Whoop! schreef:Ja, ik zie t Lejow! Jumbo heeft dat dus ook: http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepag ... echt-vers/
Ik voel me altijd een beetje ongemakkelijk omdat het personeel er in mijn winkel niet altijd heel positief op reageert. Ik krijg echt zuchtend en steunend mn gelijk en dus het product of geld. Maar ja, voor 25 euro vind ik t wel de moeite
Cotton schreef:Haha Lejow, wist je dat niet? Leuk is dat he?
Je hebt ook mensen die er echt op 'zoeken', dat motiveerd het personeel wel om zelf eerst te zoeken, haha!
Cotton schreef:Haha Lejow, wist je dat niet? Leuk is dat he?
Je hebt ook mensen die er echt op 'zoeken', dat motiveerd het personeel wel om zelf eerst te zoeken, haha!
Cotton schreef:Ohja, maar dat snap ik ook wel Helix.
Maar je hebt ook mensen die bijvoorbeeld iedere ochtend heel vroeg de 'hele' winkel afstruinen op dat soort dingen. Gewoon iedere dag weer, haha.
Cotton schreef:Ik had Lidl een e-mail gestuurd, maar ze willen een foto van het pak. Die heb ik natuurlijk niet meer. Jammer.
caribbeanlover schreef:Cotton schreef:Ik had Lidl een e-mail gestuurd, maar ze willen een foto van het pak. Die heb ik natuurlijk niet meer. Jammer.
Wat flauw zeg dat ze je niet geloven en dus bewijs willen. Hoe kan je dat nou laten zien op de foto, want zulke gaatjes zijn erg klein.
caribbeanlover schreef:Je had gewoon een pak in de winkel kunnen fotograferen, maar misschien handig voor de volgende keer.
Cotton schreef:caribbeanlover schreef:Je had gewoon een pak in de winkel kunnen fotograferen, maar misschien handig voor de volgende keer.
Uhm nee, want dat is niet het pak wat lek is. Ze hebben juist die codes nodig om controles uit te voeren. Als ik ze een heel ander pak op de foto ga sturen dan heeft die klacht toch geen zin.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers