het vlees op en dan pas de onderkant en dan wordt het doosje omgekeerd. Het is soms heel erg druk en dat sta je met veel mensen aan 1 rij broodjes te werken en als 1 persoon dat niet snel genoeg is (in dit geval met het pakken van de bacon en de onderkant) dan kan het voorkomen dat het broodje naar voren gaat zonder die dingen.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem50

Bericht 12 Mei 2014 21:06

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Leuk om te weten, Carool!

Ik dacht werkelijk dat er één persoon stond te bakken en één persoon de broodjes maakte. Maar één broodje gaat door meerdere mensenhanden. En er was kennelijk iemand net even te langzaam. Ach, kan gebeuren. Het was zondag. :smile:
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Mei 2014 22:47

Re: Da's nog eens klantvriendelijk zeg!

Cotton schreef:
caribbeanlover schreef:Je had gewoon een pak in de winkel kunnen fotograferen, maar misschien handig voor de volgende keer.

Uhm nee, want dat is niet het pak wat lek is. Ze hebben juist die codes nodig om controles uit te voeren. Als ik ze een heel ander pak op de foto ga sturen dan heeft die klacht toch geen zin. :eyes:


Zo goed is dat toch niet te zien op een foto dat het pak lekt?
Vandaag toen ik de melk uit de koelkast pakte zag ik dat het weer lekte dus weer gemaild. Ze nemen de klacht serieus, dat mag ik hopen ja. Niks over een attentie, maar dat hoeft ook niet. Die vrouw waar ik mee mailde dacht dat het misschien lag dat het pak dan te lang op een bepaalde plek blijft staan. Kan me daar niet veel bij voorstellen, maar het zal wel.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers