Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dromen

<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 02 Mei 2014 09:28

Dromen

Weet jij nog wat je gedroomd heb vanacht?

Ik wel, werd er best wel ondersteboven van wakker. Was iemand tegen gekomen (niet mijn vriend :redface: ) waar ik dus stapelverliefd op werd. Echt dat ik vlinders in m'n buik voelde. Weet nog dat ik echt zat te wachten tot hij belde, en dus uiteindelijk vertelde dat hij mij ook heel leuk vond. Werd echt wakker met dat onzekere, niet kunnen eten, gelukkige, blije, verliefde gevoel wakker. Het trekt nu wel een beetje weg, maar moet er nog steeds aan denken. Best raar!

Het is trouwens niet dat ik geen leuke vriend heb ofzo hoor :P ben nog steeds supergelukkig met 'm.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 02 Mei 2014 09:41

Re: Dromen

Ik droom best vaak hele levendige en niet altijd hele leuke dingen. Soms is het gewoon ook onzin, dan moet ik wel lachen als ik wakker word. Laatst droomde ik dat mijn vriend het uitmaakte en ik heel erg moest huilen en naar mijn ouders toe reed in de auto. Toen werd ik heel erg bang en verdrietig wakker, dat is dus niet zo leuk :(
<<

Anoniem321

Bericht 02 Mei 2014 09:57

Re: Dromen

Ja, ik ging naar de doopdienst van de dochter van een vriendin van mij en een uur van tevoren zag ik al mensen naar de kerk lopen en ik moest me nog aankleden en alles.
En toen ik eenmaal in de kerk zat, was Rihanna daar ook (vraag me niet waarom, ben ook niet speciaal fan van haar...). We zaten wel heel erg achteraan in een hoekje zodat ik niks kon zien van het doopgebeuren.
Terwijl de dienst bezig was ging Rihanna dansen met een willekeurige mannelijke bezoeker. Ik vond dat heel ongepast, omdat zij nu de show stal, terwijl het om het dochtertje van mijn vriendin ging.
Ik werd boos op Rihanna en toen verontschuldigde ze zich bij mij (in het Nederlands ook gewoon hè, haha).
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 02 Mei 2014 10:20

Re: Dromen

Haha Ragazza, jouw droom vind ik echt grappig!

Ik kan me niet meer herinneren wat ik vannacht heb gedroomd, maar ik heb vrij regelmatig hele levendige dromen. Ik word dan ook wakker met een bepaald gevoel, afhankelijk van wat voor droom het was. Zo gek is dat!

Toen ik heel klein was (jaar of 6 denk ik) heb ik eens gedroomd dat mijn moeder jarig was en dat er een, voor ons onbekende, vrouw op visite kwam. Die mevrouw duwde mijn moeder allemaal sigaren in haar mond, echt 7 tegelijk ofzo. Daarna stak ze ze allemaal tegelijk aan, en toen ontplofte ze allemaal. Zo eng! Ik ben daarna nog een paar weken angstig geweest en dacht ook vaak dat ik die vrouw op straat zag lopen.

♥♥
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 02 Mei 2014 10:58

Re: Dromen

Ja, die van mij was ook weer erg vreemd.

Ik was onderweg op de fiets van werk naar huis. (Het is 45 kilometer fietsen dus ik ga altijd met de bus.) Ik kwam op een zandpaadje aan en daar lag een heel groot ei. Het ei was nog warm dus pas gelegd. Ik tilde het even op maar het klotste helemaal daar binnenin. Snel terug gelegd. Ik was immers op de vouwfiets en kon het niet meenemen. Toen ik weg fietste stopte ik iets verderop om nog even te kijken. Toen kwam er een vrouwtjes leeuw uit de bosjes. Daar schrok ik erg van. De leeuw zag mij en kwam op mij af. Ik fietste snel weg en kwam opeens in de winkelstraat van mijn oude woonplaats. Daar is een bank waar je 24 uur per dag binnen kunt pinnen. Dus ben snel naar binnen gegaan. Nu kon de leeuw mij niet meer opeten. :wtf:

Daarna werd ik wakker. Dus of ik nog thuis ben gekomen weet ik niet meer. :smile:
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem50

Bericht 04 Mei 2014 12:35

Re: Dromen

Ik droom best wel vaak en tegenwoordig over echte mensen na een periode van achterna te hebben gezeten door (huur)moordenaars. Meestal droom ik over iets wat ik onbewust wel weet, maar dan duidelijk in mijn dromen naar voren komt. Laatste droom was over mijn buurman.

Buurman en ik waren op een feestje en ik deed gewoon mijn ding (zoals ik dat nu in het dagelijks leven ook gewoon doe) en hij waarschuwde me dat ik moest oppassen met wat ik aan het doen was. Dat hij best snapte dat ik behoefte had aan oppervlakkige contacten, maar dat ik daarmee 'ons' op het spel zet, omdat hij zo een bepaald beeld van mij krijgt dat hem niet bevalt. Zal best.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers