Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


kunnen jullie kindjes zich in bed vermaken?

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 02 Mei 2014 08:18

kunnen jullie kindjes zich in bed vermaken?

E is al een half uur wakker, maar ligt/zit gewoon te spelen in bed ( heel soms toch een dutje erbij de laatste week). Ze vermaakt zich prima, terwijl ze geen gekke dingen in bed heeft: 2bijtringen, knuffeldoekje en zakdoekje. Ze vermaakt zich ook gewoon door alleen maar te praten tegen zichzelf.
Heel soms begint ze wel wat te jengelen, maar dat is dan na een half uur ofzo. Maar ze moet je niet horen, anders huilt ze wel.
Mama zei dat ik en mn broertje dat vroeger ook goed konden.
Hoe is dat bij jullie? En ook altijd zo geweest?
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem124

Bericht 02 Mei 2014 08:24

Re: kunnen jullie kindjes zich in bed vermaken?

Ja, en wij staan altijd stiekem aan te deur te luisteren en gluren door de kier :heart: .
<<

Anoniem123

Bericht 02 Mei 2014 08:26

Re: kunnen jullie kindjes zich in bed vermaken?

S kon zich prima vermaken in zijn ledikant, al was de pret na een half uur/ 3 kwartier wel over dan begon hij te piepen. Nu in zijn grote bed ligt hij ook vaak nog even te kletsen tot hij door heeft: oh ja ik kan ook zelf naar papa en mama toe. Dus nu duurt het meestal hooguit 10 minuten.
<<

Anoniem 146

Bericht 02 Mei 2014 08:28

Re: kunnen jullie kindjes zich in bed vermaken?

Hier gebeurd dat alleen voordat hij in slaap valt. Ik luister dan ook aan de deur/babyfoon. Hele (brabbelende) verhalen komen voorbij. Heel vertederend.
Bij het wakker worden wil hij er ook echt uit en is van spelen geen sprake. Etuh! Wil hij. :)
<<

Anoniem255

Bericht 02 Mei 2014 09:01

Re: kunnen jullie kindjes zich in bed vermaken?

Onze dochter wel. Dan kon ik boven opruimen, poetsen en douchen en werd ze nog boos als ze eruit moest.
Zoon daarin tegen... Zodra hij wakker is roept hij 1x. Als je dan niet binnen 5sec op zijn kamer staat gaat hij eruit en bonst dan keihard op zijn deur.
<<

Anoniem103

Bericht 02 Mei 2014 09:09

Re: kunnen jullie kindjes zich in bed vermaken?

Mijn zoon kon dat helemaal niet. Nogsteeds niet echt, als hij niet kan slapen of wakker wordt komt hij naar ons toe. Soms werkt het wel om hem een boekje te geven als hij niet kan slapen.
Mijn dochter vermaakt zich prima in bed. Ze ligt te kletsen tegen zichzelf of tegen haar knuffels, gaat zingen of ze ligt gewoon dromerig om haar heen te kijken.
<<

Anoniem75

Bericht 02 Mei 2014 09:13

Re: kunnen jullie kindjes zich in bed vermaken?

Nee S. heeft zijn bed altijd gelinkt aan slapen en niet spelen omdat wij dat hem dat zo hebben 'geleerd' Wij woonde toen gelijkvloers en als ik dan de was moest doen of het bed moest verschonen legde ik hem in de box of op een speelkleed in de woonkamer. Nu met T. wil ik het wel anders doen. Of ja tenminste proberen ;)
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 02 Mei 2014 09:14

Re: kunnen jullie kindjes zich in bed vermaken?

Alleen met een heleboel herrie erbij waar de buren niet blij van worden rond 5-6 uur, dus dat doen en deden we maar niet.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem272

Bericht 02 Mei 2014 09:35

Re: kunnen jullie kindjes zich in bed vermaken?

Beide kinderen kunnen zich makkelijk een uur vermaken in bed. Soms wordt I. om 5u wakker en gaat ze tot 7u naar het plafond lachen en brabbelen. T. gaat na school wel eens uit zichzelf in bed met zijn knuffels spelen. Het zijn ook nog eens goede slapers allebei, heerlijk is dat!
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 02 Mei 2014 10:12

Re: kunnen jullie kindjes zich in bed vermaken?

De oudste kan uren in haar bed blijven liggen daarentegen de jongste totaal niet.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem113

Bericht 02 Mei 2014 10:36

Re: kunnen jullie kindjes zich in bed vermaken?

Ja gelukkig wel :smile:

Soms is hij om 7 uur wakker maar dan ligt hij lekker te tutten en te kletsen met zijn knuffels. Soms valt hij weer in slaap soms niet. Vandaag haalde ik hem pas 45 min later uit bed dan dat ik hem hoorde.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 02 Mei 2014 10:38

Re: kunnen jullie kindjes zich in bed vermaken?

Ze kan zich altijd wel vermaken in bed. Ze is meestal aan het kletsen of zingen op haar manier. Haar knuffels gooit ze tegenwoordig s avonds voor ze dat slapen uit bed. Soms ligt er en boekje op de stoel waar ze vanuit haar bed bij kan een gaat ze die 'lezen'. Als ze het zat wordt gaat ze papa roepen of een beetje piepen. Als ze huilt is er echt wat aan de hand. Dan ligt haar speen of knuffeldoekje op de grond.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 02 Mei 2014 10:41

Re: kunnen jullie kindjes zich in bed vermaken?

Hier kan de oudste ook nog rustig een uur in bed liggen nadat hij wakker is.
Geen idee wat hij dan allemaal doet, maar het is wel lekker rustig wakker worden voor mij. En tegenwoordig gaat hij daarna op een vrije dag alleen naar beneden en dan mag hij op de iPad (meestal gaat hij filmpjes kijken op de Zappelin app). Ik blijf dan nog een half uurtje extra liggen.

Dochter verschilt het of ze wakker wordt omdat ze honger heeft of omdat ze genoeg geslapen heeft. Bij het laatste gaat ze vaak lieve geluidjes maken en wat brabbelen en om zich heen kijken. Bij honger is het gewoon brullen haha.
Afbeelding
Afbeelding
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 02 Mei 2014 13:13

Re: kunnen jullie kindjes zich in bed vermaken?

Hier hebben ze natuurlijk elkaar, maar ze kunnen zich heel goed vermaken in bed.
Eerst probeert de een de ander altijd wakker te maken ;) en als die wakker is dan beginnen de verhalen. Hele verhalen hebben ze tegen elkaar. En vaak is eentje de clown aan het uithangen en hoor je de ander alleen maar lachen.
Afbeelding
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 02 Mei 2014 13:17

Re: kunnen jullie kindjes zich in bed vermaken?

L. heeft 's ochtends vaak honger en dorst als hij wakker wordt, dus dan gaat hij zich niet echt vermaken en zodra hij mij hoort zet hij het op een brullen en als hij eten en drinken ziet maar ik het niet direct aan hem geef (omdat ik hem geen eten in bed wil geven maar in de box) dan gaat hij panisch krijsen... Maar als ik hem twee boterhammen met pindakaas en een rietjesbeker water geef in de grondbox (die staat in zijn kamer en zijn kamer grenst aan de mijne) dan gaat hij die vrolijk op zitten eten en daarna lekker spelen. Hij is vaak rustig een uur zoet op die manier, heel fijn want dan kan ik even rustig wakker worden...
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 02 Mei 2014 13:27

Re: kunnen jullie kindjes zich in bed vermaken?

s`morgens wil hij er redelijk snel uit maar s`middags na zijn slaapje kan hij een hele tijd zitten spelen en kletsen in zijn bed, heerlijk om naar te luisteren.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 02 Mei 2014 14:15

Re: kunnen jullie kindjes zich in bed vermaken?

Ik was bang te lezen dat dit bij jullie in t begin ook zo was, maar dat dit naarmate ze ouder worden minder werd. Maar gelukkig dus niet :)

Razz, ik heb E ook alleen maar in bed gelegd om te slapen. Als ik haar nu in bed zet omdat ik ff naar t wasmachine moet dan gilt ze ook alles bij elkaar!
Zooneschijn, hier is t vaak andersom. 'Smiddags wil ze na haar slaapje er ook meteen uit
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 02 Mei 2014 14:33

Re: kunnen jullie kindjes zich in bed vermaken?

Mijn dochter kan zich ook prima vermaken in haar bedje. Vaak speelt ze wat met haar knuffels voor het slapengaan s'avond's. Ze heeft ook sinds kort door dat de camera van de babyfoon op haar kast staat, en dan gaat ze aan het voeteneind van haar bedje staan en zwaait ze in de camera en zegt dan dag dag! :thumbup: Als mijn man en ik dat zien, liggen we helemaal in een deuk!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem272

Bericht 02 Mei 2014 14:59

Re: kunnen jullie kindjes zich in bed vermaken?

Lana, wat schattig!! Nu wil ik ook een tweeling!
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 02 Mei 2014 15:06

Re: kunnen jullie kindjes zich in bed vermaken?

Louise breekt ons bed compleet af als ze alleen is :') Dus ja, zij vermaakt zich prima.

Julie niet zo, zij ligt echt in bed alleen voor te slapen.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 02 Mei 2014 15:22

Re: kunnen jullie kindjes zich in bed vermaken?

Ja mijn zoontje hoor ik vaak niet eens als hij wakker wordt, hij doet dan het rolluik omhoog en gaat uit het raam kijken, dan hoor ik hem soms vertellen wat hij allemaal ziet. Of hij ligt gewoon nog heel rustig in bed te kletsen met de knuffels.
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2836

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 02 Mei 2014 20:57

Re: kunnen jullie kindjes zich in bed vermaken?

Nee helaas totaal niet. Zodra hij wakker is jengelt of huilt hij meteen. Dit heeft hij al vanaf het begin.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 02 Mei 2014 21:02

Re: kunnen jullie kindjes zich in bed vermaken?

Hij babbelt een paar minuten tegen zijn giraffe en daarna gaat hij roepen. (Paaaaaapaaaaapaaaamaaaaamaaaamaaaa. Als we niet reageren zegt hij oeeehoeee oeeehoeee, joehoe dus).
R. 2013
D. 2016
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 02 Mei 2014 21:03

Re: kunnen jullie kindjes zich in bed vermaken?

Nee, hij roept meteen dat ik hem moet komen halen
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 02 Mei 2014 21:14

Re: kunnen jullie kindjes zich in bed vermaken?

Haha Carool, oehoe oehoe! :D

S. slaapt super goed én kan zich prima vermaken in bed als hij wakker is.
Vanmiddag toen ik 'm uit bed ging halen, was ik zonder iets te zeggen in de schommelstoel tegenover z'n bed gaan zitten en naar 'm gekeken. Echt geweldig :heart: . Kletsen tegen z'n speen, 100x gaan staan/zitten/liggen, steeds z'n knuffel tegen z'n gezicht aanduwen en met een heel hoog, enthousiast stemmetje er tegen praten. En het leukste om te zien was z'n missie om z'n speen tussen de spijlen door uit bed te gooien. Het lukte eerst een hele tijd niet en uiteindelijk wel.... Kijkt ie me met een grote, trotse grijns aan haha :D

Dus zelfs als ik erbij ben, vermaakt ie zich nog prima haha!
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers