Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat ga je doen vandaag?

<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Mei 2014 09:30

Wat ga je doen vandaag?

Ik heb vrij vandaag.

Ze komen zo van de woningbouw voor de toilet en de deur bel. Onder tussen ga ik opruimen hopelijk komen ze op tijd want moet ook nog naar de winkel (anders vanavond). Vanmiddag zwangerschap gym daarna mijn schoonmoeder haar haren verven.
Om half 5 naar de verloskundige.
2014 2016
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 01 Mei 2014 09:37

Re: Wat ga je doen vandaag?

Rondje hardlopen,vis eten bij mn schoonouders, bootcampen en repeteren met de blaaskapel.
30-04-2017
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 01 Mei 2014 09:40

Re: Wat ga je doen vandaag?

Beetje huishouden en wil eigenlijk mijn kledingkast Nog uitmesten.
Verder de Kids wat entertainen en misschien vast wat spulletjes klaar leggen voor het weekend want de meisjes gaan logeren en mijn man en ik gaan Een nachtje naar een hotel.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 01 Mei 2014 09:41

Re: Wat ga je doen vandaag?

Ooo ja, rondje hardlopen staat hier inderdaad ook nog op de planning.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 01 Mei 2014 09:46

Re: Wat ga je doen vandaag?

Vanochtend naar de verjaardag van mijn nichtje en daarna met mijn dochtertje wegen op cb. Vanavond krijgen we nog kraamvisite. Tussendoor huishouden doen.
<<

Anoniem 47

Bericht 01 Mei 2014 09:47

Re: Wat ga je doen vandaag?

Vandaag ga ik aan de studie, sporten en een hapje eten met een vriendin.
<<

Anoniem 43

Bericht 01 Mei 2014 09:49

Re: Wat ga je doen vandaag?

Werken en vanavond boodschappen doen, sporten en wat in het huishouden doen.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 01 Mei 2014 09:55

Re: Wat ga je doen vandaag?

Ik heb vakantie dus vandaag lekker vrij. Ik lig nu nog in bed, dus zo eerst maar eens opstaan en douchen en ontbijten. Verder heb ik nog niet veel gepland, in ieder geval zo eerst even opruimen, want we zijn gisteren teruggekomen van een paar dagen weg en mijn koffer ligt er nog. Verder in ieder geval even naar de winkel om boodschappen te doen, en even de stad in om een cadeautje te kopen voor het zoontje van een vriendin.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Mei 2014 09:58

Re: Wat ga je doen vandaag?

Ik ben net opgestaan en heb mn sportkleding aan gedaan; ga zo eerst skaten. Verder ga ik een paar wassen draaien, beetje opruimen en mn koffer pakken voor een weekend Parijs :) Eind vd middag ga ik nog ff naar de bios en dan vanavond vroeg naar bed, want morgen gaat de wekker om 5:30 ongeveer :sleep:
❤ 7 juni 2018
<<

Roxi3

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 01 Mei 2014 10:00

Re: Wat ga je doen vandaag?

Ik kom net uit mijn bed. Ik ga zo even langs mijn werk om wat dingetjes te doen maar niet te lang want ik heb eigenlijk vakantie. Daarna ga ik lekker op de bank hangen en vanavond nog even de stad in.
<<

Anoniem119

Bericht 01 Mei 2014 10:11

Re: Wat ga je doen vandaag?

Werken, en vanavond team uitje, rondje varen over t Ij op de pannenkoekenboot! Daarna nog karaoke maar die sla ik denk ik even over, geen zin om brak te zijn op m'n enige vrije dag morgen.
<<

Anoniem58

Bericht 01 Mei 2014 10:19

Re: Wat ga je doen vandaag?

Zo naar het bos, en vanmiddag zwemmen met een vriendin en de kinderen! Als ik thuis kom studeren.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 01 Mei 2014 10:30

Re: Wat ga je doen vandaag?

Ik was om half 8 al op. Want ze kwamen het dak verder afwerken, en we hebben een nieuwe regenpijp erbij :-)

Ik heb net nog het laatste hekje voor de 2de keer gebeitst in de nieuwe veranda. Wacht even tot de mannen klaar zijn en dan wil ik even naar de action. Ze hebben een keukenmachine, even kijken of het iets is. En dan moet ik ook eigenlijk nog iets nieuws voor morgenavond. Dan hebben we een bruiloft. Verder moet ik om 14 uur gaan werken. Werk in een restaurant en vanavond gaat de nieuwe menukaart in, altijd leuk!
<<

Anoniem87

Bericht 01 Mei 2014 10:56

Re: Wat ga je doen vandaag?

Naar de fysio voor m'n schouder en naar de notaris om m'n huis te verkopen. Heel raar en onwerkelijk idee dat het vanavond mijn huis niet meer is :(
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 01 Mei 2014 11:21

Re: Wat ga je doen vandaag?

vanmorgen uitgeslapen, film "Soof" gekeken en een wasje gedraaid.
Straks ga ik met de bus naar het station, vriendin ophalen, even winkelen en vanavond komt ze hier eten.
Vanavond breng ik haar thuis en haal ik meteen 2 nachtkastje op in haar woonplaats via Marktplaats.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 01 Mei 2014 11:30

Re: Wat ga je doen vandaag?

Nu even lekker klungelen; lezen, puzzelen en even wat strijken. Vanmiddag ga ik naar een vriendin. Als het weer goed is gaan wij even naar het bos. Verder ben ik druk internet aan het afstruinen om te kijken wat voor bedankjes wij willen voor onze bruiloft. Kom de dag wel door.
10-08-2017 ♥
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Mei 2014 11:35

Re: Wat ga je doen vandaag?

Ik ben nog aan het werk tot 1 uur dan ga ik even naar de action en boodschappen halen
Vanmiddag naar de sportschool
Afbeelding
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 01 Mei 2014 12:11

Re: Wat ga je doen vandaag?

Ben vanmorgen voor het eerst met K op stap geweest. Ik moest naar de cesar therapeut en daarna zijn K en ik even de stad in geweest. Vanmiddag doe ik lekker rustig aan. Vanvond komt er kraamvisite.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Anoniem50

Bericht 01 Mei 2014 12:26

Re: Wat ga je doen vandaag?

Ik realiseerde me net dat ik over anderhalf uur visite krijg van een vriendin. Weet niet wat ze wil gaan doen, behalve dan op visite komen, maar ik weet wel dat ze vanavond wil blijven eten. Dus we gaan maar eens aan de verse sperziebonen met spekjes i.p.v. de pizza die zij altijd voorstelt.

Ik hoop heel erg dat vandaag mijn bril binnenkomt, dan kan ze die ook gelijk keuren. Zit verdorie een vertraging op van een week. :( En ik hoor net van mijn zorgverzekeraar dat ze de 100 euro nog niet eens hebben gedeclareerd. :(
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 01 Mei 2014 12:43

Re: Wat ga je doen vandaag?

Vanmorgen heb ik een rondje gefietst met m'n dochter en in de tuin gewerkt terwijl zij lekker in de zandbak bezig was. Nu ga ik zo even op de fiets naar t dorp, baantjes trekken en als ze vanmiddag wakker is nog even met z'n drieën de stad in en sushi eten!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 01 Mei 2014 12:45

Re: Wat ga je doen vandaag?

ik zou eigenlijk moeten studeren, maar ik zit te knutselen en series te kijken.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5496

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 01 Mei 2014 12:45

Re: Wat ga je doen vandaag?

Ik zou eigenlijk even naar de primark gaan maar dat gaat niet meer door. Nu heb ik besloten dat ik naar de kapper ga en een woontijdschrift voor mezelf mag kopen, verwendag!
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 01 Mei 2014 13:53

Re: Wat ga je doen vandaag?

Wij hebben vanmorgen al boodschappen gedaan, en nu ligt mijn dochtertje nog in bed haar middagslaapje te doen. Als ze straks wakker wordt gaan we denk ik even zand halen voor in haar zandbak.
Hopelijk blijft het vanmiddag droog dan kan het zand er ook daadwerkelijk ingedaan worden en kan ze lekker spelen in haar nieuwe zandbak, ben benieuwd hoe ze het vind.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem286

Bericht 01 Mei 2014 14:09

Re: Wat ga je doen vandaag?

Ik heb vanochtend een nieuwe patiënt gesproken en daarna even op kantoor geweest. Nu ben ik aan het lunchen op mij. Favoriete benzinestation en ga ik moet zo verder want dan heb ik nog twee afspraken en dan ga ik naar huis. Thuis koken en vanavond aan school werken.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 01 Mei 2014 14:18

Re: Wat ga je doen vandaag?

Mijn vriend en ik zijn vanmorge terug gekomen van een korte vakantie. Hebben onderweg even een kop koffie bij mijn schoonouders gedaan. Net de koffers uitgepakt en de eerste was zit er in. Mijn vriend is net gaan werken, die had meteen al een avonddienst. Ik ga verder iig nog meer wassen draaien, boodschappen doen en moet eigenlijk naar de stad om mijn nieuwe bril op te halen. Maar ik heb nog niet veel zin om wat te gaan doen.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers