Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Online bestellen h en m

<<

Anoniem85

Bericht 30 Apr 2014 19:57

Online bestellen h en m

Voor het eerst wat besteld bij h en m online, 2 bikini's. Helaas beide te klein. Ik heb ze teruggestuurd en op het retour formulier aangegeven dat ik van alles een maat groter wil.
Ik heb dit vrijdag afgegeven bij het postkantoor. Op mijn h en m staat nog alleen dat het bij mij is afgeleverd. Klopt het dat het bij h en m wat langer duurt totdat het verwerkt is? Van andere webshops ben ik namelijk vlotter gewend.
En ik heb de bikini s al snel nodig.
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:04

Bericht 30 Apr 2014 20:38

Re: Online bestellen h en m

Ja duurt meestal wel langer dan een paar dagen. En ik ruil nooit wat, ik stuur dan alles terug en bestel dat de juiste maat weer opnieuw, dus geen idee hoe dat gaat.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 30 Apr 2014 20:46

Re: Online bestellen h en m

Ik ruil ook nooit. Mijn ervaring is dat terugsturen en opnieuw een bestelling plaatsen sneller gaat.
<<

Anoniem50

Bericht 30 Apr 2014 20:49

Re: Online bestellen h en m

Dat duurt altijd even.

Ik heb vorige week een pakketje binnengekregen en daarvan de helft teruggestuurd. Pas na een ruime week werd duidelijk dat ik het had geretourneerd. Wij sturen het naar hun depot in Zwolle, zij sturen het door naar Zweden en daar wordt het pas uitgepakt en gescand e.d. (ze sturen het trouwens niet per stuk door, maar met een hele hoop geretourneerde pakketjes tegelijk)

Mijn sloffen, die ik had besteld, bleken stuk. Vandaag gebeld. Deze moet ik terugsturen en zij heeft alvast nieuwe besteld, omdat er nog maar één paar was. Ze gaf ook aan dat ik aan het einde van de maand even moest kijken of het allemaal goed was gekomen, omdat het op deze manier gaat.
<<

Anoniem85

Bericht 30 Apr 2014 20:52

Re: Online bestellen h en m

Had ik dat maar geweten van het opnieuw bestellen. Maar goed dat is te laat nu.
Op hoop van zegen dat ze er voor 12 mei zijn, anders wordt het naaktzwemmen op vakantie :palm:
<<

Anoniem50

Bericht 30 Apr 2014 20:55

Re: Online bestellen h en m

Misschien kun je morgen met de klantenservice bellen? Misschien dat ze het opnieuw, zonder verzendkosten, voor je kunnen bestellen en dat je het dan wel voor 12 mei binnen hebt? Want ik ben bang dat het anders echt naaktzwemmen wordt.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 01 Mei 2014 08:07

Re: Online bestellen h en m

Ik heb laatst een broek geruild en ze zeiden dat het wel drie weken kon duren en dat klopt wel ongeveer. Nu ongeveer 2,5 week later heb ik de andere broek in huis. Die bevalt helaas ook niet, dus ga ik het straks maar terugbrengen in de winkel. Moet toch in de stad zijn.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem85

Bericht 02 Mei 2014 17:47

Re: Online bestellen h en m

Is het verstandiger dan om misschien zelf opnieuw te bestellen en dan het pakket wat nog komt terug te sturen?
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:04

Bericht 02 Mei 2014 18:37

Re: Online bestellen h en m

Dat kun je prima doen, heb je dubbel kans dat ze op tijd zijn. Terug sturen is toch heel makkelijk.
<<

Anoniem178

Bericht 03 Mei 2014 08:04

Re: Online bestellen h en m

Gewoon opnieuw bestellen inderdaad. Doe ik ook altijd, maar dan vooral zodat ik nog een keer kortingscodes in kan voeren.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers