Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Keukenmachine

<<

meisje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 750

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:09

Bericht 08 Mei 2014 10:45

Re: Keukenmachine

Ik heb de kenwood prospero km287 besteld.
Hij zou vorige week al binnen komen, maar kreeg gisteren bericht dat hij vandaag toch echt binnen komt!
💜💜💙💙
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 08 Mei 2014 10:50

Re: Keukenmachine

meisje schreef:Ik heb de kenwood prospero km287 besteld.
Hij zou vorige week al binnen komen, maar kreeg gisteren bericht dat hij vandaag toch echt binnen komt!


Leuk!! Mocht je ook een gratis accessoire uitzoeken? Die actie staat nu op de site van Kenwood (en officiële verkooppunten).
Het verschil tussen Prospero km282, km 285 en km 287 zit hem toch voornamelijk in de accessoires (wel/niet sapcentrifuge en vleesmolen)? Ik heb er een half uur naar gekeken en kon technisch gezien geen verschillen vinden, behalve dan dat de 282 wit is ipv zilverkleur.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 08 Mei 2014 10:52

Re: Keukenmachine

Green_Pepper schreef:
meisje schreef:Ik heb de kenwood prospero km287 besteld.
Hij zou vorige week al binnen komen, maar kreeg gisteren bericht dat hij vandaag toch echt binnen komt!


Leuk!! Mocht je ook een gratis accessoire uitzoeken? Die actie staat nu op de site van Kenwood (en officiële verkooppunten).
Het verschil tussen Prospero km282, km 285 en km 287 zit hem toch voornamelijk in de accessoires (wel/niet sapcentrifuge en vleesmolen)? Ik heb er een half uur naar gekeken en kon technisch gezien geen verschillen vinden, behalve dan dat de 282 wit is ipv zilverkleur.


Volgens mij is dat inderdaad het enige verschil. Ik heb toen ik mijne kocht (nov 2012) ook een extra accessoire erbij kunnen bestellen. Volgens mij heb ik nu zo'n beetje alle accessoires die er zijn hahaha. (Maar tot nu toe alleen nog de mengkom en de blender gebruikt haha) Ik heb trouwens de Km285
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 08 Mei 2014 10:54

Re: Keukenmachine

Helix, heb jij nog negatieve dingen aan je keukenmachine ontdekt? Ik wil namelijk wel in een keer een goede bestellen en niet over een jaar spijt hebben omdat hij iets niet kan :P
<<

Anoniem222

Bericht 08 Mei 2014 11:05

Re: Keukenmachine

Ik wil ooook!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 08 Mei 2014 11:06

Re: Keukenmachine

Uhhhh nee. Ik heb alleen een keer kruidnagel geprobeerd te malen wat niet lukte, maar dat is waarschijnlijk omdat ik er veel te weinig in deed.

Mijn zus en mn moeder hebben allebei de KM282, voordat ik mijne kocht. Zij waren al erg tevreden en ik heb een aantal keer die van mn moeder gebruikt, dus daarom wist ik dat ik een Kenwood wilde. Ook omdat er naar mijn idee bij bijv. een Kitchenaid weinig andere onderdelen zitten. Niet dat ik die veel gebruik, maar als ik het wil kan het wel.

Alleen mijn blender (is de inhoud van de 282 blender niet kleiner dan die van de 285?) is groot en van glas, daarom zwaar en kwetsbaar.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem219

Bericht 08 Mei 2014 11:27

Re: Keukenmachine

Hoe werkt dat met die actie dan? Alleen als je hem bij hun besteld?

Ik heb gister namelijk ook een kenwood besteld, maar dan via de wehkamp, omdat hij daar veel maar dan ook echt veel goedkoper is!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 08 Mei 2014 11:28

Re: Keukenmachine

Ik ben nog steeds enthousiast :D

Op onderstaande site (ergens onderaan, daar noemen ze de 282 het basis accessoire set) zag ik dat het verschil alleen in accessoires zit, ik kan nergens iets vinden over verschil in inhoud van de blender.

http://www.fonq.nl/product/kenwood-keuk ... n%20mixers
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 08 Mei 2014 11:29

Re: Keukenmachine

Aagje! schreef:Hoe werkt dat met die actie dan? Alleen als je hem bij hun besteld?

Ik heb gister namelijk ook een kenwood besteld, maar dan via de wehkamp, omdat hij daar veel maar dan ook echt veel goedkoper is!


http://www.kenwoodclub.nl/acties !

Bij actievoorwaarden kun je dan kijken of de wehkamp er tussen staat bij deelnemende winkels
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 08 Mei 2014 11:32

Re: Keukenmachine

Aagje! schreef:Hoe werkt dat met die actie dan? Alleen als je hem bij hun besteld?

Ik heb gister namelijk ook een kenwood besteld, maar dan via de wehkamp, omdat hij daar veel maar dan ook echt veel goedkoper is!


Dat moet inderdaad via een geselecteerde verkoper. Heb het even voor je teruggezocht, ik moest me registreren bij Kenwood, daar kreeg ik een bevestiging van die ik moest printen en samen met de originele streepjescode uit de doos moest opsturen. Daarna zou ik het onderdeel thuisgestuurd krijgen.

Best zuur, gemaild of dat op een ander adres geleverd kon worden, geen probleem. Ik het doorgegeven bij het mailen waar het heen moest, krijg ik weken later het bericht dat het alsnog naar mijn huisadres was verzonden........ :wtf:
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem219

Bericht 08 Mei 2014 11:34

Re: Keukenmachine

Oh wehkamp staat ertussen!!! Op hun site staat helemaal niets ervan... Ga me vanavond ook even aanmelden dan en alles opsturen... Staat er ook ergens welke je kan kiezen?
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 08 Mei 2014 11:35

Re: Keukenmachine

Ik zie nu op die site van Fonq dat ik nu eigenlijk de Km287 heb, die sapcentrifuge die daar extra bij zit heb ik er namelijk bij gekregen in die actie.

Mijn blender is trouwens 1,2 liter heb ik net even gekeken.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 08 Mei 2014 11:35

Re: Keukenmachine

Aagje! schreef:Oh wehkamp staat ertussen!!! Op hun site staat helemaal niets ervan... Ga me vanavond ook even aanmelden dan en alles opsturen... Staat er ook ergens welke je kan kiezen?


ik kon geloof ik uit 2 dingen kiezen. Dat merk je vanzelf met het aanmelden.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 08 Mei 2014 11:37

Re: Keukenmachine

Helix schreef:Ik zie nu op die site van Fonq dat ik nu eigenlijk de Km287 heb, die sapcentrifuge die daar extra bij zit heb ik er namelijk bij gekregen in die actie.

Mijn blender is trouwens 1,2 liter heb ik net even gekeken.


Ja inderdaad, eigenlijk is dat ook de reden dat ik gewoon de 282 wil. Want de vleesmolen gebruik ik denk ik toch niet en de sapcentrifuge kan ik er dan bij kiezen. (Dus de 285 of 287 bestellen is nutteloos en zonde van mijn geld)
Thanks voor het checken van je blender! Lijkt me groot genoeg :)
<<

Anoniem219

Bericht 08 Mei 2014 11:49

Re: Keukenmachine

Ik kan kiezen uit 6 dingen :)

- citrus pers
- multi molen
- vlees molen
- hoge snelheids rasp
- sap centrifuge
- food prosessor

Wordt nog lastig kiezen :)
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 08 Mei 2014 12:05

Re: Keukenmachine

Aagje! schreef:Ik kan kiezen uit 6 dingen :)

- citrus pers
- multi molen
- vlees molen
- hoge snelheids rasp
- sap centrifuge
- food prosessor

Wordt nog lastig kiezen :)


Ik zou eerst eens kijken wat er al bij je keukenmachine zit voordat je straks een onderdeel dubbel hebt...
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 08 Mei 2014 12:14

Re: Keukenmachine

Ik heb dezelfde als Jules. ben er heel blij mee.
<<

Anoniem219

Bericht 08 Mei 2014 12:15

Re: Keukenmachine

Helix schreef:
Aagje! schreef:Ik kan kiezen uit 6 dingen :)

- citrus pers
- multi molen
- vlees molen
- hoge snelheids rasp
- sap centrifuge
- food prosessor

Wordt nog lastig kiezen :)


Ik zou eerst eens kijken wat er al bij je keukenmachine zit voordat je straks een onderdeel dubbel hebt...


Alleen een blender zit erbij :). Heb express voor een basis machine gekozen :)
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 08 Mei 2014 12:20

Re: Keukenmachine

Aagje! schreef:
Alleen een blender zit erbij :). Heb express voor een basis machine gekozen :)


Oops, ik had in mijn hoofd dat je de Km282 had besteld! Sorry! :smile:
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem219

Bericht 08 Mei 2014 12:22

Re: Keukenmachine

Helix schreef:
Aagje! schreef:
Alleen een blender zit erbij :). Heb express voor een basis machine gekozen :)


Oops, ik had in mijn hoofd dat je de Km282 had besteld! Sorry! :smile:


Haha geen probleem! Ik heb een major titanium :)
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 08 Mei 2014 12:27

Re: Keukenmachine

Aagje! schreef:
Haha geen probleem! Ik heb een major titanium :)


Mooi ding, wel grooooooooooooot.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem219

Bericht 08 Mei 2014 12:50

Re: Keukenmachine

Helix schreef:
Aagje! schreef:
Haha geen probleem! Ik heb een major titanium :)


Mooi ding, wel grooooooooooooot.


Ja dat hoorde ik ook, maar heb hem gister in de winkel gezien en vond het eigenlijk wel meevallen... Er zit wel een lekkere grote kom onder :)
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 09 Mei 2014 11:04

Re: Keukenmachine

En Aagje, heb je hem al getest?

Mijn vriend heeft gisteren de Kenwood prospero KM282 besteld en nu staat er al een hele grote doos in de hal. Jammer dat ik volgende week pas jarig ben ;)
<<

Anoniem219

Bericht 09 Mei 2014 12:58

Re: Keukenmachine

Heb hem wel al binnen, maar nog niet geprobeerd. Vanavond ga ik wat maken :).

Hij is mooi!!! En helemaal niet zo groot eigenlijk :)

Oh dat is jammer.... Misschien kan je hem overhalen door aan te bieden er taart voor je verjaardag mee te maken ;)
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 09 Mei 2014 13:24

Re: Keukenmachine

Veel plezier ermee dames! (Maar dat gaat vast goedkomen) ik heb iig geen seconde spijt gehad van mn aankoop :)
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
VorigeVolgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers